10o Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών

πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων

Η Κλαίρη Χατζηγιάννη, Customer Communications Manager της Toyota Ελλάς, θα αναδείξει τη σημασία της ενσυναίσθησης στον κόσμο των επιχειρήσεων

Το 10ο συνέδριο καλών πρακτικών στην εξυπηρέτηση πελατών πρόκειται να διεξαχθεί την Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου στο OTΕ Academy και αποτελεί για τη νέα χρονιά, ένα από τα πρώτα κορυφαία γεγονότα στον χώρο της επιχειρηματικής κοινότητας στη χώρα μας.

Αναμένεται να προσελκύσει ανώτατα και ανώτερα στελέχη από διάφορους τομείς και κλάδους των σύγχρονων ελληνικών επιχειρήσεων και να ανοίξει το δρόμο για ανταλλαγή καινοτόμων ιδεών και πρακτικών γνώσεων μεταξύ των εταιρειών απ’ όλο το φάσμα της ελληνικής αγοράς, οι οποίες έχουν αναδειχθεί στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Αποτελεί μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να μοιραστούν τις επιτυχημένες πρακτικές τους και να εμπνευστούν από τα παραδείγματα άλλων εταιρειών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν ήταν δυνατόν να λείψει από το Συνέδριο, η Toyota Ελλάς η οποία πρωτοπορεί εδώ και χρόνια τόσο στον τομέα εξυπηρέτησης των πελατών της, όσο και του After Sales Service.  

Η κα Κλαίρη Χατζηγιάννη, Customer Communications Manager της Τoyota Ελλάς, συμμετέχει στο Συνέδριο με ένα πρωτοποριακό και εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα για τα δεδομένα των εμπορικών επιχειρήσεων, αφού θα αναδείξει τη αξία της «ενσυναίσθησης» στην εξυπηρέτηση μέσα από σχετκή ομιλία της, η οποία έχει τον τίτλο:  «Service with Feelings: Η ενσυναίσθηση στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη».

Για την Toyota, η ενσυναίσθηση στην επικοινωνία με τους πελάτες αναδεικνύεται ως ένα ζωτικό στοιχείο για τη διατήρηση ανθρώπινων, προσωπικών σχέσεων και κατανοεί συναισθήματα και προθέσεις των πελατών της.  Βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και στην ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες της, και βελτιώνει την ικανοποίηση τους, ενώ παράλληλα ενισχύει την φήμη της μάρκας.

Εξάλλου, μέσα από την παγκόσμια φιλοσοφία της, Τoyota Way, δίνει πάντα έμφαση στη σημασία της ενσυναίσθησης και μέσω αυτής επιδιώκει να μοιράζεται με τους πελάτες της αξίες όπως εμπιστοσύνη, σεβασμός, αφοσίωση και πιστότητα.

Κλαίρη Χατζηγιάννη
Κλαίρη Χατζηγιάννη, Toyota Hellas
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κα Κλαίρη Χατζηγιάννη, εργάζεται στην Toyota Ελλάς εδώ και πολλές δεκαετίες.  Ολα αυτά τα χρόνια μέσα από διαφορετικές θέσεις υψηλής ευθύνης εκπροσωπεί τη Toyota σε κάθε τομέα της επικοινωνίας. Έχοντας εξαιρετική εμπειρία και γνώση της μάρκας, αποτελεί το πρόσωπο που έχει επιτύχει την εξαιρετική επικοινωνία της Toyota τόσο με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, όσο και με τους πελάτες της. 

Για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται πως η Toyota, συνεχίζει δυναμικά να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον «Πελάτη», ενώ με την πελατοκεντρική της κουλτούρα διατηρεί συνεχώς την ηγετική της θέση στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Παράλληλα, το συνέδριο αναμένεται να προσφέρει πολλές χρήσιμες πρακτικές στην επιχειρηματική κοινότητα και αποτελεί μια σπουδαία ευκαιρία για επιχειρήσεις και επαγγελματίες να αντλήσουν ή να ανταλλάξουν νέες ιδέες και στρατηγικές για την εξυπηρέτηση πελατών στην σύγχρονη εποχή μας, όπου η ψηφιοποίηση και οι αυτοματοποιημένες λύσεις κυριαρχούν και ακμάζουν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ