Νέο Suzuki V-Strom 800RE -Νέα έκδοση «κοιτάζει» προς την άσφαλτο (video)

Νέο Suzuki V-Strom 800RE 2024

Η Suzuki διευρύνει τη γκάμα του νέου V-Strom 800 αποκαλύπτοντας τη νέα έκδοση RE της adventure μοτοσυκλέτας της με τον πιο ασφάλτινο προσανατολισμό.

Το νέο Suzuki V-Strom 800RE διαχωρίζει τη θέση του από το 800DE με τους Ιάπωνες να προσδίδουν στη νέα έκδοση της «παντός εδάφους» μοτοσυκλέτας τους χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τη συμπεριφορά της στην άσφαλτο και ακόμη περισσότερο στο ταξίδι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σημαντικότερη αλλαγή είναι εκείνη που βλέπουμε στους τροχούς με τις ακτινωτές ζάντες των 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα να δίνουν τη θέση τους σε χυτές αλουμινίου. Η εμπρός έχει μικρότερη διάσταση και φτάνει τώρα στις 19 ίντσες ενώ η πίσω παραμένει στις 17.

Επόμενη εξίσου σημαντική αλλαγή αφορά τις αναρτήσεις της Showa, οι οποίες «έχασαν» ένα μέρος των διαδρομών τους. Τόσο το ανεστραμμένο πιρούνι όσο και το αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους με το αμορτισέρ να φέρει ρύθμιση και για την απόσβεση και συγκεκριμένα την επαναφορά. Οι διαδρομές των τροχών και στα δύο άκρα βρίσκονται πλέον στα 150 χλστ.

Το μεταξόνιο του πιο ασφάλτινου 800ριού V-Strom βρίσκεται στα 1.515 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος είναι 185 χλστ. ενώ το βάρος, πλήρες υγρών βρίσκεται στα 223 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 825 χλστ. με τα αλουμινένια μαρσπιέ του αναβάτη να φέρουν ελαστικά παρεμβύσματα και να βρίσκονται 14 χλστ. πιο πίσω αλλά και επτά χλστ. πιο ψηλά σε σχέση με εκείνα του V-Strom 800DE. Διαφορετική είναι και η θέση του νέου και πιο στενού κατά 15 χλστ. τιμονιού, το οποίο βρίσκεται 13 χλστ. πιο χαμηλά και 23 χλστ. πιο μπροστά έναντι του DE.

Όλες οι αλλαγές στη θέση οδήγησης του αναβάτη έγιναν για την καλύτερη «επικοινωνία» του αναβάτη με τα νέα πιο ασφάλτινα χαρακτηριστικά της γεωμετρίας του πλαισίου που προκύπτουν από τις αλλαγές σε τροχούς και αναρτήσεις. Η αναθεωρημένη εργονομία της θέσης οδήγησης ολοκληρώνεται από μία νέα ψηλότερη και πιο πλατιά ζελατίνα που βελτιώνει την προστασία του αναβάτη.

Άλλες αλλαγές σε σχέση με το V-Strom 800DE δεν υπάρχουν με τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 776 κ.εκ. να αποδίδει 84,3 ίππους και 78 Nm ροπής στις 8.500 και 6.800 σ.α.λ. Κατά το πρότυπο WMTC η κατανάλωση βρίσκεται στα 4,41 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 104 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διαθεσιμότητα του Suzuki V-Strom 800RE στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ