Νέα BMW R 1300 GS: Διαρροή πληροφοριών για τη νέα adventure των Βαυαρών

Νέα BMW R 1300 GS διαρροή επίσημων πληροφοριών 2023

Η ώρα για την αποκάλυψη του νέου BMW R 1300 GS βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ με την διαρροή πληροφοριών, μεταξύ άλλων, για τα χαρακτηριστικά του νέου δικύλινδρου boxer κινητήρα να βλέπει το φως της δημοσιότητας.

Η παρουσίαση της νέας γενιάς της ναυαρχίδας των adventure μοτοσυκλετών της BMW βρίσκεται προ των πυλών και φημολογείται ότι θα γίνει πραγματικότητα σε έναν περίπου μήνα στην εκδήλωση «Ημέρες Μοτοσυκλέτας BMW» που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο στις 7-9 Ιουλίου.

Με την υπάρχουσα adventure μοτοσυκλέτα των Βαυαρών να μετρά επί της ουσίας μία 10ετία στην αγορά το νέο μοντέλο έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί για να διεκδικήσει εκ νέου την κορυφή της κατηγορίας του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα και με έγκυρα γερμανικά μέσα σημαντικές πληροφορίες που αφορούν την απόδοση του νέου boxer κινητήρα και όχι μόνο διέρρευσαν από την ελβετική υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για την έκδοση έγκρισης τύπου για νέα μοντέλα που αναμένεται να διατεθούν προς πώληση στην εγχώρια αγορά.

Ο νέος boxer κινητήρας έχει αναμενόμενα μεγαλύτερη χωρητικότητα έναντι του μοτέρ της υπάρχουσας γενιάς, η οποία φτάνει ακριβώς στα 1.300 κ.εκ. και παρουσιάζεται αυξημένη κατά 46 κυβικά.

Ακόμη πιο σημαντική είναι η αύξηση της απόδοσης με την ισχύ να φτάνει πλέον στους 145,5 ίππους και τα 149 Nm ροπής με τις μέγιστες τιμές να κάνουν την εμφάνισή τους στις 7.750 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Έναντι του σημερινού boxer η αύξηση της ισχύος είναι σχεδόν 10 ίπποι στις ίδιες ακριβώς στροφές αλλά και 6 Nm περισσότερα μόλις 250 στροφές ψηλότερα και αυτό σημαίνει πιο γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σαφώς ισχυρότερος σε σχέση με τον υπάρχων θα είναι ο νέος boxer κινητήρας της επόμενης γενιάς R/GS
Σαφώς ισχυρότερος σε σχέση με τον υπάρχων θα είναι ο νέος boxer κινητήρας της επόμενης γενιάς R/GS

Το νέο μοτέρ αναμένεται να είναι πλήρως υγρόψυκτο σε αντίθεση με το σύστημα μερικής υγρόψυξης της υπάρχουσας γενιάς του boxer, o οποίος εξακολουθεί να αξιοποιεί κυρίως τον αέρα του περιβάλλοντος για να διατηρήσει την θερμοκρασία λειτουργίας του σε ιδανικά επίπεδα, με το ψυκτικό υγρό να κατευθύνεται προς τις κεφαλές.

Οι ζάντες των τροχών του στάνταρ R 1300 GS θα παραμείνουν στις 19 και 17 ίντσες για τον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα, ενώ τα ελαστικά θα έχουν διάσταση 120/70 και 170/60. Παράλληλα, ελαφρώς μεγαλύτερο παρουσιάζεται το μεταξόνιο, το οποίο έχει κερδίσει άλλα τέσσερα χιλιοστά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο και έχει μεγαλώσει από τα 1.514 στα 1.518 χλστ.

Ελαφρώς αυξημένη παρουσιάζεται και η επίσημη τελική ταχύτητα που έχει ανέβει από τα 219 στα 225 χλμ./ώρα, ενώ στον εξοπλισμό της νέας γενιάς περιλαμβάνεται το αναμενόμενο ενεργό cruise control που αξιοποιεί πρόσθιο ραντάρ για να ρυθμίσει την ταχύτητα κίνησης της γερμανικής μοτοσυκλέτας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μαζί με το παραπάνω την εμφάνισή του στα συστήματα υποβοήθησης της γερμανικής μοτοσυκλέτας θα κάνει και το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου που θα ενημερώνει τον αναβάτη για οχήματα που πλησιάζουν από δεξιά ή αριστερά του, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό ενδέχεται να κάνει την εμφάνισή της για πρώτη φορά και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ