Live από το Μιλάνο: Όλα τα νέα μοντέλα της EICMA 2025

eicma

Η μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο ανοίγει τις πύλες της στο Μιλάνο και το carandmotor βρίσκεται εκεί για να σας μεταφέρει όλο τον παλμό των δύο τροχών.

Η φετινή EICMA 2025 φιλοξενείται, όπως κάθε χρόνο, στο εκθεσιακό κέντρο Fiera Milano Rho, από τις 4 έως τις 9 Νοεμβρίου. Οι δύο πρώτες ημέρες είναι αφιερωμένες σε δημοσιογράφους και επαγγελματίες του χώρου, ενώ από την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ζήσει από κοντά τη μεγαλύτερη γιορτή της μοτοσυκλέτας παγκοσμίως.

Από το 1914, η EICMA αποτελεί σημείο αναφοράς για τη βιομηχανία των δύο τροχών, το σημείο όπου παρουσιάζονται οι τάσεις, οι τεχνολογίες και οι μοτοσυκλέτες που θα καθορίσουν τη νέα εποχή. Έτσι και φέτος, περιμένουμε να δούμε τα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον επόμενο χρόνο (νέα ή ανανεωμένα), ειδικές εκδόσεις καθώς και πρωτότυπα, ηλεκτρικά ή μη concepts που δείχνουν προς τα πού κατευθύνεται η παγκόσμια βιομηχανία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μεγάλοι «παραδοσιακοί» κατασκευαστές παραμένουν σταθερά στο επίκεντρο, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή τους παρουσία και τη δυναμική που εξακολουθούν να έχουν στην αγορά. Με εμφανίσεις που τραβούν το βλέμμα και παρουσιάσεις που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον, εξακολουθούν να καθορίζουν τον ρυθμό της παγκόσμιας σκηνής.

Παράλληλα, οι νέοι παίκτες (κυρίως από την Κίνα) ενισχύουν χρόνο με τον χρόνο τη θέση τους, παρουσιάζοντας ολοένα πιο ολοκληρωμένες και ανταγωνιστικές προτάσεις. Η παρουσία τους είναι πλέον, κάτι παραπάνω από έντονη, και δείχνει ότι η ισορροπία των δυνάμεων στη βιομηχανία μπορεί να αλλάξει, ανοίγοντας ένα νέο, ενδιαφέρον κεφάλαιο.

Το carandmotor βρίσκεται ήδη στο Μιλάνο, για να σας μεταφέρει όλες τις πρεμιέρες, τις εντυπώσεις από τα περίπτερα και το παρασκήνιο της EICMA 2025. Μείνετε συντονισμένοι.

BMW F450 GS

Η BMW F 450 GS παρουσιάστηκε επίσημα, εγκαινιάζοντας τη νέα γενιά των μεσαίων adventure της βαυαρικής φίρμας. Με στόχο την κατηγορία A2, το μοντέλο σχεδιάστηκε εξ αρχής για χαμηλό βάρος, εργονομία και αυθεντικό GS DNA. Διαθέτει ένα νέο δικύλινδρο κινητήρα 420 κ.εκ. με 48 ίππους και 43 Nm ροπής, νέας σχεδίασης εξατάχυτο κιβώτιο,σωληνωτό πλαίσιο, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB και φρένα Brembo. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, με ελαστικά tubeless για χρήση εντός και εκτός δρόμου, ενώ το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων προσφέρει αυτονομία άνω των 350 χιλιομέτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στάνταρ στην έκδοση Trophy, προαιρετικό στις υπόλοιπες είναι το Easy Ride Clutch (ERC), ένα εξελιγμένο σύστημα φυγοκεντρικού συμπλέκτη που σε συνδυασμό με το Shift Assistant Pro εξαλείφει τη χρήση μανέτας για αλλαγές ταχυτήτων. Το μοντέλο διαθέτει ride modes Rain/Road/Enduro, TFT οθόνη 6,5 ινστών, θερμαινόμενα grip, traction control και Dynamic Brake Control (DBC). Η F 450 GS θα κυκλοφορήσει σε τέσσερις εκδόσεις (Basic, Exclusive, Sport και Trophy) με διαφορετικό εξοπλισμό και προσανατολισμό, προσφέροντας επιλογές που καλύπτουν από καθημερινή χρήση έως πλήρη off-road περιπέτεια. H τιμή της
BMW F 450 GS στην Ελλάδα ξεκινάει από τα 6.770 ευρώ.

CFMoto 1000 MT-X

Το CFMoto1000 MT-X είναι το πρώτο τρικύλινδρο adventure της εταιρείας και ταυτόχρονα το πιο ισχυρό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ κι ερχεται να μεγαλώσει τη γκάμα πάνω από τα επιτυχημένα 650 και 800 MT. Ο νέος κινητήρας των 999 κ.εκ. αποδίδει 111 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 105 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. και συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο, quickshifter και πολυεπίπεδο traction control, φέρνοντας την CFMOTO πιο κοντά από ποτέ στις premium ευρωπαϊκές Adventure.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πλαίσιο παραμένει σωληνωτό ατσάλινο, με ενισχύσεις για την αυξημένη ισχύ, ενώ οι τροχοί 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής και το βάρος των 235 κιλών πλήρες υγρών συνθέτουν μια μοτοσυκλέτα έτοιμη για κάθε έδαφος. Στα ηλεκτρονικά, η IMU 6 αξόνων της Bosch υποστηρίζει cornering ABS, traction control, riding modes και πλήρη παραμετροποίηση μέσω TFT οθόνης. Τα φρένα Brembo με διπλούς δίσκους 320 χλστ, τα θερμαινόμενα γκριπ, ο φωτισμός Full LED και το ρεζερβουάρ 22,5 λίτρων ολοκληρώνουν ιδανικό το πακέτο.

Ducati Hypermotard V2 & V2 SP

Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση στην EICMA, το Ducati Hypermotard επιστρέφει πλήρως ανασχεδιασμένο Η τέταρτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε επίσημα στο Μιλάνο και, όπως δήλωσε η Ducati, «οδηγεί το πνεύμα του Hypermotard στο μέλλον», διατηρώντας την ωμή ενέργεια και τον εκρηκτικό χαρακτήρα που το καθιέρωσαν. Θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις, απλή και SP, με τη δεύτερη να ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη σε επιδόσεις και εξοπλισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το πλαίσιο βρίσκεται ένας νέος δικύλινδρος V των 890 κ.εκ., με 120 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και ροπή 9,6 kgm στις 8.250 σ.α.λ., με το 70% της διαθέσιμης δύναμης να είναι ήδη παρόν κάτω από τις 3.000 σ.α.λ. Το βάρος περιορίζεται στα 180 κιλά πλήρες υγρών, ή 177 κιλά για την έκδοση SP, διατηρώντας έτσι την αναλογία δύναμης/βάρους που έκανε το Hypermotard συνώνυμο της καθαρής διασκέδασης. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει προηγμένο ηλεκτρονικό πακέτο με IMU έξι αξόνων, cornering ABS, traction control, wheelie control, quickshifter και riding modes, ενώ η έκδοση SP ξεχωρίζει με αναρτήσεις Öhlins, ζάντες Marchesini και αγωνιστικό setup για όσους θέλουν το απόλυτο supermoto της Ducati.

LETBE Mecha

Η Letbe, η premium μάρκα του ομίλου Haojin μας έδειξε το Mecha, ένα cyber-inspired scooter που φέρνει το modular σχεδιασμό στο αστικό ιστό, ξεχωρίζοντας για τις αιχμηρές γραμμές του και τα ιδίαιτερα φωτιστικά σώματα. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με κινητήρες 125 κ. εκ. και 200 κ. εκ., τετραβάλβιδους και υγρόψυκτους, καταλλήλο να καλύψη κάθε ανάγκη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Letbe Mecha διαθέτει ABS διπλού καναλιού και traction control (TCS) της Bosch, καθώς και φρένα Nissin. Ταυτόχρονα εφοδιάζεται με keyless σύστημα για μίζα, ρεζερβούαρ και σέλα, και TFT οθόνη.

Phelon & Moore Capetown 7X Limited Edition

Η Phelon & Moore Capetown 7X Limited Edition αποτέλει το «κόσμημα» του περιπτέρου της εταιρείας, όντας συνεργασία με τον διάσημο ιταλικό οίκο σχεδίασης Pininfarina. Μόλις 595 αριθμημένα αντίτυπα θα παραχθούν, τιμώντας τα 95 χρόνια του Pininfarina με μια λευκή μεταλλική απόχρωση που διατρέχεται από έντονη κόκκινη γραμμή και λεπτομέρειες γκρι περλέ.

Βασισμένη στην Capetown 7, η Limited Edition διαθέτει αεροδυναμικά εξαρτήματα αναπτυγμένα σε αεροδυναμική σήραγγα, όπως μεγαλύτερο φέρινγκ, carbon-aluminum χειρόφυλα και CNC λεπτομέρειες, μαζί με αποκλειστικά στοιχεία που φέρουν την υπογραφή «Design by Pininfarina». Παίρνει κίνηση από ένα δικύλινδρο κινητήρα 693 κ.εκ. με 74 ίππους, ενώ εφοδιάζεται με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι 43 χλστ., διπλά δισκόφρενα εμπρός 320 χλστ. και TFT οθόνη 7 ιντσών με θερμαινόμενα γκριπ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

QJMOTOR SRT 800RX

Το νέο QJ Motor SRT 800RX σχεδιάστηκε εξ αρχής με γνώμονα την ευρωπαϊκή αγορά, προσφέροντας εξοπλισμό και τεχνολογία που συναντά κανείς σε πολύ ακριβότερες μοτοσυκλέτες. Ο δικύλινδρος κινητήρας των 799 κ.εκ. αποδίδει 99,3 ίππους και συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και quickshifter διπλής κατεύθυνσης. Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο, με τις αναρτήσεις Marzocchi μεγάλης διαδρομής, τους τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, τη στενή σέλα και τα μαρσπίε που επιτρέπουν στο αναβάτη να σηκωθεί να επιβεβαιώνουν τον σαφή off-road προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας.

Το μοντέλο εξοπλίζεται επίσης με σύστημα φρένων Brembo με διπλούς δίσκους 320 χλστ., ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης, traction control πολλαπλών επιπέδων, TFT οθόνη 7 ιντσών με Bluetooth, θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα, ενώ το βάρος του είναι μόλις 179 κιλά (χωρίς υγρά)

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Royal Enfield Himalayan Mana Black Edition

H Royal Enfield Himalayan Mana Black Edition έκανε την εμφάνισή της στην EICMA 2025, φέροντας μια πιο αυθεντική off-road ταυτότητα. Η ονομασία της προέρχεται από το περιβόητο πέρασμα Mana, ένα από τα πιο δύσβατα ορεινά μονοπάτια των Ιμαλαΐων, και αντικατοπτρίζει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα της. Ξεχωρίζει για τη μαύρη stealth βαφή με ματ λεπτομέρειες και το minimal look, που δίνουν στη Himalayan μια καθαρά περιπετειώδη αισθητική.

Η Mana Black Edition διατίθεται πλήρως εξοπλισμένη από το εργοστάσιο, περιλαμβάνοντας χειροπροστασίες Black Rally, σέλα Black Rally για μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια, ψηλό εμπρός φτερό Rally, καθώς και ζάντες με ακτίνες και tubeless ελαστικά, με το κινητήρα να είναι ο κλασσικός των 411 κ.εκ. Ένα ολοκληρωμένο πακέτο έτοιμο για χρήση εκτός δρόμου, χωρίς την ανάγκη πρόσθετων αξεσουάρ, που απευθύνεται σε όσους βλέπουν την Himalayan όχι απλώς ως μοτοσυκλέτα, αλλά ως εργαλείο περιπέτειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Suzuki SV-7GX

Η Suzuki SV-7GX, εμπνευσμένη από την εμβληματική SV650 ήταν η έκπληξη της εταιρείας για την EICMA 2025. Ο δικύλινδρος σε V 90° των 645 κ.εκ., με δύο μπουζί ανά κύλινδρο και ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire, έχει εξελιχθεί για γραμμική απόδοση και πλούσια ροπή, διατηρώντας τη φημισμένη αξιοπιστία των Suzuki V-Twin. Διαθέτει 3 χαρτογραφήσεις κινητήρα, traction control 3 επιπέδων + off, quickshifter, Low RPM Assist και το Easy Start System, προσφέροντας προοδευτική, άνετη οδήγηση σε κάθε διαδρομή.

Το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, οι αναρτήσεις με ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ και τα φρένα Nissin (ABS διπλού καναλιού) εξασφαλίζουν σταθερότητα και έλεγχο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει TFT οθόνη 4,2 ιντσών με συνδεσιμότητα Ride Connect+, πλοήγηση turn-by-turn, θύρα USB-C, LED φωτισμό και ρυθμιζόμενο παρμπρίζ, ενώ η σέλα στα 795 χλμ και το χαμηλό κέντρο βάρους υπόσχονται άνεση και ευελιξία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

SYM Jepardo

Η SYM αποκάλυψε το νέο Jepardo, ένα scooter που φέρνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «biomimetic design» της εταιρείας στο προσκήνιο. Εμπνευσμένο από την ταχύτητα και την ευελιξία του γατόπαρδου, ξεχωρίζει με αιχμηρές γραμμές, χαμηλή σιλουέτα και ενιαίο πίσω τμήμα με ενσωματωμένη σχάρα. Οι προβολείς LED και η φωτεινή υπογραφή στο πίσω μέρος ενισχύουν τον hi-tech χαρακτήρα του, ενώ η σέλα στα 755 χλστ. και οι χαμηλοί τροχοί προσφέρουν εύκολη πρόσβαση και ευκολία στους ελιγμούς μέσα στην πόλη.

Το μοντέλο κινεί ένας μονοκύλινδρος κινητήρας 245 κ. εκ. με 24,6 ίππους και 24 Nm ροπής, πλήρως συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 5+. Το Jepardo διαθέτει ABS, traction control, ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα και TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα μέσω SYM App, που επιτρέπει πλοήγηση Google Maps, ειδοποιήσεις και mirroring. Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από Keyless 2.0, διπλές θύρες USB, δύο χώρους για κράνη και δισκόφρενα δίσκου εμπρός-πίσω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Triumph Trident 800 

Η Triumph Trident 800 έχει σαν στόχο να ενισχύσει τη γκάμα της βρετανικής εταιρείας. Το νέο μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα στις Trident 660 και Street Triple 765, προσφέροντας ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε καθημερινή ευχρηστία και sport χαρακτήρα. Το νέο πλαίσιο, οι αναρτήσεις Showa και το συνολικό βάρος των 198 κιλών συνθέτουν μια ευέλικτη και καλοζυγισμένη naked.

Ο ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος κινητήρας 798 κ.εκ αποδίδει 115 ίππους και 84 Nm ροπής, προσφέροντας τη γνώριμη ελαστικότητα και τον ήχο που χαρακτηρίζουν τις Triumph. Με Cornering ABS, traction control, cruise control, quickshifter και TFT οθόνη 3,5 ιντσών, η Trident 800 φέρνει πληρότητα εξοπλισμού και κορυφαία ποιότητα κατασκευής στην κατηγορία.

Yamaha XSR900 GP 2026 Legend Yellow

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Yamaha XSR900 GP 2026 έκανε επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση, συστήνοντας την επετειακή έκδοση Legend Yellow που αποτίει φόρο τιμής στον Kenny Roberts και στις ιστορικές YZR500 της δεκαετίας του ’70 και του ’80. Η νέα χρωματική εκδοχή συνδυάζει το χαρακτηριστικό κίτρινο και λευκό με τα μαύρα “speedblocks”, θυμίζοντας την ένδοξη αγωνιστική περίοδο της Yamaha και αποτυπώνοντας τη σύνδεση ανάμεσα στο παρελθόν και τη σύγχρονη τεχνολογία.

Η XSR900 GP Legend Yellow βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο και μηχανικό υπόβαθρο της σειράς, με τον τρικύλινδρο CP3 κινητήρα 890 κ. εκ. να αποδίδει 119 ίππους. Η ρετρό σχεδίαση συνδυάζεται με σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα και κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Η νέα έκδοση θα διατεθεί από τον Μάιο του 2026, μαζί με τη Legend Red.

Zontes 552

Η Zontes παρουσίασε το ολοκαίνουργιο G552, το πρώτο της δικύλινδρο mega scooter, σηματοδοτώντας τη μετάβαση της μάρκας στην ανώτερη κατηγορία GT–Adventure. Κινείται από νέο δικύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 531 κ.εκ., με 52 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 56 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., συνδυάζοντας δύναμη και οικονομία (μέση κατανάλωση 4,3 λ./100 χλμ.) σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro 5+. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό ατσάλινο, με ανεστραμμένο πιρούνι, μονό αμορτισέρ και φρένα J.Juan με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γκάμα του Zontes G552 θα περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις, με την Adventure να εστιάζει στη σκληρή χρήση εντός και εκτός δρόμου, φέροντας κάγκελα, ψηλή ρυθμιζόμενη ζελατίνα, χούφτες και ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση, ενώ η Sport ξεχωρίζει για το πιο σφιχτό στήσιμο, τη χαμηλότερη σέλα και το μειωμένο βάρος. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει TFT οθόνη με συνδεσιμότητα, διπλές κάμερες εμπρός–πίσω, θερμαινόμενα γκριπ, θύρες USB, χώρο κάτω από τη σέλα για δύο full-face κράνη και ζάντες 17 ιντσών εμπρός και 15 ινστών πίσω, ενώ το ρεζερβουάρ είναι 17 λίτρα.Π

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ