Αυτό είναι το scooter των 1.500 ευρώ στην Ελλάδα

Dyneta 50

Σε τιμή χαμηλότερη και από συμβατικό scooter με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το ρετρό αισθητικής ηλεκτρικό Daytona Dyneta 50.

Και ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα «παιδεύονται» να γίνουν προσιτά στο ευρύ κοινό, τα αντίστοιχα δίκυκλα έχουν ήδη καταφέρει να είναι διαθέσιμα στο κοινό σε πολύ χαμηλές τιμές, σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη χαμηλότερα και από τα αντίστοιχα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Daytona Dyneta 50, το αμιγώς ηλεκτρικό scooter με την ρετρό αισθητική που αντλεί στοιχεία από το ένδοξο παρελθόν της κατηγορίας αλλά σύστημα κίνησης μηδενικών ρύπων, το οποίο έχει το «βλέμμα» του καρφωμένο στο μέλλον των δύο τροχών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Daytona Dyneta 50 εισάγεται στη χώρα μας από την Γκοργκόλης Α.Ε., την πρώτη σε πωλήσεις εταιρεία του κλάδου δικύκλου και για τη χρονιά που μας πέρασε, η οποία αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τη γνωστή σε όλους SYM αλλά και την πρόσφατα αφιχθείσα QJMotor.

Πληρώντας τις προδιαγραφές των scooter που οδηγούνται με δίπλωμα κατηγορίας ΑΜ, το Dyneta 50 απευθύνεται σε όλους εκείνους που ψάχνουν το επόμενο δίτροχό τους για κίνηση στο δύσκολο αστικό περιβάλλον θέλοντας παράλληλα να μειώσουν τους εκμπεμπόμενους ρύπους αλλά και τα έξοδα μετακίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στους παραπάνω περιλαμβάνονται τόσο οι 16χρονοι, όσο και οι οδηγοί αυτοκινήτου που έχουν προχωρήσει στην επικαιροποίηση της ισοδυναμίας της άδειας οδήγησης αυτοκινήτου ώστε να μπορούν να κυκλοφορούν με δίκυκλο κατηγορίας A1 έως και 125 κ.εκ.

Καθαρά για χρήση σε αστικό περιβάλλον το Dyneta 50 έχει τελική ταχύτητα της τάξης των 45 χλμ./ώρα με τον ηλεκτρικό του κινητήρα να αποδίδει στιγμιαία έως και 3 ίππους ενώ η ροπή φτάνει στα 35 Nm. Το ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρει τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal και Sport), ενώ στα ατού του περιλαμβάνεται και η όπισθεν που κάνει το ξεπαρκάρισμα παιχνιδάκι, ειδικά για τους νέους και με μικρή εμπειρία αναβάτες.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου του 1,92 kW βρίσκεται κάτω από τη σέλα και είναι αποσπώμενη, ενώ παρά τις μαζεμένες διαστάσεις του Dyneta 50 δεν περιορίζει τον αποθηκευτικό χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου. Η αυτονομία του Dyneta 50 μπορεί να φτάσει έως και τα 66 χλμ. σύμφωνα με την εταιρεία ενώ για την φόρτισή της απαιτούνται περίπου 8 ώρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο εξοπλισμός του ηλεκτρικού scooter της Daytona χαρακτηρίζεται ολοκληρωμένος για τα δεδομένα της κατηγορίας με τα φώτα του να είναι LED, ενώ την πληροφόρηση του οδηγού έχει αναλάβει μια ψηφιακή οθόνη.

Dyneta 50

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα διαμέτρου 220 χλστ. με διπίστονες δαγκάνες και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) αυξάνει την ασφάλεια κατά το φρενάρισμα αφού με τη χρήση μια μανέτας κατανέμει την πέδηση μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού.

Το scooter της Daytona κάνει την αστική μετακίνηση ιδιαίτερα προσιτή με την αρχή να γίνεται από την ίδια την τιμή του. Μαζί με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» η τιμή του φτάνει στα 1.474 ευρώ (από 1.945) με την κατανάλωση των 3,4 kWh/100 χλμ. να «απαιτεί» από την πλευρά του αναβάτη να ξοδέψει για να διανύσει αυτή την απόσταση μόλις... 0,54 ευρώ (τιμή κιλοβατώρας 0,16 ευρώ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ