
Επί σειρά ετών τα ιπτάμενα αυτοκίνητα να αποτελούν αντικείμενο άσκησης λαμπρών μυαλών, όμως τώρα, έχουμε και ιπτάμενες μοτοσικλέτες.
Όχι πως έχει προκύψει κάτι ρεαλιστικό στο πρώτο σκέλος – αυτά ακόμα αφορούν μόνο τη μεγάλη οθόνη. Αντίστοιχα τραβηγμένο είναι να δούμε και μοτοσικλέτα με… φτερά. Ωστόσο, υπάρχει μία κινεζική εταιρεία τεχνολογίας που έχει αντίθετη άποψη.
Ο λόγος για την Kuickwheel που παρουσίασε επίσημα τη Skyrider X6 – μία τρίτροχη, και… ιπτάμενη μοτοσικλέτα. Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από τη Rictor για λογαριασμό της κινεζικής εταιρείας κινητικότητας. Μάλιστα, οι παραγγελίες για αυτή έχουν ήδη ανοίξει, με τιμή απόκτησης στα 498.800 γιουάν, δηλαδή περί τις 60.000 ευρώ βάση της παρούσας ισοτιμίας.
BUY NOW
Το Skyrider X6 υιοθετεί διαμόρφωση διπλής λειτουργίας, που του επιτρέπει να κινείται και στο έδαφος αλλά και στον αέρα. Στο πρώτο σκέλος μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα, με τελική ταχύτητα στα 70 χλμ./ώρα και αυτονομία της τάξης των 200 χιλιομέτρων, αν και στον μάλλον αισιόδοξο κύκλο CLTC.

Στη λειτουργία πτήσης, χρησιμοποιεί ένα σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης 6 αξόνων, με ισάριθμους ρότορες. Εκεί η τελική ταχύτητα φτάνει τα 72 χλμ./ώρα ενώ η μέγιστη διάρκεια πτήσης είναι περίπου 20 λεπτά.
Το Skyrider X6 είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και κράμα αλουμινίου, για ελαχιστοποίηση του βάρους. Εν πτήση, το Skyrider X6 υποστηρίζει αυτοματοποιημένη απογείωση, προσγείωση αλλά και πτήση, με τη χειροκίνητη λειτουργία να αφορά πλοήγηση και μέσω joystick για τους πιο έμπειρους χρήστες.

Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας περιλαμβάνουν πλεονάζοντα συστήματα πρόωσης και ελέγχου. Οι ρότορες τροφοδοτούνται από ανεξάρτητους κινητήρες που μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν εάν κάποιος αποτύχει.
Η μονάδα ελέγχου πτήσης περιλαμβάνει εφεδρικό λογισμικό ενώ υπάρχει και αυτοματοποιημένο σύστημα έκτακτης ανάγκης, με αλεξίπτωτο να αναπτύσσεται αυτόματα εφόσον υπάρξει κρίσιμη αστοχία.

Η μπαταρία του Skyrider X6 είναι 10,5 kWh και υποστηρίζει τυπική ταχεία φόρτιση DC αυτοκινήτου. Η φόρτιση από άδεια σε πλήρη διαρκεί περίπου μία ώρα.
Βέβαια όλα αυτά ακόμα είναι στη θεωρία. Κι όχι μόνο κατασκευαστικά. Για παράδειγμα, στην Κίνα, το Skyrider X6 δεν νομιμοποιείται να κάνει πτήση σε υψόμετρο κάτω των 200 μέτρων. Επίσης, για την πλοήγησή του απαιτείται άδεια ελαφρού σπορ αεροσκάφους, η οποία περιλαμβάνει εκπαίδευση που απαιτεί περίπου 6.000 ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ