Η BMW παρουσιάζει τη νέα custom R 18 B Heavy Duty

BMW R 18 B Heavy Duty custom Μοτοσικλέτα Kodlin 2023

Η custom BMW R 18 B Heavy Duty παρουσιάστηκε επίσημα από τους Βαυαρούς και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την γερμανική εταιρεία customizing, Kodlin Motorcycles.

H BMW Motorrad συνεχίζει να επιδεικνύει τις μεγάλες δυνατότητες customizing που έχει η cruiser R 18 με την αποκάλυψη της R 18 B Heavy Duty.

Η νέα custom μοτοσικλέτα δημιουργήθηκε με την συμβολή του Γερμανού Fred Kodlin, ενός από τους πλέον διάσημους Ευρωπαίους customizers που έχουν καταφέρει να αποκτήσουν μεγάλη φήμη και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, στις Η.Π.Α.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τη δεκαετία του 1990 ο Kodlin έχει διαγράψει μία επιτυχημένη πορεία με τις custom μοτοσικλέτες του συγκεντρώνοντας κάθε τόσο διακρίσεις σε διάφορες σημαντικές εκθέσεις της Daytona, ενώ είναι και ο πρώτος μη Αμερικανός που εισήχθη στο Sturgis Hall of Fame.

Έχοντας ως βάση μία R 18 B, ο Kodlin συνεργάστηκε με τον γιο του Len για να δημιουργήσουν μαζί την Heavy Duty, η οποία παρουσιάστηκε στο φετινό Daytona Bike Week στη Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η μεγαλύτερη πρόκληση στο customizing της μοτοσικλέτας ήταν σύμφωνα με τους δημιουργούς της το πλαίσιο. «Ανακατασκευάσαμε πλήρως τους πάνω σωλήνες για να χαμηλώσουμε τη γραμμή της σιλουέτας και συνεπώς το ύψος της σέλας της R 18 B. Επίσης, ξαναφτιάξαμε την κεφαλή της βάσης του τιμονιού και τους τριπλούς σφιγκτήρες, έτσι ώστε να ταιριάζει ο τροχός παρά την αλλαγμένη γωνία του τιμονιού και η μοτοσυκλέτα να έχει καλή κατευθυντικότητα», δήλωσε σχετικά ο Fred Kodlin.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από το πλάι, η γραμμή της σιλουέτας πέφτει απότομα προς τα πίσω από την κομμένη ζελατίνα που προέρχεται από τη σειρά γνήσιων αξεσουάρ της BMW και τελικά καταλήγει αρμονικά στις κατασκευασμένες από πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα, πλευρικές βαλίτσες της Kodlin και στο χαμηλό πίσω τμήμα. Από πάνω, η R 18 B Heavy Duty χαρακτηρίζεται από μια έντονη μεσαία γραμμή στην περιοχή της σέλας και μια ρέουσα σύνδεση με τις πλευρικές βαλίτσες.

Aξιοσημείωτο τεχνικό χαρακτηριστικό του πλαισίου είναι ένα σύστημα αερανάρτησης εμπρός και πίσω, το οποίο υποστηρίζεται από έναν συμπιεστή τοποθετημένο πίσω από την αριστερή βαλίτσα. Αυτό επιτρέπει στην R 18 B Heavy Duty να ανεβαίνει και να κατεβαίνει σε κλάσματα του δευτερολέπτου.

Η ομάδα της Kodlin ασχολήθηκε φυσικά και με την αισθητική της μοτοσικλέτας σε μια διαδικασία που κράτησε τρεις μήνες. Δημιούργησε ένα εντελώς νέο μεταλλικό ρεζερβουάρ μεγαλύτερο σε μήκος από το αρχικό.

Το custom εμπρός σπόιλερ που περιλαμβάνει ένα τριχρωμο σύστημα υποδαπέδιου φωτισμού και το νέο φτερό είναι επίσης μεταλλικά με άνετη εφαρμογή γύρω από τον μπροστινό τροχό 21 ιντσών. Η Kodlin δημιούργησε ένα αντίστοιχο για τον πίσω τροχό χρησιμοποιώντας δύο ενωμένα μεταξύ τους πίσω φτερά της R 18 B, στα οποία ενσωματώνονται με πολύ διακριτικό τρόπο τα πίσω και τα πλευρικά φλας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα δύο πλαϊνά καλύμματα από φύλλο μετάλλου, τα οποία δημιουργούν μία ομαλή μετάβαση στις πλαϊνές βαλίτσες, είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου ως custom εξαρτήματα. Αναφορικά για τις πλαϊνές βαλίτσες, στο εσωτερικό τους είναι τοποθετημένα ηχεία R 18 B της Marshall και ένας ενισχυτής. H προσοχή της Kodlin στη λεπτομέρεια να φαίνεται και στα αλουμινένια φρεζαρισμένα πάνελ μεντεσέδων των βαλιτσών, στο στυλ των αυθεντικών εξαρτημάτων της R 18 B.

Ο Marcel Sinnwell που έχει βάψει και άλλες μοτοσικλέτες Kodlin στο παρελθόν, αλλά πλέον ασχολείται με πολύ ειδικά projects, όπως βάψιμο σκαφών αναψυχής ήταν ο άνθρωπος που ανέλαβε την βαφή της Heavy Duty.

Για αυτό το project, οι χρωματικές διαβαθμίσεις έγιναν με πιστόλι ψεκασμού με ημιδιαφανές χρώμα. Η έμπνευση γι' αυτό ήταν η ανάμειξη των χρωστικών ουσιών στη βαφή και ιδιαίτερα ο τρόπος με τον οποίο σχηματίζονται ραβδώσεις στο γαλακτώδες βασικό χρώμα όταν αναδεύεται για πρώτη φορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόσθετες σχεδιαστικές πινελιές στην R 18 B ηεαωυ αποτελούν οι βαμμένες στο χέρι λεπτές ρίγες και ένα σχέδιο στον πίσω προφυλακτήρα που δημιουργήθηκε μέσω αερογράφου συνδυάζοντας την Kodlin και τα «100 χρόνια BMW Motorrad». Οι δαγκάνες φρένων, οι μοχλοί αλλαγής ταχυτήτων και ποδόφρενων καθώς και τα υποπόδια είναι, σε αντίθεση, στάνταρ εξαρτήματα της BMW Motorrad που έχουν προσαρμοστεί χρωματικά.

Πολλά εξαρτήματα της R 18 B σκόπιμα δεν αντικαταστάθηκαν, ενώ στην καλύτερη των περιπτώσεων τροποποιήθηκαν. Όπως συνέβη για παράδειγμα με τα κοντύτερα γκριπ και τα αντίβαρα του τιμονιού. Ομοίως, ο κινητήρας παρέμεινε αμετάβλητος από τεχνικής άποψης. Μόνο τα καλύμματα της κυλινδροκεφαλής, το κάλυμμα του ιμάντα και η εισαγωγή αέρα άλλαξαν χρώμα σε μεταλλικό μαύρο.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ