Αυτή είναι η νέα Yamaha Ténéré 700 World Rally - Με την «υπογραφή» του Stephane Peterhansel

Αυτή είναι η νέα Yamaha Ténéré 700 World Rally

Φέτος είναι η επέτειος των 40 ετών από την παρουσίαση της πρώτης Tenere και η Yamaha το γιορτάζει με την παρουσίαση της νέας έκδοσης Ténéré 700 World Rally.

Η νέα Ténéré 700 World Rally είναι το κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα της adventure μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρείας για τους λάτρεις της περιπέτειας μεγάλων αποστάσεων της Yamaha.

Η ιστορία της Ténéré ξεκίνησε το 1983 με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς. Με μεγάλης χωρητικότητας ρεζερβουάρ καυσίμου, στιβαρό πλαίσιο και κινητήρα υψηλής ροπής, η πρώτη μονοκύλινδρη adventure της Yamaha έδωσε σε χιλιάδες αναβάτες, την ευκαιρία να πάνε ακόμη πιο μακριά και να ανακαλύψουν νέους ορίζοντες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H νέα Ténéré 700 World Rally είναι το πιο αποκλειστικό μοντέλο Adventure της Yamaha για το 2023 και τιμά τις επιδόσεις που είχαν τα διάφορα μοντέλα Ténéré, στους αγώνες ράλι τα τελευταία 40 χρόνια.

Μάλιστα η νέα έκδοση φέρει τα εμβληματικά εργοστασιακά αγωνιστικά χρώματα που αντλούν έμπνευση από την αγωνιστική μοτοσυκλέτα που οδήγησε ο πολυνίκης του Dakar Stéphane Peterhansel στον αγώνα του 1993.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα χαρακτηριστικά της Ténéré 700 World Rally περιλαμβάνονται πολυριθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης KYB με μεγάλες διαδρομές στα 230 χλστ. για το πιρούνι των 43 χλστ. αλλά και για το αμορτισέρ, δύο πλευρικά ρεζερβουάρ καυσίμου 23 λίτρων, αποκλειστικό τελικό τιτανίου της Akrapovič και μια ειδικής σχεδίασης επίπεδη σέλα 2 τμημάτων.

Περιλαμβάνονται επίσης, έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone, ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης και ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού της Öhlins.

Tο ABS δύο τριών σταδίων της World Rally διαθέτει διακόπτη απενεργοποίησης και προσφέρει στον αναβάτη, απόλυτη ευελιξία στην επιλογή του τρόπου συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας σε διάφορα εδάφη.

Εκτός από το τελικό, άλλες αλλαγές για τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα δεν υπάρχουν με την απόδοσή του να φτάνει στους 75 ίππους και τα 69 Nm ροπής στις 9.000 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας, πλήρης υγρών, φτάνει στα 219 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ