Αυτή είναι η MV Agusta Brutale Serie Oro –Σε περιορισμένα αντίτυπα και με 148 ίππους

MV Agusta Brutale Serie Oro

Το νέο «γυμνό» της MV Agusta παντρεύει την ιταλική φινέτσα με την αδρεναλίνη, διαθέτοντας κορυφαία περιφερειακά, υψηλή ισχύ και ένα σπάνιο mentality που αναδεικνύεται ακόμη περισσότερο από την περιορισμένη παραγωγή του.

Η MV Agusta θέλει να ταράξει ξανά τα νερά στη κατηγορία με τη νέα Brutale Serie Oro, ένα μοντέλο που δεν έρχεται απλώς να ανανεώσει τη γκάμα της εταιρείας, αλλά να επανακαθορίσει τι σημαίνει ιταλικό naked. Για τους ανθρώπους της MV Agusta, η φράση «Serie Oro» είναι συνώνυμο τελειότητας, τεχνολογίας και περιορισμένης παραγωγής με συλλεκτικό αντίκτυπο. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που σηματοδοτεί τη μετάβαση της μάρκας στη νέα εποχή «Beyond Performance», όπου το ζητούμενο δεν είναι οι αριθμοί, αλλά η εμπειρία που μεταδίδεται από το πρώτο άγγιγμα στο τιμόνι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η φιλοσοφία αυτή αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία χτίστηκε η νέα Brutale Serie Oro. Δεν πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που μετριέται σε δέκατα του δευτερολέπτου ή σε χιλιόμετρα την ώρα, αλλά για ένα σύνολο όπου η αισθητική, ο ήχος, η συμπεριφορά και η αίσθηση ελέγχου συνδυάζονται σε μια εμπειρία που σε κάνει να νιώθεις μοναδικός κάθε φορά που ανεβαίνεις στη σέλα.

Στην καρδιά της βρίσκεται ο ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος κινητήρας 950 EVO, εξέλιξη της μονάδας που γνωρίσαμε στο Enduro Veloce, αλλά πλέον πλήρως επανασχεδιασμένος. Με χωρητικότητα 931 κ.εκ. και αντίθετα περιστρεφόμενο στρόφαλο, μειώνει τις φυγόκεντρες δυνάμεις και βελτιώνει την ευελιξία, ενώ η νέα κυλινδροκεφαλή διαθέτει μεγαλύτερες βαλβίδες, βελτιωμένα κανάλια ροής και ανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης για ανώτερη θερμοδυναμική απόδοση.

Η ισχύς φτάνει τους 148 ίππους στις 11.200 σ.α.λ. και η ροπή τα 107 Nm στις 8.400 σ.α.λ., με το 85% διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. Τα νέα ελαφρύτερα πιστόνια τύπου “bridged box”, η νέα φλάντζα “fire-ring” και το αναβαθμισμένο σύστημα λίπανσης επιτρέπουν πιο ψηλό όριο περιστροφής και αντοχή σε πίεση. Από την άλλη ο slipper συμπλέκτης μειώνει τη δύναμη στη μανέτα και κάνει τα κατεβάσματα πιο ομαλά, ενώ το ride-by-wire γκάζι προσφέρει χειρουργική απόκριση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα χωροδικτυωτή δομή από ατσάλι υψηλής αντοχής προσφέρει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και ταυτόχρονα μικρότερο βάρος. Το μακρύτερο μεταξόνιο και η ανοιχτότερη γωνία κάστερ προσδίδουν σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, ενώ ο μακρύτερος ψαλίδας εξασφαλίζει ιδανική μεταφορά φορτίου στις εξόδους των στροφών. Το εμπρός σύστημα δίνει ακρίβεια και προβλεψιμότητα, ενώ η νέα εργονομία (ψηλότερο τιμόνι, φαρδύτερη θέση, ελαφρώς πιο πίσω μαρσπιέ) χαρίζει δυναμική στάση και φυσική κίνηση.

Η MV Agusta δεν παρέλειψε την άνεση και την πολυτέλεια. Η σέλα είναι φαρδύτερη, με νέα αφρώδη επίστρωση και επένδυση από κόκκινη Alcantara, που προσθέτει κύρος αλλά και καλύτερη πρόσφυση σώματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει χαμηλότερη και πιο αναπαυτική θέση, με νέα μαρσπιέ και διαφορετική γωνία στήριξης, μειώνοντας την πίεση στα γόνατα. Το ρεζερβουάρ επίσης έχει νέα σχεδίαση, βελτιώνοντας την επαφή με τα πόδια και τη φυσική μετατόπιση βάρους στις στροφές.

Ο αναβάτης ενημερώνεται από μια TFT οθόνη 5 ιντσών με αναβαθμισμένα γραφικά, υψηλότερη αντίθεση και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, ενώ στη διάθεση του έχει πέντε modes οδήγησης (Rain, Urban, Sport, Race, Custom) που επηρεάζουν συνολικά τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας από το ABS και το traction control έως την απόκριση του γκαζιού και το φρένο.

Το cornering ABS διαθέτει τρεις βαθμίδες ευαισθησίας, ενώ το νέο quickshifter εξασφαλίζει ακαριαίες αλλαγές σχέσεων με ακόμα πιο φυσική αίσθηση. Το σύστημα φωτισμού matrix LED προσαρμόζεται δυναμικά στη γωνία κλίσης, προσφέροντας κορυφαία ορατότητα τη νύχτα, ενώ το ενσωματωμένο GPS σύστημα με anti-theft, crash detection και γεωπερίμετρο (geofencing) συνεργάζεται με τη νέα εφαρμογή MV App για πλήρη έλεγχο του οχήματος από το κινητό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα των αναρτήσεων, η Öhlins έχει αναλάβει τα πάντα, εξοπλίζοντας τη Brutale με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι NIX 30 εμπρός και αμορτισέρ TTX36 πίσω, με δυνατότητα ρύθμισης σε προφόρτιση, επαναφορά και συμπίεση. Στα φρένα, δεσπόζουν τα τετραπίστονα Brembo με διπλούς δίσκους 320 χιλ. εμπρός και ένας δίσκος 220 χιλ. με διπίστονη δαγκάνα, επίσης Brembo,πίσω, προσφέροντας αίσθηση και δύναμη που εμπνέουν εμπιστοσύνη ακόμα και σε οριακές συνθήκες.

Το σύνολο ολοκληρώνεται με τα Pirelli Diablo Rosso IV, που εξασφαλίζουν κορυφαία πρόσφυση και προοδευτική αίσθηση στο όριο, αναδεικνύοντας πλήρως τη γεωμετρία και τη δυναμική του πλαισίου.

Η εξάτμιση Termignoni από τιτάνιο, αποκλειστικά σχεδιασμένη για τη Serie Oro, συνδυάζει υψηλή ροή, μειωμένο βάρος και εκείνον τον χαρακτηριστικό ήχο που μπορείς να αναγνωρίσεις πριν καν τη δεις. Συμπληρωματικά μια ελαφριά μπαταρία λιθίου ολοκληρώνει το σύνολο, μειώνοντας ακόμη περισσότερο το βάρος και βελτιώνοντας τη συγκέντρωση μάζας στο κέντρο του πλαισίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παραγωγή της Brutale Serie Oro θα περιοριστεί σε μόλις 300 μονάδες, καθεμία αριθμημένη και συνοδευόμενη από πιστοποιητικό γνησιότητας. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει η ειδική Serie Oro CTG, σε αποχρώσεις Pearl Red και Silver Ago, αφιερωμένη στον θρύλο Giacomo Agostini.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ