Αυτά είναι τα νέα μοντέλα της KYMCO

Νέα μοντέλα KYMCO EICMA 2021

Δυναμική ήταν φέτος η παρουσία της KYMCO στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσικλέτας στο Μιλάνο με μια σειρά νέων μοντέλων, συμβατικών αλλά και ηλεκτρικών.

Η KYMCO κοιτάζει δυναμικά στο μέλλον των δύο τροχών όπως έδειξε και η παρουσία της ταϊβανέζικης εταιρείας στην EICMA με μια «γεμάτη» γκάμα από μοντέλα σε όλες της δημοφιλείς κατηγορίες scooter αλλά και στα ηλεκτρικά. Ας δούμε συνοπτικά τα σημαντικότερα από αυτά.

AK 550 ST

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για πρώτη φορά στα scooters ένα μοντέλο ενσωματώνει στον εξοπλισμό ασφάλειας του Cornering ABS και αυτό είναι το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας από την Ταϊβάν, το AK 550 ST. Μια αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) συνεργάζεται με την κεντρική μονάδα διαχείρισης (ECU) και το νέας γενιάς ABS της Bosch προσαρμόζοντας τη λειτουργία του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος υπό κλίση.

Το αρκτικόλεξο ST προέρχεται από τις λέξεις Super Touring και υποδηλώνει τον προορισμό του ανανεωμένου ΑΚ που βάζει ακόμη πιο δυνατά τον τουρισμό στο «λεξιλόγιο» του. Τα ανανεωμένα πλαστικά του ρύγχους φροντίζουν για την καλύτερη κάλυψη του αναβάτη, ενώ το ST είναι πλέον εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό γκάζι (RbW), traction control, cruise control και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Το «παρών» δίνουν επίσης δύο οδηγικά προγράμματα αλλά και η εκκίνηση χωρίς κλειδί (Keyless) 2ης γενιάς. (διαβάστε περισσότερα εδώ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Agility 350

To ισχυρότερο μοντέλο με 16άρη εμπρός τροχό της KYM αποκτά νέο κινητήρα τεχνολογίας G5 SC και προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις και ενεργητική ασφάλεια. Το σύγχρονο υγρόψυκτο μηχανικό σύνολο των 321 κ.εκ. με την τετραβάλβιδη κεφαλή αποδίδει 27,2 ίππους και 29,3 Nm ροπής, προέρχεται από το crossover DT X360 και χαρακτηρίζεται από εύρυθμη, γραμμική και μεστή λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο μεγάλος τροχός των 16 ιντσών μπροστά προσφέρει σταθερότητα σε κάθε συνθήκη, ενώ η χρήση αντίστοιχου 14 ιντσών πίσω αποδεικνύεται ευεργετική για τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη, όπως επίσης και μερικά ακόμη μικροαντικείμενα.

Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED, με τον προβολέα να διαθέτει τεχνολογία DRL (φώτα ημέρας), ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει αεροδυναμική ζελατίνα και διαφανείς προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι, με αποτέλεσμα προστασία κορυφαίων προδιαγραφών από τα καιρικά φαινόμενα.

Στον επίσης στάνταρ εξοπλισμό του νέου Agility 350 υπάρχει παροχή ρεύματος μέσω θύρας USB, σύστημα εκκίνησης και πολλαπλών λειτουργιών χωρίς κλειδί (keyless) 2ης γενιάς, καθώς και το σύστημα διασύνδεσης με smartphone Noodoe της Kymco με GPS Navigator.

Agility S 125/200

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πλέον επιτυχημένη εμπορικά σειρά της KYMCO καλωσορίζει τα νέα της μέλη, με το γράμμα «S» στον τίτλο τους να υποδηλώνει Sport καταβολές. Ο λόγος για τα Agility με τον 16άρη εμπρός τροχό, που είναι δημοφιλή και στη χώρα μας.

Τα νέα μοντέλα S διατηρούν όλα τα πλεονεκτήματα και έχουν εντελώς νέο στιλ για άλλη μια φορά χάρη σε έναν Ιταλό σχεδιαστή, ο οποίος διατηρεί αυτό που είναι τώρα το χαρακτηριστικό αναγνωριστικό σημείο των Agility, δηλαδή ο συνδυασμός λείων και άβαφων πλαστικών.

Ο φωτισμός είναι full LED, με το νέο προβολέα να πλαισιώνεται από ανασχεδιασμένα πλαστικά μέρη, φλας και ζελατίνα, ενώ η νέα σχεδίαση των πλαστικών κατευθύνει τη ροή του αέρα μακριά από τον αναβάτη. Τα όργανα είναι επίσης καινούργια και φέρουν υψηλής ανάλυσης οθόνη LCD ορατή σε όλες τις συνθήκες εξωτερικού φωτισμού. Οι ενδεικτικές λυχνίες έχουν τοποθετηθεί στο επάνω μέρος της για να είναι εύκολα αναγνώσιμες κατά την οδήγηση. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι ευρύχωρας και χρηστικός, χάρη στην ύπαρξη δύο αφαιρούμενων διαχωριστικών πάνελ, ενώ φιλοξενεί και δύο θύρες USB.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Euro 5 κινητήρας διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού στην τροφοδοσία και έχει βελτιστοποιηθεί από άποψη απόδοσης και κατανάλωσης. Στην έκδοση των 125 κ.εκ. η ιπποδύναμη βρίσκεται στους 10,45 ίππους, δύο δηλαδή περισσότερους σε σύγκριση με το Agility 16+ 125. Το σύστημα πέδησης με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς φέρει δικάναλο ABS και οι τροχοί έχουν αποκτήσει νέες και ελαφρύτερες ζάντες με διαιρούμενες ακτίνες και αποκλειστική σχεδίαση.

Dink-X 125

Το νέο μέλος της οικογένειας Dink είναι το συμπαγών διαστάσεων scooter GT με κινητήρα 125 κ.εκ. και 11,6 ίππων, ιδανικό για κυκλοφορία σε αστικό περιβάλλον και κατάλληλο για αναβάτες με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Φέρει τροχούς 13 ιντσών με κυματιστά δισκόφρενα και στάνταρ δικάναλο ABS, μεγάλη σέλα με χαμηλό ύψος για να ταιριάζει σε αναβάτες κάθε σωματότυπου, χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος και μερικά ακόμα μικροαντικείμενα, καθώς και ένα ιδιαίτερα χρήσιμο ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι, στο κέντρο του οποίου υπάρχει μια προστατευμένη θύρα USB.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα φωτιστικά σώματα είναι full LED, ενώ ο πίνακας πληροφοριών φέρει τρεις ευμεγέθεις ψηφιακές οθόνες με πλήρεις ενδείξεις και δυνατότητα συνδεσιμότητας με το σύστημα Noodoe της KYMCO, το οποίο προσφέρει μέχρι και πλοήγηση.

iOnex

Το iOnex project αναπτύχθηκε από την KYMCO τα τελευταία χρόνια και τώρα έρχονται και οι πρώτοι καρποί με μια σειρά ηλεκτρικών μοντέλων που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών. Ο κοινός παρονομαστής είναι μια προηγμένη συμπαγής μπαταρία λιθίου, η οποία μπορεί να επαναφορτιστεί εύκολα στο σπίτι ή να ανταλλαχθεί με μια άλη πλήρως φορτισμένη σε ειδικά δημόσια κέντρα που ήδη υπάρχουν ή θα δημιουργηθούν σε διάφορες πόλεις ανά τον κόσμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έξι είναι τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν, με πρώτο το Agility Carry EV που έχει σαν βάση την έκδοση βενζίνης, διατηρώντας αναλλοίωτο τον χώρο φόρτωσης στην επίπεδη πλατφόρμα και στη σχάρα αποσκευών.

Τα iOne και iOne X αφορούν σε δύο συμπαγή και ιδιαίτερα ελαφριά scooter στην κατηγορία μοτοποδηλάτων L1e, με χαμηλή θέση οδήγησης, ευρύχωρο επίπεδο πάτωμα και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Το «Χ» διαθέτει κινητήρα στον πίσω τροχό του απόδοσης 2,7 ίππων, ενώ το iOne έναν κεντρικά τοποθετημένο 4,9 ίππων.

Τα Super 6 και Super 7 είναι μεγαλύτερα, ανήκουν στην κατηγορία L3e και διαθέτουν κεντρικά τοποθετημένους κινητήρες 8,7 και 9,8 ίππων αντίστοιχα, επιτρέποντάς την άνετη μετακίνηση και σε περι-αστικές διαδρομές. Η αυτονομία και για τα δύο ξεπερνά τα 100 χλμ. χάρη στη διπλή αφαιρούμενη μπαταρία κάτω από τη σέλα, που αφήνει χώρο και για κράνος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, το Super 9, το σπορ ηλεκτρικό scooter με κινητήρα 13,6 ίππων που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου ενσωματωμένες στο πλαίσιο και οι οποίες εγγυώνται αυτονομία 140 χλμ. Το Super 9 ζυγίζει 110 κιλά και έχει τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 100 χλμ./ώρα.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ