Τι θα συμβεί στο αυτοκίνητο αν ξεμείνουμε από καύσιμο ενώ οδηγούμε - Πώς μπορούμε να γλιτώσουμε μια μεγάλη βλάβη

Low fuel warning 1

Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των οδηγών είναι να μην ξεμείνουν από καύσιμα, ειδικά όταν βρίσκονται εν κινήσει, μιας και το πρόβλημα ίσως να μην αφορά μόνο το φουλάρισμα του ντεπόζιτου.

Δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο να ακινητοποιείται κάποιος οδηγός από έλλειψη καυσίμου στο ρεζερβουάρ. Εδώ και πολλές δεκαετίες όλα τα οχήματα διαθέτουν δείκτη για την στάθμη του καυσίμου. Ταυτόχρονα, τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν επιπλέον ηχητική και οπτική ενημέρωση του οδηγού, ανάλογα με τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα που μπορούν να χαρίσουν τα τελευταία λίτρα καυσίμου.

Low fuel warning 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βασική ενημέρωση του οδηγού για την χαμηλή στάθμη καυσίμου είναι ένα κόκκινο λαμπάκι στον πίνακα οργάνων, δίπλα από τον δείκτη της. Αυτό σημαίνει ότι μας απομένουν μόνο λίγα λίτρα βενζίνης ή ντίζελ στο ρεζερβουάρ και πρέπει να σταματήσουμε στο πλησιέστερο βενζινάδικο για ανεφοδιασμό.

Γενικά, ένα αυτοκίνητο με αναμμένο το λαμπάκι καυσίμου μπορεί να διανύσει περίπου 30 με 50 χλμ. Σε ορισμένες ευνοϊκές συνθήκες, μπορούμε να διανύσουμε ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά αυτό είναι ένα σπάνιο φαινόμενο. Για αυτό, μόλις ενεργοποιηθεί η ένδειξη καυσίμου θα πρέπει αναζητήσουμε βενζινάδικο.

Low fuel warning 3

Τι θα συμβεί όμως αν ξεμείνουμε εντελώς από καύσιμο την ώρα που οδηγούμε; Στην αρχή, το αυτοκίνητο θα παρουσιάσει μειωμένη απόδοση, κραδασμό και μετά ο κινητήρας θα σταματήσει να λειτουργεί. Παράλληλα, το τιμόνι και τα φρένα θα πάψουν να έχουν υποβοήθηση, με ότι αρνητικό συνεπάγεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε μια τέτοια δύσκολη κατάσταση, θα πρέπει να ακινητοποιήσουμε το αυτοκίνητο με ασφάλεια στην δεξιά πλευρά του δρόμου και μετά να μην προσπαθήσουμε να εκκινήσουμε τον κινητήρα μέχρι να βάλουμε καύσιμο.

Low fuel warning 4

Εάν μείνουμε με βενζινοκίνητο αυτοκίνητο θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να «καεί» η αντλία καυσίμου. Πρόκειται για μια σπάνια περίπτωση που μόλις βάλουμε λίγο καύσιμο θα μπορούμε να συνεχίσουμε την πορεία μας.

Στην αντίθετη περίπτωση, εάν δηλαδή έχουμε πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, υπάρχει ενδεχόμενο να μπει αέρας στο κύκλωμα, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να επανεκκινήσουμε τον κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι αναγκαστικά θα πρέπει να πάμε στο συνεργείο για να πραγματοποιηθεί εξαερισμός στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ