Με αυτό το κόλπο μπορείς να μειώσεις έως και 30% την κατανάλωση βενζίνης -Ποιον διακόπτη πρέπει να πατήσεις

Air Condition κατανάλωση

Ένας διακόπτης αρκεί για να κάνει τη διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου και κατά συνέπεια στην τσέπη μας, ειδικότερα τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν δηλαδή η χρήση του air condition θεωρείται επιβεβλημένη.


Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών ένα από τα πλέον κρίσιμα και ενεργοβόρα υποσυστήματα του αυτοκινήτου είναι αυτό του κλιματισμού.

Το γνωστό σε όλους air condition δεν διασφαλίζει μόνο την άνεση του οδηγού και των επιβατών αλλά και την ασφάλεια, καθώς η οδήγηση σε ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνη και να περιορίσει την ικανότητά μας πίσω από το τιμόνι.

Για τον έναν ή τον άλλο λόγο, λοιπόν, η χρήση του κλιματισμού θεωρείται επιβεβλημένη, γεγονός που έχει ως άμεση συνέπεια την αύξηση της κατανάλωσης του καυσίμου ή της ηλεκτρικής ενέργειας αν πρόκειται για ένα ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως γνωστόν, ο συμπιεστής του συστήματος κλιματισμού επιβαρύνει με τη λειτουργία του το κινητήρα, παίρνοντας κίνηση από τον στροφαλοφόρο άξονα με αποτέλεσμα να αυξάνεται και η κατανάλωση καυσίμου.

Το ερώτημα που προκύπτει στην προκειμένη περίπτωση είναι αν θα μπορούσαμε να μειώσουμε την επιβάρυνση του κινητήρα και την κατανάλωση καυσίμου χωρίς ωστόσο να στερηθούμε τη δροσιά που μας προσφέρει η λειτουργία του air condition.

Η απάντηση έρχεται από έναν διακόπτη, ο οποίος αν και συνήθως βρίσκεται σε περίοπτη θέση, πολλοί αγνοούν είτε την ύπαρξη του είτε τη λειτουργικότητά του.

Ο λόγος για τον διακόπτη που ενεργοποιεί την ανακυκλοφορία αέρα. Το πάτημα του συγκεκριμένου διακόπτη αποτρέπει την είσοδο αέρα από το εξωτερικό περιβάλλον, επιβάλλοντας την ανακύκλωση του αέρα που κυκλοφορεί στον θάλαμο επιβατών του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται ότι δεν θα περάσουν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ρύποι και οσμές από το εξωτερικό περιβάλλον ενώ την ίδια στιγμή κάνει πιο εύκολη και τη ζωή του συμπιεστή, η λειτουργία του οποίου περιορίζεται και ταυτόχρονα μειώνεται και η επιβάρυνση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αυτό συμβαίνει καθώς ο αέρας που θα κληθεί να ψύξει το σύστημα κλιματισμού είναι πιο ψυχρός, μιας και δεν προέρχεται από το θερμό, εξωτερικό περιβάλλον αλλά από τον αέρα που κυκλοφορεί ήδη στον θάλαμο επιβατών και η θερμοκρασία του έχει ήδη περιοριστεί.

Ουσιαστικά με αυτόν τον τρόπο μειώνουμε τις ανάγκες ψύξης του θαλάμου επιβατών, περιορίζοντας τη συμβολή-λειτουργία του συστήματος κλιματισμού.

Το κέρδος από την ενεργοποίηση της ανακυκλοφορίας αέρα μπορεί να φτάσει έως και το 30% και να αποτυπωθεί σε πραγματικό χρόνο στην κατανάλωση του καυσίμου.

Ένα εξίσου χρήσιμο τρικ είναι να αποφύγουμε την επιλογή ακραίων θερμοκρασιών στο σύστημα κλιματισμού ή να επιλέξουμε ένα σκιερό σημείο για τη στάθμευση του αυτοκινήτου ώστε να μην χρειαστεί η έντονη χρήση του κλιματισμού κατά την έναρξη της διαδρομής μας.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ