byd atto 2

Κάθε πότε πρέπει να αλλάζεται ο ιμάντας χρονισμού;

imantas chronismou

Η αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού παραμένει… γρίφος για τους περισσότερους οδηγούς. Λίγοι γνωρίζουν κάθε πότε πρέπει να αλλάζεται και πόσο κοστίζει ως ανταλλακτικό συν την εργασία στο συνεργείο.

Συνήθως τα έξοδα κυμαίνονται από 300 έως 800 ευρώ, αλλά αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό από τη μάρκα και το μοντέλο. Είναι παρ’ όλα αυτά ένα νούμερο που αποθαρρύνει κάποιους να επισκεφθούν το μηχανικό τους, τη σωστή στιγμή. Αν και υπάρχει κατά μία έννοια μια «δικαιολογία» για αυτό.

Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά, πόσο συχνά πρέπει να αντικαθίσταται. Ακούμε κάθε 60.000 χλμ. ή 80.000 χλμ., ίσως και κάθε 120.000 χλμ. Τελικά τι πρέπει να κρατήσουμε; Η αλήθεια είναι πως δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με τη χιλιομετρική απόσταση, διότι υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
imantas chronismou b

Για παράδειγμα, η οδήγηση μέσα στην πόλη φθείρει τον ιμάντα χρονισμού περισσότερο, σε σχέση με όταν κινούμαστε στον αυτοκινητόδρομο. Επίσης είναι το κλίμα. Αν επικρατεί μεγάλη ζέστη, πολύ κρύο ή υγρασία, η επιβάρυνση είναι διαφορετική. Εν τω μεταξύ, τα αυτοκίνητα diesel χρειάζονται συχνά, πιο τακτική αλλαγή. Όπως και να ‘χει, συμβουλευόμαστε πρωτίστως και πάντα τις οδηγίες του κατασκευαστή. Μετά συνυπολογίζουμε όλα τα υπόλοιπα.

Η Renault συνιστά αντικατάσταση κάθε 5-6 χρόνια ή μεταξύ 60.000 και 90.000 χιλιομέτρων. Η Peugeot και η Citroen κάθε 8-10 χρόνια ή μεταξύ 100.000 και 150.000 χιλιομέτρων. Στο group της Volkswagen-Audi θεωρούν καλύτερο διάστημα αυτό των 90.000 με 200.000 χλμ. ή μεταξύ 6-10 ετών. Διαβάζουμε το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου μας, εμπιστευόμαστε κάποιον επαγγελματία που γνωρίζει περισσότερα και ανάλογα πράττουμε. Η αμέλεια ενδέχεται να αποβεί αρκετά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ