
H ιταλική εταιρεία ετοιμάζει μία νέα ναυαρχίδα η οποία επιστρέφει στα… βασικά και αναμένεται να αποκτήσει και «αδερφή» με το σήμα της Alfa Romeo.
Τα παραπάνω σενάρια ενισχύθηκαν στο περιθώριο του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, το οποίο πάντα βγάζει… ειδήσεις. Κι αυτό που προκύπτει είναι πως η Maserati σκοπεύει να δημιουργήσει ένα νέο Super GT, το οποίο θα εναρμονίζεται με τα θέλω των παραδοσιακών της πελατών, ελπίζοντας να αλλάξει λίγο την αρνητική ρότα που έχει πάρει.
Τι θέλουν οι παραδοσιακοί πελάτες της μάρκας με σήμα την τρίαινα; Θερμικούς κινητήρες και μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων. Κι αυτό θα τους δώσουν οι Ιταλοί! Ένα νέο μοντέλο που θα βασίζεται στη GranTurismo αλλά θα έχει τόση δύναμη και τόσες επιδόσεις που θα είναι ότι ισχυρότερο έχει δημιουργήσει αυτό το brand, από την MC12 που ήδη έχει κλείσει δύο δεκαετίες ζωής.
BUY NOW

Μιλώντας για V6, αναφερόμαστε στον Nettuno V6 κινητήρα της Maserati, που «φοράνε» οι Granturismo, Grecale και MCPura, τον οποίο ο επικεφαλής της μάρκας, Santo Ficili, χαρακτήρισε ως «αριστούργημα».
Εδώ δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες, άφησε να εννοηθεί πως θα είχαμε να κάνουμε με μία ακραία εκδοχή του, που θα δίνει αρκετά περισσότερους από 621 ίππους της MCPura. Βέβαια για να δούμε αυτή την τιμή να ανεβαίνει αισθητά, δεν θα πρέπει να αποκλειστεί η ενσωμάτωση και ηλεκτροκινητήρα στο σύστημα κίνησης αλλά αυτό είναι ακόμα στη θεωρία.

Όσο για το μηχανικό κιβώτιο, η επιλογή αυτή τονίστηκε από τον επικεφαλής μηχανολογίας της Maserati, Davide Danesin, που παραδέχθηκε: «Υπάρχουν ακόμα πελάτες που αναζητούν αμιγώς μηχανικά αυτοκίνητα».
Και άφησε να εννοηθεί πως μετά από χρόνια, αυτή η επιλογή είναι πολύ πιθανό να είναι ξανά διαθέσιμη, στο υπό δημιουργία Super GT: «Ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι μια ευκαιρία. Δεν το βλέπω αυτό σε μεγάλες σειρές παραγωγής, αλλά γιατί να μην κάνουμε μια ειδική έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων; Δεν υπάρχει λόγος να το αποκλείσουμε. Θα μπορούσε να είναι η σωστή επιλογή για μια περιορισμένη έκδοση ενός αυτοκινήτου. Γιατί όχι λοιπόν; Ανταποκρίνεται απόλυτα στην μάρκα. Ανταποκρίνεται τέλεια στην προσέγγισή μας και στη νοοτροπία μας. Οπότε ειλικρινά, νομίζω ότι μια μέρα θα το κάνουμε».

Βέβαια όπως προκύπτει, αυτή η ημέρα δεν είναι πολύ μακριά. Και αυτό ενισχύεται από το σενάριο που θέλει το συγκεκριμένο μοντέλο να κυκλοφορήσει και ως ελαφρώς διαφοροποιημένη παραλλαγή, με το σήμερα της Alfa Romeo!
Άλλωστε ο Ficili είναι επικεφαλής και των δύο brands και το παράδειγμα «αδελφοποιημένων» μοντέλων είναι πολύ πρόσφατο: με τη νέα Alfa Romeo 33 Stradale που βασίζεται στην MC20 της Maserati.