CUPRA: Η εξέλιξη της σπορ και premium μάρκας

cupra león

Αναπτύσσοντας συνεχώς τη γκάμα της με νέα και άκρως εντυπωσιακά μοντέλα, η CUPRA αναδεικνύεται ως μια μάρκα που συνδυάζει με επιτυχία το σπορ με το premium.

Δημιουργήθηκε πριν από 4 χρόνια μέσα από τους κόλπους της SEAT, όπου το όνομα CUPRA συνόδευε τις πιο σπορ εκδόσεις των μοντέλων της ισπανικής μάρκας, όμως πλέον η νεοσύστατη φίρμα μπορεί να περηφανεύεται ότι είναι μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες του Volkswagen Group.

cupra
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και αυτό συμβαίνει γιατί σήμερα, 4 μόλις χρόνια μετά την ίδρυσή της, η CUPRA έχει το προνόμιο να διαθέτει μια άκρως ενδιαφέρουσα γκάμα σπορ μοντέλων, όπως είναι το CUPRA Leon και το Leon Sportourer, το CUPRA Ateca, αλλά κυρίως, το ολόδικό της CUPRA Formentor, που προσφέρουν δυναμικά οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά, premium εσωτερικό και ξεχωριστή εμφάνιση.

Αυτή τη στιγμή οι εκδόσεις κινητήρων αγγίζουν τους 245 ίππους (στο Leon e-Hybrid), τους 300 (στο Leon και το Ateca) ή τους 310 (στο Formentor), δίνοντας ένα σαφέστατα δυναμικό προφίλ σε όλες τις επιλογές. Σύντομα ωστόσο η CUPRA θα διευρύνει περαιτέρω τις εκδόσεις κινητήρων των μοντέλων της  προσφέροντας για παράδειγμα στο Formentor την άκρως ενδιαφέρουσα για τη χώρα μας επιλογή με τον 1.500άρη turbo κινητήρα των 150 ίππων, που θα δώσει έτσι το στίγμα της διεύρυνσης της μάρκας προς ένα μεγαλύτερο μέρος του κοινού. Επίσης, το Formentor θα αποκτήσει και τις e-Hybridεκδόσεις με 204 και 245 PS.

cupra formentor
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος άλλωστε του Ομίλου Volkswagen είναι να στηρίξει την CUPRA και στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, εξ ου άλλωστε και μέχρι τα τέλη της φετινής χρονιάς θα εντάξει στη γκάμα της το αμιγώς ηλεκτρικό CUPRA El-Born («αδελφάκι» του Volkswagen ID.3), ενώ το επίσης ηλεκτρικό και εντυπωσιακό crossover/SUV Tavascan, θα λανσαριστεί σε περίπου 3 χρόνια από σήμερα.

cupra león

Στο πεδίο των πωλήσεων, τον περασμένο Ιανουάριο η CUPRA είχε τη μεγαλύτερη αύξηση από κάθε άλλο κατασκευαστή παγκοσμίως (+11%), ενώ για όλη τη φετινή χρονιά ο στόχος έχει τεθεί στο διπλασιασμό τους σε σχέση με το 2020. Σημειώστε ότι οι πωλήσεις της μάρκας στα 4 χρόνια της ύπαρξής της έχουν φθάσει στις 65.000, με τη μεγαλύτερη αύξηση ωστόσο να παρατηρείται μετά το λανσάρισμα του Formentor το περασμένο Φθινόπωρο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ