audi q3

Οι Ιταλοί έφτιαξαν το δικό τους Jimny -Ποιες είναι οι προδιαγραφές του

mole-urbana-malya

Το μοντέλο από το Τορίνο έρχεται να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη μικροκινητικότητα στις πόλεις και να αλλάξει την καθημερινή μετακίνηση.

Η Ιταλία έχει μακρά ιστορία στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, με εταιρείες που για δεκαετίες κατασκεύαζαν εντός των συνόρων της μοντέλα-σύμβολα. Παρότι τα τελευταία χρόνια έχασε μέρος αυτής της αίγλης, τώρα επιστρέφει στο προσκήνιο με νέα δυναμική και διαφορετική προσέγγιση.

Το Mole Urbana Malya, δημιούργημα του σχεδιαστή Umberto Palermo, επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει το τι σημαίνει «μικρό αυτοκίνητο πόλης» στη σύγχρονη ηλεκτρική εποχή. Κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στο Τορίνο, το Malya ενσαρκώνει τη φιλοσοφία του «made in Italy» με πρακτικό, αποδοτικό και αισθητικά εκλεπτυσμένο τρόπο, μετατρέποντας το ιαπωνικό concept των keicar σε μια ιταλική ιστορία καινοτομίας και βιωσιμότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Mole Urbana

Με μήκος 3,80 μέτρα και πλάτος 1,60 μ., το Malya τοποθετείται στην καρδιά της ηλεκτρικής κατηγορίας Α, με προσέγγιση όμως εντελώς διαφορετική από οτιδήποτε έχουμε δει έως σήμερα. Δεν βασίζεται σε υπάρχουσα πλατφόρμα αλλά έχει σχεδιαστεί εξ αρχής, με έμφαση στη μείωση βάρους, την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, κατασκευασμένο με τεχνική εξώθησης και κάμψης, προσφέροντας ακαμψία, χαμηλό κόστος παραγωγής και εύκολη ανακύκλωση. Η φιλοσοφία πίσω από το project είναι ξεκάθαρη και στόχος είναι το ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, το χαμηλό κόστος χρήσης και η αισθητική με υπογραφή Umberto Palermo Design, που δεν θυσιάζει το στυλ στο όνομα της πρακτικότητας.

Παρά τις compact διαστάσεις του, το Malya προσφέρει χώρο για τέσσερις ή πέντε επιβάτες, τελική ταχύτητα έως 110 χλμ./ώρα και πραγματική αυτονομία άνω των 150 χιλιομέτρων, όντας ικανό να κινηθεί και εκτός του αστικού ιστού. Οι μπαταρίες LiFePO4 (λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος) δίνουν έμφαση στην ασφάλεια και τη μακροζωία και μπορούν να φορτίσουν είτε σε ταχυφορτιστές CCS, είτε σε οικιακή πρίζα, μέσα σε 3 έως 5 ώρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Mole Urbana

Το εσωτερικό προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες, από απλές εκδόσεις για την πόλη έως πιο premium για ιδιωτική ή τουριστική χρήση, ενώ η εταιρεί χρησιμοποιεί οικολογικά υλικά, τεχνικά υφάσματα και εργονομική σχεδίαση που εξασφαλίζει ευκολία και άνεση στην καθημερινή χρήση.

Στο εξωτερικό, οι γεωμετρικές γραμμές και οι καθαρές επιφάνειες δημιουργούν ένα «industrial» ύφος, που ξεχωρίζει από τα ομοιογενή citycar της αγοράς, προσδίδοντας στη Malya μια ξεκάθαρη σχεδιαστική ταυτότητα.

Η Malya είναι μόνο η αρχή, αφού η Mole Urbana παρουσίασε μια πλήρη γκάμα δώδεκα ηλεκτρικών μοντέλων, σχεδιασμένων για κάθε χρήση, από μικρά επαγγελματικά οχήματα έως sport, cabrio και οικογενειακά microcars. Όλα βασίζονται στο ίδιο space-frame πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι AISI 304, διαθέτουν ανεξάρτητες αναρτήσεις, δισκόφρενα και ανταλλάξιμες μπαταρίες.

Mole Urbana
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γκάμα περιλαμβάνει τα Lavoro, Romantica, Scuter Quattro, Sport GT, Corriera, Pitbull, Torpedo, Quattroposti και φυσικά το Malya, που συμβολίζει τη γέφυρα ανάμεσα στην παράδοση του ιταλικού design και τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Το πλεονέκτημα της ιταλικής μάρκας δεν περιορίζεται στη φιλοσοφία των προϊόντων της, αλλά επεκτείνεται και στον τρόπο παραγωγής. Το εργοστάσιο στο Orbassano, πλήρως ανακαινισμένο, έχει μετατρέψει 10.000 τετραγωνικά μέτρα στεγών με αμίαντο σε 10.000 τετραγωνικά μέτρα φωτοβολταϊκών πάνελ, κάνοντας πράξη τη δέσμευση στη βιωσιμότητα. Παράλληλα, η παραγωγή στηρίζεται σε τοπικό δίκτυο συνεργατών από τη γύρω περιοχή, αποδεικνύοντας ότι το «made in Italy» μπορεί να είναι πράσινο, λειτουργικό και καινοτόμο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ