Τι βλάβες βγάζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

TUV EV List 1

Η ετήσια έρευνα του TÜV περιλαμβάνει για πρώτη φορά ηλεκτρικά μοντέλα και εντοπίζει τα αδύναμα σημεία τους

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της έρευνας πέτυχαν ποικίλα αποτέλεσματα στον πρώτο τους τεχνικό έλεγχο μετά από τρία χρόνια ζωής. Τα ηλεκτρικά μοντέλα που συμπεριέλαβε φέτος ο TÜV στην έρευνά του είναι τα BMW i3, Renault Zoe, smart EQ fortwo και Tesla Model S.

smart EQ fortwo
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μοντέλο που διακρίθηκε από τα τέσσερα διαφορετικά ηλεκτρικά της έρευνας, ήταν το smart EQ fortwo με ποσοστό βλαβών 3,5%. Μάλιστα, στην λίστα των 128 αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα που είχε για την φετινή έρευνα ο TÜV, το διθέσιο ηλεκτρικό smart βρίσκεται αρκετά ψηλά σε αξιοπιστία, καταλαμβάνοντας μια θέση στο πρώτο τρίτο της λίστας. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι ο μέσος όρος ποσοστού βλαβών στα μοντέλα με θερμικό κινητήρα είναι 4,7%, οπότε η επίδοση του μικρού ηλεκτρικού smart ικανοποιεί και με το παραπάνω.

BMW i3

Ακολουθεί το BMW i3 με ποσοστό βλαβών 4,7%, που το κατατάσει στο δεύτερο τρίτο της λίστας. Πέρα από τα ελαττωματικά φώτα θέσης (μικρή σκάλα), το i3 παρουσιάζει συχνά προβλήματα στους δίσκους των φρένων. Όπως αναφέρει και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ένωσης του TÜV, Δρ. Joachim Bühler, το πρόβλημα που παρουσιάζουν τα φρένα του i3 είναι διαδεδομένο μεταξύ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η ανάκτηση ενέργειας κατά την οδήγηση, έμαθε τους οδηγούς να χρησιμοποιούν λιγότερο τα φρένα σε σχέση με αυτούς που οδηγούν συμβατικής τεχνολογίας αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να διαβρώνονται. Για αυτό καλό είναι οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων να χρησιμοποιούν συχνά πυκνά το σύστημα πέδησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault Zoe

Το δημοφιλές Renault Zoe βρέθηκε τρίτο μεταξύ των ηλεκτρικών, με ποσοστό βλαβών 5,7%. Ο TÜV εντόπισε προβλήματα στην ρύθμιση των εμπρός προβολέων και ορισμένες αστοχίες στον πίσω άξονα της ανάρτησης.

Tesla Model S

Το Tesla Model S πέτυχε την χειρότερη επίδοση μεταξύ των τεσσάρων ηλεκτρικών της έρευνας και βρίσκεται στο τελευταίο τρίτο της γενικής κατάταξης. Το ποσοστό βλαβών είναι 10,7%, με ένα στα δέκα Model S να αποτυγχάνει στον πρώτο γενικό έλεγχο του TÜV. Εκτός από τις βλάβες που αντιμετωπίζει στους προβολείς ομίχλης και τα φώτα διασταύρωσης (μεσαία σκάλα), το Tesla Model S αντιμετωπίζει προβλήματα στην ανάρτηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ