Νέα quattro έκδοση για το Audi Q4 45 e-tron

Audi Q4

Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίασή του, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Audi εμπλουτίστηκε με δύο νέες εκδόσεις: την μεγάλης αυτονομίας Q4 Sportback 40 e-tron και την τετρακίνητη Q4 45 e-tron quattro.

Η πρώτη προσφέρει αυτονομία μέχρι και 534 χιλιομέτρων (σύμφωνα με τις μετρήσεις του κύκλου WLTP), που είναι η μεγαλύτερη που υφίσταται μέχρι στιγμής σε αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας του Ingolstadt. Η αυτονομία της τετρακίνητης έκδοσης, στο μεταξύ, δεν απέχει και πολύ - καθώς φτάνει τα 490 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τετρακίνηση του Q4 Sportback 40 e-tron επιτυγχάνεται με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Στον πίσω βρίσκεται η γνωστή και από τις άλλες εκδόσεις μονάδα των 204 ίππων (150 kW) και μαζί οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 265 PS (195 kW) – με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 km/h να έρχεται σε 6,9 δευτερόλεπτα.

Σε αντίθεση με τις άλλες εκδόσεις, πάντως, η τελική ταχύτητα εδώ περιορίζεται ψηλότερα, στα 180 km/h. Στη γερμανική αγορά, η νέα έκδοση Q4 Sportback 40 e-tron ξεκινά από αρχική τιμή 49.500 Ευρώ, ενώ η Q4 45 e-tron quattro από 50.900 Ευρώ.

Πέραν των δύο νέων εκδόσεων, η Audi ανακοίνωσε ότι έλαβε την πιστοποίηση του οργανισμού TÜV NORD για το «μηδενικού διοξειδίου του άνθρακα αποτύπωμα» όλων των εκδόσεων του Q4 e-tron. Αυτό δεν περιορίζεται μόνο στις μηδενικές εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου, αλλά αφορά στο σύνολο την παραγωγή, την αλυσίδα προμηθευτών και την εμπορική του διάθεση.

Σύμφωνα με τον οργανισμό, η Audi έχει εξαλείψει ή σε μεγάλο ποσοστό αποφύγει την εκπομπή CO2 μέσω της χρήσης ηλεκτρισμού που προέρχεται από ανανέωσιμες πηγές ενέργειαας. Μάλιστα, κάτι τέτοιο ισχύει και για την παραγωγή των μπαταριών του Q4 e-tron.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εργοστάσιο του Zwickau, όπου κατασκευάζεται το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Audi, χρησιμοποιεί αποκλειστικά «πράσινες» πηγές ενέργειας για την παραγωγή - και οι προμηθευτές των εξαρτημάτων των μπαταριών έχουν την ίδια υποχρέωση. Οι εκπομπές ρύπων που δεν μπορούν να αποφευχθούν, παράλληλα, καλύπτονται με παραπληρωματικές ενέργειες περιορισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Τέλος, η Audi ανακοίνωσε και τα νέα δεδομένα από την επέκταση της υπηρεσίας e-tron Charging Service, για τη φόρτιση όλων των ηλεκτρικών της οικογένειας e-tron τα προσεχή χρόνια. Το δίκτυο αυτής της υπηρεσίας διευρύνθηκε φτάνοντας σήμερα στους 250.000 σταθμούς φόρτισης σε 26 ευρωπαϊκές χώρες, εκ των οποίων οι 5.841 είναι φορτιστές υψηλής τάσης.

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή επέκταση μέσα σε μόλις δύο χρόνια, καθώς το Φεβρουάριο του 2019 -που ανακοινώθηκε από την Audi- το δίκτυο e-tron Charging Service απαριθμούσε 72.000 φορτιστές σε 16 χώρες. Σημαντικό, εξάλλου, είναι το γεγονός ότι το Q4 e-tron, βάσει του μεγάλου ενσωματωμένου του φορτιστή, χρειάζεται μόλις 10 λεπτά σε σταθμό φόρτισης για να αποκτήσει αυτονομία 130 χιλιομέτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, το σύστημα πλοήγησης του Q4 e-tron (αλλά και η εφαρμογή Audi App στο smartphone) περιλαμβάνει το πλήρες δίκτυο για τον εντοπισμό του πλησιέστερου φορτιστή. Η χρέωση γίνεται με ετήσια συνδρομή, η οποία τον πρώτο χρόνο έχειο δωρεάν πάγιο, είτε με τη χρήση της ειδικής κάρτας της Audi που αναγνωρίζεται και χρεώνεται αυτόματα. Εναλλακτικά, οι ιδιοκτήτες ενός e-tron απολαμβάνουν εκπτώσεις και στο δίκτυο της Ionity.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ