Συλλεκτική black edition του ηλεκτρικού Audi e-tron

Audi e-tron black edition

Με ορισμένα από τα πιο φίνα υλικά του Ingolstadt, το Audi e-tron S line black edition αναδεικνύει τις σπορ πτυχές του γερμανικού ηλεκτρικού SUV.

Η black edition, εξάλλου, συνδυάζεται με την έκδοση e-tron 50 quattro, της οποίας οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 313 ίππους, καθώς και με την έκδοση 55 quattro που φτάνει τους 408 PS - συνεπώς κάθε σπορ προσθήκη δεν μοιάζει παράταιρη με τον οικολογικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κεντρικά στοιχεία της black edition, στην εμφάνισή της, είναι το μαύρο πλαίσιο της κλασσικής εξαγωνικής γρίλιας, ο μαύρος χρωματισμός των τεσσάρων κύκλων της Audi και των logos e-tron, καθώς και των καθρεπτών και των ζαντών. Πίσω από τις τελευταίες, μεγέθους 21 ιντσών, κάνουν ωραίο κοντράστ οι πορτοκαλί δαγκάνες των φρένων.

Στο εσωτερικό αυτή η συλλεκτική έκδοση του πιο επιτυχημένου premium γερμανικού ηλεκτρικού, που έχει φτάσει ήδη τα 100 χιλιάδες αντίτυπα, είναι οι πορτοκαλί ραφές και ζώνες ασφαλείας, οι μεταλλικές επιφάνειες στις πόρτες σε γκρι, μαύρο ή λευκό, το πάνελ οργάνων με δέρμα και ενθέσεις ανθρακονημάτων, καθώς και τα LED φώτα στο κάτω μέρος των θυρών που προβάλλουν τις λέξεις e-tron black edition στο έδαφος.

Σε σύμπνοια με τον «πράσινο» χαρακτήρα ενός EV, επίσης, το κεντρικό τμήμα των καθισμάτων και κάποιες επενδύσεις των θυρών είναι φτιαγμένα από το υλικό Dinamica. Πρόκειται για ένα υλικό από μικροΐνες που είναι κατασκευασμένο σε ποσοστό 45 τοις εκατό από ανακυκλωμένο πολυεστέρα που έχουν π.χ. τα πλαστικά μπουκάλια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη Γερμανία η έκδοση e-tron S line black edition 50 quattro ξεκινά από τα 79.350 Ευρώ και η 55 quattro από τα 91.750 €. Για τις εκδόσεις sportback απαιτούνται επιπλέον 2.250 Ευρώ.

Θυμίζουμε ότι η Audi έχει ήδη ανακοινώσει για το 2022 την προσθήκη στο e-tron και δεύτερου ενσωματωμένου φορτιστή, ο οποίος διπλασίαζει το ρυθμό φόρτισης από ένα wallbox 11 kW, στα 22 kW. Με αυτόν, ο χρόνος φόρτισης μειώνεται στο μισό – περιορίζοντας, έτσι, και τις χρεώσεις φόρτισης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ