Πρεμιέρα για το αγωνιστικό ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup

Hyundai Ioniq 5 N eN1 Cup

Η αγωνιστική έκδοση του “εκρηκτικού” Ioniq 5 N της Hyundai θέτει νέα δεδομένα στους αγώνες αυτοκινήτων, ως ένας αμιγώς ηλεκτρικός “κεραυνός” υψηλής απόδοσης και αντοχής.

Το Ioniq 5 N eN1 Cup διαθέτει το ίδιο σύστημα ηλεκτροκίνησης με το Ioniq 5 N παραγωγής, το πρώτο ηλεκτρικό δημιούργημα του σπορ τομέα Ν της Hyundai. Η ισχύς του έχει εκτοξευθεί στους 650 ίππους και έχει δεχθεί ενισχύσεις ανθεκτικότητας για τις αυξημένες απαιτήσεις αντοχής για την οδήγηση στην πίστα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Ioniq 5 N βασίζεται στην προηγμένη πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (E-GMP) των Κορεατών, και παράλληλα διαθέτει σημαντικές ενισχύσεις στη διαχείριση της θερμοκρασίας της μπαταρίας και στο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Πάνω σε αυτή τη βάση χτίστηκε η αγωνιστική του εκδοχή, το Ioniq 5 N eN1 Cup, που απευθύνεται σε επαγγελματικές ομάδων και αγώνων ηλεκτρικών αυτοκινήτων της κατηγορίας eN1 - η οποία ξεκινά από φέτος στους διεθνείς αγώνες αυτοκινήτων GT.

Πέραν των slick ελαστικών του, το κορεατικό αγωνιστικό EV έχει εκτενείς παρεμβάσεις στο αμάξωμα. Διαθέτει πιο χαμηλούς και πλατείς προφυλακτήρες, αυξημένα μετατρόχια για τη βελτίωση της συμπεριφοράς στην πίστα, μυώδεις θόλους και βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση χάρη στη μεγέθυνση του splitter και των μαρσπιέ και την αγωνιστική πίσω πτέρυγα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, είναι πολύ ελαφρύτερο από το Ioniq 5 N καθώς έχουν αφαιρεθεί πολλά από τα στοιχεία εξοπλισμού που δεν χρησιμεύουν για την οδήγηση στην πίστα. Για τον ίδιο σκοπό έχει ελαφρύτερους τροχούς, οροφή από FRP και πολυκαρβονικά παράθυρα.

Φυσικά εφοδιάζεται και με τις προβλεπόμενες προδιαγραφές ασφάλειας: με κλωβό ασφαλείας (roll-cage), αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα και ζώνες έξι σημείων, μαζί με πυροσβεστήρες εξειδιευκευμένους για τη φωτιά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σύστημα διακοπής του ρεύματος υψηλής τάσης, και τοποθέτηση της υποδοχής φόρτισης σε διαφορετικό σημείο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι αγωνιστικές ομάδες μπορούν να εξελίξουν το δικό τους, ηλεκτρονικό αγωνιστικό ήχο που θα παράγει το Ioniq 5 N eN1 Cup, μέσω του συστήματος NAS+ (N Active Sound).

Το Ioniq 5 N eN1 Cup, βασισμένο στο Ioniq 5 N, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 226 PS στον εμπρός άξονα και έναν ισχύος 383 PS στον πίσω άξονα, και μπαταρία χωρητικότητας 84,0 kWh. Η τάχιστη φόρτισή του για τους αγώνες εξασφαλίζεται από την τεχνολογία 800V της πλατφόρμας, που επιτυγχάνει ισχύ φόρτισης έως και 350 kW.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στους τροχούς των 18'', τα ελαστικά είναι αγωνιστικά σλικς και πίσω από τος σφυρήλατες ζάντες βρίσκονται αγωνιστικά φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Το Ioniq 5 N eN1 Cup ζυγίζει 1.970 κιλά, και συνοδεύεται από ηλεκτρονικές τεχνολογίες όπως τα N e-Shift, N Grin Boost και N Battery Preconditioning.

Το κορεατικό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στο πλαίσιο του φετινού Hyundai N Festival της κορεατικής εταιρείας, που θα ξεκινήσει στην πίστα Inje Speedium της Νότιας Κορέας στις 27 Απριλίου.

Το φετινό έτος θα είναι προπαρασκευαστικό για την κατηγορία eN1, και θα περιλαμβάνει τόσο αγώνες χρονομέτρησης που οι οδηγοί θα συμμετέχουν μόνοι τους, όσο και αγώνες Sprint. Όλα αυτά θα επιτρέψουν στις ομάδες να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες και τις μεθόδους των αγώνων με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ