Πώς τα πήγε το plug-in υβριδικό Jeep Renegade στην αποφυγή ταράνδου; (Video)

Jeep Renegade 4xe

Στην άχαρη διαδικασία της αποφυγής ταράνδου υποβλήθηκε η plug-in υβριδική έκδοση του Jeep Renegade, με τα αποτελέσματα να μην δικαιώνουν τον εξηλεκτρισμό του μικρού SUV.

Μια δύσκολη ημέρα είχε το Jeep Renegade 4xe Trailhawk το οποίο βρέθηκε αντιμέτωπο με τις κορίνες της περίφημης δοκιμασίας της αποφυγής ταράνδου. Το μικρό SUV, στην plug-in υβριδική εκδοχή των 240 ίππων, δεν άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων στη διαδικασία του elk test, αποτυγχάνοντας να ολοκληρώσει τη διαδικασία με την ταχύτητα των 77 χλμ./ώρα.

Η έντονα υποστροφική συμπεριφορά του αμερικανικού SUV ήταν η αιτία του προβλήματος, το οποίο επέμεινε ακόμα και όταν η ταχύτητα εισόδου στη δοκιμασία της αποφυγής ταράνδου μειώθηκε στα 72 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη επιτυχημένη προσπάθεια του plug-in υβριδικού Jeep Renegade σημειώθηκε στην ταχύτητα των 70 χλμ./ώρα, επίδοση που θα μπορούσε να συγκριθεί με εκείνη του Suzuki Jimny (68 χλμ./ώρα).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το plug-in υβριδικό Jeep Renegade διαθέτει σύστημα τετρακίνησης, μιας και ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς, στοιχείο ωστόσο το οποίο δεν δείχνει να βοηθά στη διαδικασία του σλάλομ.

Το επιπλέον βάρος των ηλεκτρικών μερών του υβριδικού συστήματος σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα all season ελαστικά, οριοθέτησαν την επίδοση του Jeep Renegade 4xe Trailhawk, ο προσανατολισμός του οποίου αφήνει άλλωστε το περιθώριο… επιείκειας σε σχέση με τις ικανότητές του στην άσφαλτο.

Διαβάστε επίσης:



ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ