Το πολυτελές ηλεκτρικό SUV με 2.000 ίππους και τελική 320 km/h

Drako Dragon

Το Drako Dragon, δημιούργημα μιας πολύ μικρής και σχετικά νεοφυούς εταιρείας του San Jose στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, υπόσχεται ισχύ και επιδόσεις των κορυφαίων ηλεκτρικών hypercars των ημερών μας.

Τα τελευταία χρόνια έχουν πληθύνει με ραγδαίο ρυθμό οι εξωφρενικά εντυπωσιακές υποσχέσεις από όλο και περισσότερες καινούριες μικρές startup κατασκευής σπάνιων υπεραυτοκινήτων επταψήφιου κόστους. Οι περισσότερες από αυτές ποτέ δεν πραγματοποιούνται, αλλά η Drako έχει ήδη δώσει ένα πρώτο αξιόπιστο δείγμα γραφής με το ηλεκτρικό sedan GTE.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες του το GTE έχει παρεμφερή ισχύ και ίδιες επιδόσεις με αυτές του Dragon, κοστίζει στις ΗΠΑ 1,2 εκατομμύρια ευρώ και θα κατασκευαστεί σε μόλις 25 αντίτυπα. Η εταιρεία που ίδρυσε το 2013 ο Dean Drako και ο Shiv Sikand παρουσίσε το GTE το 2019, και τώρα ανακοίνωσε ότι θα εμφανίσει πριν τελειώσει το 2022 το πρώτο της SUV - για την αντίβεια, το πρώτο της hyper-SUV.

Το Dragon είναι υπερπολυτελές και, λέει η Drako, θα έχει ισχύ 2.000 hp (1,491 kW) που θα του εξασφαλίσει επιτάχυνση 0-96 km/h σε 1,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 322 km/h. Όπως και στο GTE όλη αυτή η δύναμη θα προκύπτει από τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε τροχό) και από -αδιευκρίνιστης χωρητικότητας- μπαταρία που η Drako θα κατασκευάζει εντός των τειχών της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η αμερικανική εταιρεία υποστηρίζει ότι το υπερπολυτελές εσωτερικό του Dragon θα διαθέτει «το πιο φίνο δέρμα της Ευρώπης» και μια σειρά από άλλα κορυφαίας ποιότητας υλικά - αν και προς το παρόν δεν έχει δημοσιεύσει φωτογραφίες της καμπίνας του ηλεκτρικού της SUV.

Αν ισχύουν όλα αυτά, το Drako Dragon θα αφήσει στη σκόνη του το Tesla Model S Plaid, σε μια κατηγορία ποιότητας (και τιμής) πολύ ανώτερη την κορυφαία και ισχυρότερη Ford Mustang Mach-E. Θα είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του πλανήτη, δίπλα στη Rimac Nevera και την Pininfarina Battista, για την ακρίβεια. Μέχρι τότε, καλό θα είναι να κρατά κανείς «μικρό καλάθι».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ