Με 480 ίππους και αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων ο ανταγωνιστής του Tesla Model 3

NIO ET5 Electric

Έναν ακόμα πονοκέφαλο αποκτά ο Elon Musk βλέποντας τη κινεζική NIO να αντεπιτίθεται με ένα ηλεκτροκίνητο sedan, η αυτονομία του οποίου φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα.

Στο αυτοκινητικό στερέωμα, η άγνωστη στους πολλούς NIO θεωρείται η Tesla της Κίνας, διαγράφοντας μια παρόμοια πορεία με την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία του περιβόητου Elon Musk.

Σήμερα, η NIO έρχεται να επιβεβαιώσει όσους προέβλεψαν ότι θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς ανταγωνιστές της Tesla αποκαλύπτοντας ένα μεσαίων διαστάσεων sedan, το οποίο διαθέτει αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων και χαρακτηριστικά ανάλογα με εκείνα του δημοφιλέστατου, ακόμα και στη χώρα μας, Model 3.

NIO ET5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο «Tesla Killer» φέρει την κωδική ονομασία ET5 και φτάνει σε μήκος τα 4,79 μέτρα, θυμίζοντας με τον σχεδιασμό του περισσότερο έναν τετράθυρο coupe παρά ένα… πατροπαράδοτο sedan.

Το ET5 εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το πρώτο κινεί τους μπροστινούς τροχούς παράγοντας 150 kW και το δεύτερο τον πίσω άξονα -όπου και τοποθετείται- αποδίδοντας 210 kW.

NIO ET5

Συνδυαστικά οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες του τετρακίνητου NIO ET5 αποδίδουν 360 kW (490 ίππους) και 700 Nm ροπής, επιτρέποντας στο sportsedan των 4,79 μέτρων να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα.

Ακόμα πιο εντυπωσιακές, ωστόσο, το ηλεκτροκίνητο sedan στον τομέα της αυτονομίας. Το ET5 της NIO προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η πρώτη και πιο προσιτή εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 75 kWh με την αυτονομία να υπερβαίνει τα 550 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
NIO ET5

Η δεύτερη τη τάξη έκδοση διαθέτει συσσωρευτές χωρητικότητας 100 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία μεγαλύτερη των 700 χιλιομέτρων, ενώ η κορυφαία προσφέρεται με 150 kWh επιτρέποντας να διανύσει κανείς περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα με μία και μόνο φόρτιση.

Το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, το οποίο στο μέλλον θα έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει ακόμα και την πλήρη… αυτονόμηση του οχήματος, συμπληρώνει τις προδιαγραφές του NIO ET5, το οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του δημοφιλέστερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου στον πλανήτη.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το NIO ET5 θα ξεκινήσει την εμπορική πορεία του από την Κίνα, τον Σεπτέμβριο του 2022, πριν σφραγίσει το διαβατήριό του για τη γηραιά ήπειρο και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Πάντως, όσους θεωρούσατε ότι η ταπεινή-κινεζική καταγωγή του συνεπάγεται και μια προσιτή τιμή, μάλλον θα απογοητευτείτε, καθώς η τιμή της βασικής του έκδοσης ξεκινά στην Κίνα λίγο πάνω από τα 40.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ