Το νέο Nissan GT-R θα είναι ηλεκτρικό με περισσότερους από 1.000 ίππους

GT-R50by Italdesign

Ο θρυλικός «Godzilla», το επικό supercar Nissan GT-R, μπαίνει και αυτό στην εποχή της ηλεκτροκίνησης - αλλά οι Ιάπωνες σκοπεύουν να το κρατήσουν εξίσου ξεχωριστό και «εκρηκτικό».

Παρά τις αντικρουόμενες πληροφορίες των τελευταίων ετών από τη Yokohama, φαίνεται εντέλει ότι η νέα γενιά του εμβληματικού ιαπωνικού supercar θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, αντλώντας τη σχεδιαστική του έμπνευση από το πρωτότυπο Hyper Force Concept που παρουσιάστηκε το 2023.

Η έκδοση Nismo του τελευταίου Nissan GT-R
Η έκδοση Nismo του τελευταίου Nissan GT-R
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τις πληροφορίες αυτές, το σύστημα ηλεκτροκίνησης του νέου ιαπωνικού supercar θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους, για να ξεχωρίσει σε μια κατηγορία που αλλάζει ραγδαία.

Η άφιξη του ηλεκτρικού GT-R θα συνδυαστεί με την ανανέωση της σπορ υπομάρκας Nismo, η οποία έχει ήδη δώσει σημάδια ζωής με εκδόσεις όπως τα Ariya Nismo, Patrol Nismo και Z Nismo. Μάλιστα, φημολογείται ότι στο μέλλον θα δούμε και μια μικρή καυτή εκδοχή Micra Nismo.

Nissan Hyper Force Concept (2023)
Nissan Hyper Force Concept (2023)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρόκληση για τη Nissan είναι τεράστια. Όπως παραδέχτηκε ο Xavier Tesson, υπεύθυνος προϊοντικού σχεδιασμού της Nissan Ευρώπης, το GT-R δεν είναι απλώς ένα σπορ αυτοκίνητο: «Είναι κάτι διαφορετικό. Δεν θέλουμε να φέρουμε τεχνολογία που ήδη υπάρχει. Το ζητούμενο είναι να βρούμε το επόμενο βήμα».

Σε μια εποχή όπου οι επιδόσεις ευθείας γραμμής είναι εύκολα επιτεύξιμες με ηλεκτροκινητήρες, η Nissan καλείται να δώσει στο GT-R μια ξεχωριστή ταυτότητα που δεν θα μοιάζει με ένα ακόμα γρήγορο EV SUV.

Το Hyper Force Concept είχε παρουσιάσει μια διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες και 1.341 ίππους, μεταφέροντας την ισχύ στο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης e4ORCE. Αν και τα νούμερα εντυπωσιάζουν, αντίστοιχες ή και μεγαλύτερες αποδόσεις έχουν ήδη καταγραφεί από άλλες φίρμες με τρεις ή και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες. Έτσι, η διαφορά ίσως έρθει από την τεχνολογία μπαταριών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Nissan έχει δηλώσει πως θα παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο με στερεάς κατάστασης μπαταρίες το 2028 - μια τεχνολογία που υπόσχεται καλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση και πιο άμεση απόδοση ισχύος σε σχέση με τις σημερινές λύσεις ιόντων λιθίου. Το ερώτημα είναι αν το χρονοδιάγραμμα για το νέο GT-R θα συμπέσει με την άφιξη αυτής της καινοτομίας, ώστε να προσφέρει κάτι πραγματικά προοδευτικό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ