Το νέο μικρό ηλεκτρικό SUV της Renault έρχεται το 2025

Renault 4ever Trophy Concept 1

Με πηγή έμπνευσης το πρωτότυπο 4Ever Trophy, το νέο Renault 4L θα κάνει την εμφάνισή του το 2025 με την μορφή ενός αμιγώς ηλεκτρικού αστικού SUV.

Στόχος της Renault είναι να επαναφέρει στην πρώτη γραμμή ορισμένα εμβληματικά μοντέλα για να εμπλουτίσει την γκάμα της και να ανανεώσει την εικόνα της. Την συγκεκριμένη συνταγή επιτυχίας έχουν ακολουθήσει και άλλοι κατασκευαστές, και η Renault δεν θέλει να χάσει αυτή την ευκαιρία.

Renault 4ever Trophy Concept 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το επόμενο καλοκαίρι, η γαλλική εταιρεία θα παρουσιάσει το πολυαναμενόμενο R5, και λίγο αργότερα η Alpine θα παρουσιάσει την δική της εκδοχή για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο. Στη συνέχεια θα έρθει το R4 που έχουμε δει με την μορφή του πρωτότυπου 4Ever Trophy στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Με μήκος 4,16 μέτρα, το νέο αστικό SUV της Renault θα τοποθετηθεί εμπορικά ανάμεσα στα Clio/R5 και Captur. Η άφιξη των δύο ηλεκτρικών μοντέλων, R4 και R5, δεν αλλάξει την γκάμα και τα Clio και Captur θα παραμείνουν τους καταλόγους της εταιρείας. Το Clio θα υποστεί facelift μέσα στο 2023 και στη συνέχεια θα αντικατασταθεί από νέα γενιά το 2026. Όσο για το Captur, θα ακολουθήσει ακριβώς τον ίδιο κύκλο ζωής με το Clio.

Renault 4ever Trophy Concept 5

Όπως διευκρίνισε ο Υπεύθυνος Σχεδιασμού της Renault, Gilles Vidal, η έκδοση παραγωγής του R4 θα έχει πολλές αναφορές στο πρωτότυπο 4Ever. Επιπλέον, ανέφερε ότι στο πίσω μέρος η πόρτα θα φτάνει μέχρι χαμηλά, για την δημιουργία μεγάλου ανοίγματος και την ευκολία φόρτωσης του χώρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Υπεύθυνος Σχεδιασμού δεν ανοίγει πλήρως τα χαρτιά του, αλλά αναφέρει ότι μία ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή είναι υπό σκέψη, ενώ θα διαθέτει σίγουρα πλούσια και ξεχωριστή χρωματική παλέτα και μερικά πακέτα εξατομίκευσης.

Renault 4ever Trophy Concept 7

Όσον αφορά το εσωτερικό, και πιο συγκεκριμένα το ταμπλό, θα παραπέμπει σε αυτό του R5, με μεγάλη έγχρωμη οθόνη που θα έχει κλίση προς τον οδηγό. Επιπλέον, ο τελευταίος θα ενημερώνεται από ψηφιακό πίνακα οργάνων, με γραμματοσειρά που θα παρεπέμπει στα παλαιότερα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας. Περισσότερα όμως για αυτά θα μάθουμε την άνοιξη.

Το νέο R4 θα μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με το R5 για λόγους μείωσης του κόστους. Η κοινή πλατφόρμα θα είναι η νέα CMF-B EV που αποτελεί εξέλιξη αυτής των Clio και Captur. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο νέος ηλεκτροκινητήρας e-PT 100 που παράγεται στην Γαλλία και διατίθεται σε δύο εκδόσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault 4ever Trophy Concept 4

Η μία έκδοση του νέου R4 θα αποδίδει 125 ίππους και η ισχυρότερη 150, ενώ παρόμοια δυνατότητα θα υπάρχει και στα πακέτα μπαταριών. Τα τελευταία θα είναι ιόντων λιθίου, θα συναρμολογούνται από την Envision και θα προσφέρονται με χωρητικότητα 42 ή 52 kWh. Στόχος της γαλλικής εταιρείας είναι το νέο ηλεκτρικό R4 να έχει αυτονομία κοντά στα 420 χλμ. Ακόμα, τόσο το R5 όσο και το R4 θα διαθέτουν τεχνολογία V2G (τροφοδοτεί το οικιακό δίκτυο χρησιμοποιώντας την μπαταρία του οχήματος).

Το νέο ηλεκτρικό Renault 4L θα λανσαριστεί πριν την άνοιξη του 2025 και το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς θα κάνει την εμφάνισή της και η επαγγελματική έκδοση που δεν θα διαθέτει πίσω καθίσματα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ