
Το Cyber X είναι το νέο πρωτότυπο της MG, που θα οδηγήσει μέχρι το 2027 σε ένα προσιτό, αλλά στιλιστικά επιβλητικό ηλεκτρικό SUV, με τετραγωνισμένη σιλουέτα και τιμή εκκίνησης κάτω από τις 30.000 ευρώ.
Η τοποθέτησή του SUV αυτού θα το φέρει απευθείας απέναντι σε ευρωπαϊκούς -και πολύ ακριβότερους- ανταγωνιστές, συνδυάζοντας την προσιτή τιμή με έναν σκληροτράχηλο χαρακτήρα που σπάνια συναντά κανείς σε αυτή την κατηγορία.

Σύμφωνα με τον David Allison, επικεφαλής προϊόντος και σχεδιασμού της MG Βρετανίας, το Cyber X θα αποτελέσει τον «πνευματικό διάδοχο» του Suzuki Jimny, του μικρού και εμβληματικού off-roader που αποσύρθηκε από την Ευρώπη το 2018.
BUY NOW
Η διαφορά είναι ότι το νέο μοντέλο της MG θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, διαθέσιμο μόνο σε πεντάθυρη εκδοχή και προσανατολισμένο τόσο στην οικογένεια όσο και στη χρήση μέσα στην πόλη - χωρίς όμως να χάνει τον τραχύ χαρακτήρα του.
Το Cyber X θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα E3 της SAIC, την ίδια που χρησιμοποιεί το MG4. Αυτό σημαίνει πρόσβαση σε μπαταρίες τελευταίας γενιάς με διαφορετικές επιλογές: 42,8 kWh και 53,9 kWh LFP -ήδη γνωστές από το MG4- αλλά και μία πιθανή 70 kWh ημιστερεάς κατάστασης, με καλύτερη απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες και υψηλότερη ασφάλεια.
Με αυτές, η αυτονομία μπορεί να φτάσει σχεδόν τα 480 km, με ταχεία φόρτιση από 30% έως 80% σε περίπου 20 λεπτά. Στη βάση της γκάμας θα βρίσκονται εκδόσεις με έναν εμπρός ηλεκτροκινητήρα για χαμηλότερο κόστος, ενώ οι κορυφαίες θα προσφέρουν δύο ηλεκτρομοτέρ και τετρακίνηση για περισσότερη δύναμη και off-road ικανότητες.

Αν και από το πρωτότυπο μέχρι την παραγωγή θα χαθούν κάποιες λεπτομέρειες, όπως οι αναδιπλούμενοι προβολείς και η πανοραμική οροφή, το Cyber X θα κρατήσει τα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά: το κάθετο εμπρός μέρος, τα έντονα φτερά, και την ψηλή ουρά που θυμίζει σε σημεία το Mercedes EQB.
Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπαγές SUV με έντονη προσωπικότητα, ανυψωμένη απόσταση από το έδαφος, πλαστικές προστασίες και καθαρά αστικό χαρακτήρα με off-road «αέρα».
Η καμπίνα θα θυμίζει έντονα εκείνη του MG4, με μινιμαλιστική λογική και κεντρική οθόνη μεγάλων διαστάσεων να κυριαρχεί, ενώ μπροστά από τον οδηγό θα υπάρχει ένα μικρότερο ψηφιακό καντράν. Η σχεδόν πλήρης απουσία φυσικών διακοπτών θα συνοδεύεται από γενναιόδωρους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, χάρη στην ειδική ηλεκτρική αρχιτεκτονική.

Όπως φαίνεται, λοιπόν, το νέο SUV της MG θα έχει στόχο να προσελκύσει το κοινό που κοιτάζει σήμερα τα Ford Puma ή Jeep Avenger, προσφέροντας στιλ, τεχνολογία και πρακτικότητα σε μία δελεαστική τιμή. Η επίσημη πρεμιέρα αναμένεται στη Σαγκάη το 2027, χωρίς να αποκλείεται να γίνει το ντεμπούτο του και ακόμα νωρίτερα.