eko rally acropolis

Μαζική αγωγή 10 χιλιάδων ιδιοκτητών Tesla στην εταιρεία -Ποιο πρόβλημα τους τρομάζει

Tesla Model 3

Μια νέα νομική διαμάχη, από τις ατελείωτες μέχρι σήμερα, περιμένει την Tesla στην Αυστραλία, καθώς πάνω από 10.000 ιδιοκτήτες κατέθεσαν μαζική αγωγή για σοβαρά προβλήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων τους.

Το κύριο πρόβλημα, και βασικό σημείο της αγωγής που έχει αναλάβει η δικηγορική εταιρεία JDA Saddler, είναι η ανησυχητική τάση των οχημάτων Tesla να φρενάρουν απότομα χωρίς προειδοποίηση.

Ιδιοκτήτες ανέφεραν ότι τα αυτοκίνητά τους επιβράδυναν ξαφνικά ενώ οδηγούσαν σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους, ακόμα και με ταχύτητες 100 ή 110 km/h. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτά τα περιστατικά δεν περιορίζονται μόνο όταν το Autopilot είναι ενεργοποιημένο, καθώς οδηγοί έχουν αναφέρει το ίδιο πρόβλημα ακόμα και όταν έχουν τον πλήρη έλεγχο του οχήματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Rebecca Jancauskas από την JDA Saddler δήλωσε ότι η εταιρεία έχει λάβει πολλές αναφορές για οχήματα που φρενάρουν ξαφνικά με υψηλές ταχύτητες. «Οι οδηγοί έχουν αναφέρει ότι αισθάνθηκαν εντελώς τρομοκρατημένοι όταν τα οχήματά τους φρέναραν ξαφνικά, και σε ορισμένες περιπτώσεις οδήγησε σε συγκρούσεις», πρόσθεσε η Jancauskas.

Πολλοί οδηγοί που συμμετέχουν στην αγωγή περιέγραψαν ότι οδηγούσαν με τα χέρια τους στο τιμόνι, σε πλήρη εγρήγορση, και παρόλα αυτά παρουσιάστηκαν αυτά τα προβλήματα.

Πέρα από το πρόβλημα με τα φρένα, η αγωγή βάζει στο στόχαστρο και την διαφημιζόμενη ηλεκτρική αυτονομία της Tesla. Υποστηρίζεται ότι τα ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας «στερούνται της ικανότητας να επιτυγχάνουν, ή να πλησιάζουν στην επίτευξη της διαφημιζόμενης μέγιστης αυτονομίας ή της αυτονομίας που εμφανίζεται στο ταμπλό του οχήματος όταν η στάθμη της μπαταρίας είναι μεγαλύτερη από 50%"».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι η Tesla γνώριζε εδώ και αρκετά χρόνια ότι τα οχήματά της δεν μπορούν να επιτύχουν τις υποσχέσεις αυτονομίας, αλλά δεν έκανε τίποτα για να το αντιμετωπίσει.

Επιπλέον, η αγωγή αμφισβητεί το σύστημα Autopilot της εταιρείας της Καλιφόρνιας, επισημαίνοντας ότι «το υλικό (hardware) στα οχήματα της Tesla είναι ανίκανο να υποστηρίξει πλήρως αυτόνομη ή σχεδόν αυτόνομη οδήγηση».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι πάνω από 10.000 ιδιοκτήτες έχουν υπογράψει την ομαδική αγωγή, το ομοσπονδιακό υπουργείο υποδομών της Αυστραλίας αναφέρει ότι έχει λάβει μόνο έξι επίσημες καταγγελίες για το επικίνδυνο αυτόματο φρενάρισμα. Αυτή η διαφορά εγείρει ερωτήματα, αλλά δεν υπονομεύει απαραίτητα τις ευρύτερες ανησυχίες που εκφράζονται από τους οδηγούς της Tesla σε όλη τη χώρα.

Η αγωγή των Αυστραλών έρχεται να προστεθεί σε μία ακόμη που αντιμετωπίζει η Tesla στη Γαλλία, των ώρα που οι πωλήσεις πέφτουν και υπάρχουν μαζικές αντιδράσεις και καλέσματα για μποϊκοτάζ λόγω των πολιτικών κινήσεων και πεποιθήσεων του Elon Musk.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ