Το DS 4 E-Tense βρίσκεται προ των πυλών, καθώς τα τελικά του πρωτότυπα ολοκληρώνουν τις δοκιμές εξέλιξης -και μάλιστα χωρίς καμουφλάζ- στους δρόμους της Ισπανίας. Η διάθεσή του στην Ευρώπη αναμένεται στις αρχές του 2025.
Η παρουσίαση της ηλεκτρικής εκδοχής του γαλλικού Crossover ήταν προγραμματισμένη για αυτό το καλοκαίρι (2024), αλλά μια μικρή καθυστέρηση τη μετέθεσε για τις αρχές του 2025 - αφήνοντας το δίδυμό της, Peugeot e-408, να απολαύσει τα φώτα της δημοσιότητας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού αυτό το Φθινόπωρο.
Το DS 4 EV θα φέρει το σήμα E-Tense, το οποίο μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν οι Γάλλοι για τα plug-in υβριδικά μοντέλα της DS - αλλά πλέον προορίζεται για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
BUY NOW
Επίσης, το πρωτότυπο δοκιμών φέρει ετικέτες που επιβεβαιώνουν ότι πρόκειται για ηλεκτρικό πρωτότυπο, και η μπαταρία του κρύβει μερικές εκπλήξεις: έχει, πάντα στο αυτοκίνητο δοκιμών, χωρητικότητα 86 kWh, όπως φαίνεται σε μία από τις ετικέτες αυτές.
Μια τόσο μεγάλη μπαταρία θα μπορούσε να προσφέρει αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων, όμως οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα είναι διαθέσιμη στο DS 4 E-Tense κατά την έναρξη της κυκλοφορίας του.
Κατά πάσα πιθανότητα η μπαταρία αυτή βρίσκεται ακόμα σε φάση εξέλιξης, και δοκιμάζεται στο πρωτότυπο της ηλεκτρικής DS 4 υπό τις τελευταίες υψηλές θερμοκρασίες της Ιβηρικής χερσονήσου.
Προβλέπεται να εξοπλίσει τις κορυφαίες εκδόσεις λίγο πιο συμπαγών μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων του ομίλου Stellantis, όπως το μελλοντικό Jeep Compass, ενώ τα μεγαλύτερα (όπως το Peugeot e-3008 και άλλα, που βασίζονται στην πλατφόρμα STLA-M) θα εξοπλίζονται με άλλη, νέα μπαταρία, χωρητικότητας 98 kWh.
Το DS 4 E-Tense βασίζεται στην παλαιότερη αρχιτεκτονική EMP2, αλλά στην 3η έκδοση εξέλιξή της. Η πλατφόρμα αυτή προέρχεται από το Peugeot e-308, αλλά εδώ έχει τροποποιηθεί για να προσφέρει αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τη δυνατότητα τοποθέτησης τροχών μεγαλύτερης διαμέτρου. Οι ίδιες τροποποιήσεις ευνοούν και το e-408.
Σχετικά με τον κινητήρα του DS 4 E-Tense, θα είναι ο M4 της Emotors, ισχύος περίπου 210 ίππων (τον ίδιο με τα Peugeot e-3008 και e-5008), και με μπαταρία από την κινεζική CATL, με καθαρή χωρητικότητα 57,5 kWh (περίπου 60 kWh μικτή), προσφέροντας αυτονομία 450 χιλιομέτρων (κατά WLTP). Επίσης, το σπορ παρακλάδι της εταιρείας, DS Performance, συμμετείχε στην εξέλιξη του συστήματος αναγεννητικής πέδησης για την ανάκτηση της κινητικής ενέργειας.
Αυτά τα στοιχεία επιβεβαιώθηκαν από την DS σε ιστότοπο στη Γουαδελούπη, όπου μια σελίδα αφιερωμένη στην ηλεκτρική αυτή έκδοση δημοσιεύθηκε κατά λάθος και γρήγορα “κατέβηκε” από το διαδίκτυο.
Αυτό κατά πάσα πιθανότητα επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί σύντομα, πιθανώς μέσα στο Φθινόπωρο, πριν λανσαριστεί στην αγορά στις αρχές του 2025. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, παραγωγή του θα γίνεται σε μία από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Opel, στο Russelsheim της Γερμανίας.