Η τετρακίνητη έκδοση του Jeep Avenger έρχεται το 2024

Jeep Avenger

Η Jeep έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην παραγωγή και μιας πιο σκληροπυρηνικής, off-road 4x4 έκδοσης του νέου της ηλεκτρικού SUV, Avenger, που θα είναι έτοιμη του χρόνου.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger λανσαρίστηκε πρόσφατα στην ευρωπαϊκή αγορά ως δικίνητο, αλλά η Jeep αποφάσισε ότι θέλει να μείνει πιστή στη διαχρονική της φιλοσοφία ότι κάθε αυτοκίνητό της θα πρέπει να διαθέτει και μια γνήσια off-road, τετρακίνητη έκδοση. Κατά συνέπεια, προχωρά κανονικά στο πλάνο της να παρουσιάσει και το Avenger 4x4.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αρχικό πλάνο της εταιρείας ήταν να το παρουσιάσει μέσα στο 2023, μετά την παρουσίαση και του Avenger 4x4 Concept στο περασμένο Σαλόνι του Παρισιού, αλλά ο ήδη μεγάλος αριθμός παραγγελιών σε συνδυασμό με τις εκτός δρόμου ικανότητες που έτσι κι αλλιώς διαθέτει το δικίνητο Avenger, μετέθεσαν τον προγραμματισμό της για το τετρακίνητο στο 2024.

«Η δικίνητη έκδοση είναι ικανή εκτός δρόμου όσο και το Renegade» είπε η πρόεδρος της Jeep στην Ευρώπη Antonella Bruno. «Αλλά ναι, το 4x4 θα έρθει. Και όταν έρθει, θα προσφέρει την απόλυτη off-road ικανότητα. Μετά το BEV, το 4x4 θα έρθει το 2024».

Κατά πολλούς, αυτά τα λόγια της Bruno υπαινίσσονται ότι το τετρακίνητο Avenger ενδέχεται να μην είναι αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά να διαθέτει και κινητήρα εσωτερικής καύσης - πιθανότατα ως μέρος ενός υβριδικού συστήματος. Άλλωστε, η Jeep έχει επιβεβαιώσει ότι το συμπαγές της SUV θα ενταχθεί στην οικογένεια «4xe» στο μέλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θυμίζουμε ότι το Avenger βασίζεται στην αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας e-CMP του ομίλου Stellantis, που χρησιμοποιούν και τα Opel Mokka-e και Peugeot e-2008. Όμως, οι μηχανικοί της αμερικανικής εταιρείας την εξέλιξαν για να γίνει δεκτική και στον επιπλέον άξονα του συστήματος τετρακίνησης, όπως έδειξαν με το πρωτότυπο της έκθεσης του Παρισιού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρωτότυπο αυτό είχε μεγαλύτερα μετατρόχια και μεγαλύτερους θόλους για να φιλοξενεί τα χωμάτινα ελαστικά, καθώς και μικρότερους προβόλους για τη βελτίωση της γωνίας προσέγγισης και διαφυγής στις 21 και 34 μοίρες αντίστοιχα. Κι ακόμη, ένα ελαφρύ πλαίσιο πρόσδεσης αντικειμένων στην οροφή, περισσότερα πλαστικά προστατευτικά, φώτα ομίχλης στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και ένα ματ αυτοκόλλητο στο καπό για να περιορίζει τις αντανακλάσεις του ήλιου στο καπό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ