https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Η DS Automobiles σχεδιάζει μια ηλεκτρική «ναυαρχίδα» υψηλών επιδόσεων

DS E-Tense Performance Concept

Η DS Automobiles, μία από τις τρεις premium μπράντες της Stellantis, εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταφέρει την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει στη Formula E σε μια πολυτελή μπερλίνα υψηλών επιδόσεων.

H DS συμμετέχει στο πρωτάθλημα Formula E για πάνω από δέκα χρόνια, αλλά ακόμα δεν δεν έχει μεταφέρει στα εμπορικά της αυτοκίνητα την εμπειρία που έχει αποκομίσει. Αντίθετα, δίνει έμφαση κυρίως στην πολυτέλεια και όχι στις επιδόσεις. Ακόμα και η πιο ισχυρή έκδοση του ηλεκτρικού DS N°8, με 350 ίππους, παραμένει προσανατολισμένη στην άνεση και όχι στη σπορ οδήγηση.

DS E-Tense Performance Concept
DS E-Tense Performance Concept
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, μια στροφή προς την κατεύθυνση ενός κορυφαίου μοντέλου -ταυτόχρονα πολυτελούς και ισχυρού- φαίνεται να βρίσκεται στα σχέδια των Γάλλων. «Η συζήτηση δεν έχει κλείσει. Γιατί όχι; Εξετάζουμε την πιθανότητα πιο δυνατών εκδόσεων των μοντέλων μας και των κινητήρων μας», δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος Xavier Peugeot σε δηλώσεις του στο περιθώριο του αγώνα Formula E στο Λονδίνο, στο βρετανικό περιοδικό Autocar.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εμπλοκή της DS στον μηχανοκίνητο αθλητισμό δίνει πνοή και τεχνολογικό βάθος στα μελλοντικά αυτοκίνητα δρόμου: «Ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού προσφέρει ενέργεια, εξέλιξη και τεχνογνωσία στους μηχανικούς μας και προσφέρει πλεονέκτημα στις τεχνολογίες παραγωγής».

Η DS είχε ήδη δώσει μια πρώτη ένδειξη με το concept E-Tense Performance του 2022 - ένα εντυπωσιακό grand tourer με δύο ηλεκτροκινητήρες και συνολική απόδοση 816 ίππων, δηλαδή υπερδιπλάσια της ισχύος των τωρινών μοντέλων της μάρκας. Αν κάτι τέτοιο περάσει στην παραγωγή, ενδέχεται να βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large της Stellantis.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σίγουρο είναι ότι η DS παραμένει προσανατολισμένη στην premium αγορά, όπως τόνισε ο Peugeot: «Η premium κατηγορία αποτελεί μόλις το 25% των πωλήσεων σε όγκο, αλλά το 40% σε αξία. Είναι κρίσιμο για έναν όμιλο όπως ο δικός μας να έχει ένα δυνατό premium brand».

Αξίζει να σημειωθεί και η δήλωση του επικεφαλής σχεδιασμού της DS, Thierry Metroz, ο οποίος είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο η φίρμα να στοχεύσει ακόμη και σε επίπεδα Bentley ή Rolls-Royce. Ωστόσο, ο Peugeot ξεκαθάρισε πως οι δύο αυτές ultra-luxury μάρκες είναι περισσότερο πηγή έμπνευσης παρά άμεσος ανταγωνιστικός στόχος για τη DS.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ