H νέα Alfa Romeo Mito θα είναι αμιγώς ηλεκτρική

Alfa Romeo Milano

Η Alfa Romeo πυροδοτεί την πλήρη ισχύ της με την παρουσίαση ενός νέου αυτοκινήτου κάθε χρόνο μέχρι το 2030, και ένα από αυτά θα είναι ο ηλεκτρικός διάδοχος της μικρής Mito.

Ο ραγδαίος εμπλουτισμός της γκάμας της ιταλικής εταιρείας επιβεβαιώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Jean-Philippe Imparato, και φυσικά θα γίνει με τους πόρους και τις υποδομές της γιγαντιαίας κοινοπραξίας Stellantis.

Αναμένουμε, επιγραμματικά, το συμπαγές B-SUV Brennero μέχρι το 2025, τους διαδόχους της Giulia και της Stelvio, καθώς και την αναβίωση της θρυλικής coupe GTV. Τώρα, έγινε γνωστό ότι στα μοντέλα αυτά θα προστεθεί και η νέα γενιά του supermini Mito, το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό υιοθετώντας ένα από τα συστήματα ηλεκτροκίνησης της Stellantis.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo MiTo

Η πρώτη Mito παρουσιάστηκε το 2008 και έμεινε στην αγορά, εξασθενημένη λόγω του μειωμένου ενδιαφέροντος για τρίθυρα supermini, μέχρι το 2019. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι η νέα γενιά της θα είναι, κατά συνέπεια, πεντάθυρη, για τις ανάγκες των νεαρών οικογενειών.

Από τον καιρό της Alfasud, η Alfa Romeo έχει παράδοση στην κατασκευή συμπαγών αυτοκινήτων με σπορτίφ προσανατολισμό. Η παράδοση θα συνεχιστεί, όπως όλα δείχνουν, καθώς εκτός των άλλων υπάρχει πρόσφορο έδαφος στην ευρωπαϊκή αγορά για τέτοιου είδους αυτοκίνητα.

Alfa Romeo MiTo
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν είναι γνωστό ακόμη σε ποια πλατφόρμα θα βασίζεται η νέα Mito. Ένα πιθανό ενδεχόμενο είναι να υιοθετήσει αυτή του ηλεκτρικού Fiat 500, ώστε να καλυφθεί και μέρος της επένδυσης για αυτήν. Ωστόσο, το πιθανότερο σενάριο είναι να χρησιμοποιήσει το δάπεδο e-CMP που έχουν και τα Peugeot e-208 και Opel Corsa-e της γαλλο-ιταλικής αυτοκινητικής αυτοκρατορίας.

Η μετατροπή της Mito σε αμιγώς ηλεκτρική εντάσσεται στο πλάνο της Alfa Romeo να διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα -καταργώντας τους κινητήρες εσωτερικής καύσης- από το 2025. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα διαθέτει την ηλεκτροκίνηση των e-208 και Corse-e, που αποτελείται από μπαταρία μεγέθους 50 kWh (αυτονομίας 350 χιλιομέτρων) και ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 134 ίππων.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ