H Isuzu προχωρά το ηλεκτρικό D-Max, έτοιμο μέσα στο 2025

Isuzu D-Max BEV prototype

Μια παραδοσιακή δύναμη των Pick-up, η Isuzu, ετοιμάζει τη δική της ηλεκτρική πρόταση για την κατηγορία, η οποία δεν θα στερείται καμία από τις ικανότητες των turbodiesel εκδόσεων του καθιερωμένου D-Max.

Η νέα αυτή έκδοση μηδενικών εκπομπών ρύπων θα βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο τύπου σκάλας, αλλά βεβαίως η διαφορά είναι ότι τη θέση του συστήματος τετρακίνησης θα πάρουν οι δύο e-Axles, δηλαδή από ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ηλεκτρικά αυτά μοτέρ (53 ίππων το μπροστινό και 121 ίππων το πίσω) θα παίρνουν την ενέργειά τους από μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 66,9 kWh και η συνδυαστική τους απόδοση θα φτάνει τους 174 ίππους και τα 325 Nm ροπής. Έτσι, το ηλεκτρικό D-Max θα είναι ισχυρότερο σε σχέση με την έκδοση 1.9 diesel.

Οπως υποστήριξε η ιαπωνική εταιρεία, το ηλεκτρικό D-Max θα προσφέρει το ίδιο ωφέλιμο φορτίο των 1.000 κιλών και τις ίδιες ελκτικές ικανότητες 3,5 τόνων με τις κλασσικές θερμικές πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Η τελική ταχύτητα δεν θα ξεπερνά κατά πολύ τα 130 km/h, προκειμένου να δοθεί έμφαση στην αυτονομία.

Σχεδιαστικά, από τις ψηφιακές εικόνες και τα σχέδια που έχει δημοσιεύσει η Isuzu, το ηλεκτρικό D-Max θα έχει ανασχεδιασμένη μάσκα και φυσικά καλυμμένη γρίλια για καλύτερη αεροδυναμική, με αρκετές λεπτομέρειες σε μπλε χρώμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά θα είναι διπλοκάμπινο, και από την καμπίνα και πίσω δεν θα διαφέρει ιδιαίτερα από τις θερμικές εκδόσεις. Οι μόνες διαφορές θα είναι οι νέες ζάντες 6 ακτινών και τα λογότυπα EV στο πλάι και πίσω.

Η έκδοση προ-παραγωγής θα παρουσιαστεί στις 27 Μαρτίου 2024 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπανγκόκ, στην Ταϊλάνδη, που είναι μία από τις βασικές αγορές του D-Max. Μια άλλη σημαντική αγορά είναι της Αυστραλίας, ενώ για την Ευρώπη προορίζεται κυρίως για τη Βρετανία και τη Νορβηγία. Στην ήπειρό μας η τελική του έκδοση παραγωγής θα κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2025.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μαζί με το ηλεκτρικό D-Max, η Isuzu παρουσίασε και το πρωτότυπο πετρελαίου D-Max Hi-Lander MHEV με ήπια υβριδική ηλεκτρική υποβοήθηση. Η τελευταία, με σύστημα 48V δίπλα στον θερμικό κινητήρα 1.9 turbodiesel, δεν αποκλείεται να φτάσει στην παραγωγή, κυρίως λόγω του υβριδικού ανταγωνισμού από pick-up όπως τα Toyota Hilux και Ford Ranger.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ