Γιατί το ηλεκτρικό Dacia Spring είναι ήδη επιτυχία;

Dacia Spring

Έχοντας φθάσει ήδη τις 40.000 παραγγελίες σε μόλις 8 μήνες από τη διάθεσή του, το νέο ηλεκτρικό SUV είναι από σήμερα μια μεγάλη επιτυχία για τη Dacia.

Η Dacia έχει αναδειχθεί σε μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες μάρκες του σήμερα. Με μια πλήρως ανανεωμένη γκάμα και με πωλήσεις επιπέδου best-seller brand στην Ευρώπη, η μάρκα του Renault Group διάγει μια άκρως ανοδική πορεία.

Ένα από τα μοντέλα που πρόκειται να παίξουν σημαντικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη της Dacia είναι το Spring. Το νέο ηλεκτρικό SUV της εταιρείας κρατά στο ακέραιο ψηλά το Value for Money χαρακτήρα των αυτοκινήτων της φίρμας, όμως το συνδυάζει με την έξτρα οικονομία που προσφέρει το σύστημα κίνησής του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Dacia Spring

Ήδη η Dacia γιορτάζει τις 40.000 παραγγελίες μέσα σε μόνο 8 μήνες από την πρώτη εμφάνιση του Spring (εκ των οποίων οι 15.000 έχουν ήδη παραδοθεί), αφού η εταιρεία μετά τις πρώτες 16.000 προπαραγγελίες του τριμήνου Μαρτίου-Ιουνίου, κάθε μήνα μέχρι και τον Νοέμβριο παίρνει σχεδόν 5.000 παραγγελίες για το Spring.

Και το πιο σημαντικό είναι ότι από τους περισσότερους αγοραστές του Spring, το μεγαλύτερο ποσοστό τους είναι νέο για τη Dacia.

Dacia Spring
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι λόγοι της επιτυχίας του Spring έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φτιαγμένο για την καθημερινή κίνηση, που προσφέρει ηλεκτρική οικονομία και άνεση, σε συνδυασμό με την προσιτή τιμή αγοράς του (π.χ. στη Γαλλία το Spring κοστίζει μετά την επιδότηση μόνο 12.600 ευρώ).

Παράλληλα, μέσα στην πόλη παρέχει αυτονομία κίνησης έως 305 χλμ., καθιστώντας το έτσι το ιδανικό καθημερινό μέσο για τον μέσο Ευρωπαίο οδηγό που διανύει περίπου 30 χιλιόμετρα την ημέρα (αυτονομία σε πόλη και εθνική: 230 χλμ.).

Dacia Spring

Θυμίζουμε ότι το Spring χρησιμοποιεί για την κίνησή του ένα ηλεκτρικό μοτέρ 44 ίππων, το οποίο συνδυάζεται με μπαταρία 26,8 kWh. Η τελική ταχύτητα είναι 125 χλμ./ώρα. Για τη φόρτισή του σε έναν απλό φορτιστή 7,4 kW απαιτεί κάτω από 5 ώρες, ενώ σε έναν ταχυφορτιστή έως 30 kW φθάνει στο 80% σε κάτω από μια ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προσόν του Spring αποτελεί το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ των 300 λίτρων, που έρχεται σε αντίθεση με τις άκρως compact διαστάσεις του και ιδίως, το μήκος των 3,734 μέτρων, το πλάτος των 1,622 μέτρων και το ύψος των 1,516 μέτρων.

Το νέο Dacia Spring δεν έχει ξεκινήσει ακόμη τις πωλήσεις του στη χώρα μας. Αναμένεται αυτό να συμβεί μέσα στην επόμενη χρονιά.

Dacia Spring

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ