
Η κινεζική εταιρεία εμπλούτισε τη γκάμα του νέου ηλεκτρικού της μοντέλου, με ήδη 1.000 παραγγελίες να είναι ήδη καταχωρημένες στα βιβλία της και την εξαγωγή του στην ευρωπαϊκή αγορά να βρίσκεται προ των πυλών.
Το Farizon SV, γνωστό κι ως SuperVan, έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του το 2023, ως το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα της εταιρείας, θυγατρική του ομίλου Geely, που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό.
Παρουσιάστηκε αρχικά στην Κίνα και λίγο αργότερα έκανε την ευρωπαϊκή του εμφάνιση στην Commercial Vehicle Show στο Μπέρμιγχαμ το 2024, σηματοδοτώντας την είσοδο της Farizon στην αγορά των ηλεκτρικών van με ένα μοντέλο που ξεχωρίζει για την αρχιτεκτονική του, την τεχνολογία drive-by-wire και την πρακτικότητα στις επαγγελματικές μεταφορές.
BUY NOW
Τώρα η εταιρεία αποκάλυψε μια νέα έκδοση του SV, αυτή τη φορά με έως και επτά καθίσματα. Το λανσάρισμα συνοδεύτηκε από μεγάλη παραγγελία 1.000 οχημάτων από εταιρεία ταξί στο Χονγκ Κονγκ, ενώ η Ευρώπη βρίσκεται ήδη στο στόχαστρο, καθώς η έκδοση panel van έχει ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες.

Σχεδιασμένο ειδικά για χρήση ως ταξί, το Farizon SV διαθέτει χαμηλωμένο σκαλοπάτι και ηλεκτρική συρόμενη πλαϊνή πόρτα με άνοιγμα 90 εκατοστών, που διευκολύνει την επιβίβαση. Στο πίσω μέρος, τα διπλά θυρόφυλλα αποκαλύπτουν πορτμπαγκάζ 630 λίτρων, αρκετό για έξι μεγάλες βαλίτσες.
Η καμπίνα φιλοξενεί τρεις σειρές καθισμάτων (δύο στη μεσαία και τρία στην πίσω) με εύκολη πρόσβαση μέσω ενός «φαρδιού κεντρικού διαδρόμου». Όλοι οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ποτηροθήκες, πολυχρηστικό αποθηκευτικό χώρο και θύρες USB-C, ενώ το ύψος της οροφής φτάνει τα 1.340 χιλιοστά, προσφέροντας ικανοποιητική αίσθηση ευρυχωρίας.
Μαζί με το ταξί, παρουσιάστηκε και η έκδοση Combi, με πέντε ή έξι καθίσματα, προσανατολισμένη σε εταιρικούς στόλους και επαγγελματίες που χρειάζονται χώρο τόσο για άτομα όσο και για αποσκευές. Προσφέρεται σε δύο μήκη, L1 (5 μ.) και L2 (5,5 μ.), με όγκους φόρτωσης 3,8 και 5 κυβικά μέτρα αντίστοιχα.

Κάτω από το αμάξωμα βρίσκεται η πλατφόρμα GXA-M της Farizon, ενώ η τεχνολογία μπαταριών Cell-to-Pack (CTP-S) υπόσχεται αποδοτικότητα και αντοχή. Η γκάμα περιλαμβάνει μπαταρίες LFP 67 kWh και 83 kWh, με την αυτονομία της έκδοσης ταξί να φτάνει έως τα 370 χιλιόμετρα, ενώ σε ταχυφορτιστή, η διαδικασία από το 20% στο 80% ολοκληρώνεται σε μόλις 30 λεπτά.
Προς το παρόν, οι νέες εκδόσεις SV διατίθενται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά, όμως η εταιρεία έχει ξεκάθαρα σχέδια για διεθνή διάθεση, ακολουθώντας το επιτυχημένο λανσάρισμα της έκδοσης van που ήδη πωλείται στη Μεγάλη Βρετανία, με τιμή εκκίνησης τις 45.000 λίρες (χωρίς ΦΠΑ).
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ