https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

To αυτοκίνητο που καίει λιγότερο από 1 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα -Ποιο είναι

LINE-1

Δύο Γάλλοι μηχανικοί κατασκευάζουν ένα φουτουριστικό ηλεκτρικό όχημα που ονομάζεται LINE και υπόσχεται πρωτοποριακά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.

Τα τελευταία χρόνια μαθαίνουμε για ορισμένα πραγματικά τολμηρά projects στον κόσμο του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα το όνειρο των δημιουργών του Aptera για ένα ηλιακά τροφοδοτούμενο ηλεκτρικό όχημα ή αυτό της εταιρείας FacteurDix, που αποτελεί καρπό της φιλοδοξίας δύο Γάλλων μηχανικών.

Ο Marc Guillemaud και ο Augustin Roulleaux Dugage είναι δύο μηχανικοί που ξεκίνησαν από το μηδέν, με στόχο να σχεδιάσουν ένα ηλεκτρικό όχημα που θα ξεχωρίζει για την κορυφαία αποδοτικότητά του -και ισχυρίζονται ότι τα κατάφεραν.

Το δημιούργημά τους ονομάζεται LINE (Light Is Not Enough). Πρόκειται για ένα όχημα τεσσάρων τροχών (παρόλο που εκ πρώτης όψεως μοιάζει με τρίκυκλο), που ζυγίζει λιγότερο από 500 κιλά και σύμφωνα με τους δημιουργούς του καταναλώνει έως και 10 φορές λιγότερη ενέργεια σε σχέση με ένα όχημα εσωτερικής καύσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
LINE-2

Σαν να μην έφτανε αυτό, οι εμπνευστές του οχήματος δηλώνουν ότι το ηλεκτρικό του σύστημα είναι πολύ αποδοτικότερο και από εκείνο των καλύτερων -στον εν λόγω τομέα- ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους.

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου έχει μέγιστη ισχύ 68 ίππων (50 kW), ενώ η τελική του ταχύτητα αναμένεται να αγγίζει τα 165 χλμ./ώρα. Εξοπλισμένο με μπαταρία 30 kWh και χάρη στην ασυναγώνιστη -κατά τους δημιουργούς του- αποδοτικότητα του ηλεκτρικού του συστήματος, υπόσχεται αυτονομία 500 χιλιομέτρων.

Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι υπόσχεται κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας μόλις 4 kWh/100 χιλιόμετρα, την ώρα που -για παράδειγμα- η κατανάλωση του πισωκίνητου Tesla Model 3 είναι 13,2 kWh (WLTP).

LINE-3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η FacteurDix έχει επίσης μειώσει στο ελάχιστο την αεροδυναμική αντίσταση, καθώς σύμφωνα με τους κατασκευαστές το LINE έχει συντελεστή οπισθέλκουσας (Cx) μόλις 0,17. Ένα από τα πολύ βασικά μειονεκτήματά του είναι ότι οι δημιουργοί του το έχουν απαλλάξει από τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS), τα οποία εξοπλίζουν υποχρεωτικά κάθε καινούργιο όχημα που κυκλοφορεί στην Ευρώπη.

Ωστόσο διαθέτει τα βασικά συστήματα ασφαλείας, όπως ESP, ABS και αερόσακους, ενώ διαθέτει και χώρο αποσκευών 90 λίτρων. Παρόλο που σύμφωνα με δηλώσεις τους δέχονται ήδη προπαραγγελίες στην ιστοσελίδα τους, ο στόχος των Γάλλων μηχανικών είναι προς το παρόν να συνεχίσουν την αναζήτηση χρηματοδότησης για να υλοποιηθεί το project.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ