Η απόβαση της κινέζικης BYD στην Ευρώπη

BYD-Tang

Η «απειλή» της Κινεζικής BYD έγινε πράξη και τα πρώτα 100 ηλεκτρικά της οχήματα έβαλαν πλώρη για την Ευρώπη και συγκεκριμένα τη Νορβηγία!

Ο λόγος για εκατό Tang, μοντέλο που στην γεμάτη έκδοση που φιλοδοξεί να κερδίσει του Σκανδιναβούς, κοστίζει περίπου 60 χιλιάδες ευρώ. Φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 380 kW και 660 Nm ροπής, μπαταρία 86.4 kWh και υπόσχεται αυτονομία 400 χιλιομέτρων βάσει WLTP, αριθμός που ανεβαίνει ακόμα και στα 528 με χρήση αποκλειστικά σε αστικό τοπίο, με χαμηλές ταχύτητες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν δεν σας νοιάζει και τόσο η αυτονομία, η τελική του ταχύτητα ορίζεται στα 180 χιλιόμετρα/ώρα, ενώ τα 100 χιλιόμετρα από στάση επιτυγχάνονται σε μόλις 4.6 δευτερόλεπτα. Όσο για την ταχύτητα φόρτισης, σε ταχυφορτιστή απαιτούνται μόλις 30 λεπτά για ανάκτηση του 80% της μπαταρίας.

Τα οχήματα της BYD ξεκίνησαν στις 7 Ιουνίου το ταξίδι τους από το λιμάνι της Σαγκάης και αναμένεται να βρίσκονται στα σημεία πώλησης επί Νορβηγικού εδάφους μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Σε αυτό τον τομέα, συνεργάτης των Κινέζων θα είναι η RSA που θα παρέχει και υπηρεσίες after sales. Όσο για την επιλογή της Σκανδιναβικής χώρας, θεωρείται εύλογη δεδομένης της δημοφιλίας που έχουν εκεί τα ηλεκτρικά οχήματα.

BYD Tang
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Θεωρούμε πως έχουμε ένα φανταστικό, νέο SUV για τη συγκεκριμένη αγορά. Και αυτό θα αποτελέσει εφαλτήριο του Ευρωπαϊκού ονείρου για εμάς. Είναι ένα μοντέλο που συνδυάζει κινεζική κληρονομιά, με δόσεις ευρωπαϊκού σχεδιασμού, καθώς αποτελεί δημιούργημα της σχεδιαστικής ομάδας του Wolfgang Egger. Θεωρούμε πως αποτελεί τουλάχιστον ισάξιο αντίπαλο των οχημάτων που πρωταγωνιστούν στην κατηγορία», είπε ο Διευθυντής της BYD Ευρώπης, Isbrand Ho.

Όλα αυτά αποτελούν το πρώτο βήμα της απόβασης της BYD στην Ευρώπη, με το φιλόδοξο πλάνο της να κάνει μελλοντικά λόγο και για την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Το αρχικό πλάνο της αφορά 1500 πωλήσεις έως το τέλος του έτους και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο μία εταιρεία από την Κίνα, θα μπορέσει να πείσει το απαιτητικό κοινό τη Γηραιάς Ηπείρου.

Διαβάστε επίσης

300 αυτοκίνητα που δεν «πληρώνουν» τέλη κυκλοφορίας

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

BMW M4 Coupe: Οδηγούμε στην Ελλάδα το βαυαρικό υπερόπλο των 510 ίππων

Δοκιμάζουμε το Peugeot 2008 1.5 BlueHDi των 130 ίππων

Δείτε εδώ το carandmotor.gr, το πρώτο premium site αυτοκινήτου στην Ελλάδα

Πώς υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ