Η αγορά του αιώνα - Αλυσίδα καταστημάτων παρήγγειλε 4.500 ηλεκτρικά vans

Canoo Vans Walmart

H γιγαντιαία αμερικανική αλυσίδα Walmart παρήγγειλε 4,5 χιλιάδες ηλεκτρικά vans από την εταιρεία Canno για να αναπτύξει το ηλεκτρονικό της εμπόριο - και ο αριθμός αυτός μπορεί να αγγίξει στο μέλλον ακόμα και τις 10.000.

Μετά το κλείσιμο και την ανακοίνωση της παραγγελίας, όπως είναι φυσικό, η μετοχή της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Canoo Vans εκτοξεύτηκε στα ύψη, αυξάνοντας την τιμή της άμεσα κατά 50 τοις εκατό. Κι όλα αυτά χωρίς καν να έχουν ανακοινωθεί οι λεπτομέρειες της συμφωνίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Walmart θα χρησιμοποιήσει τα vans αυτά για τις λεγόμενες «Last Mile Deliveries», δηλαδή τις μεταφορές των προϊόντων από τα τελικά διακομιστικά κέντρα και αποθήκες προς τον κάθε καταναλωτή που έχει κάνει την παραγγελία. Με αυτό τον τρόπο, η αμερικανική αλυσίδα ενισχύει σημαντικά τη θέση της στον «πόλεμο» του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ, απέναντι κυρίως στην Amazon.

Τα ηλεκτρικά vans της Canoo θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Οκλαχόμα και θα παραδοθούν στη Walmart νωρίς το 2023. Η Canoo τα ονομάζει Lifestyle Delivery Vehicles, καθώς πέραν της ηλεκτρικής λειτουργίας τους δίνουν έμφαση και στο μοντέρνο σχεδιαστικό στιλ.

Νωρίτερα από την Canoo, αξίζει να σημειωθεί, η Walmart είχε κάνει άλλες δύο κολοσσιαίες παραγγελίες ηλεκτρικών vans. Συγκεκριμένα, στις αρχές αυτού του έτους παρήγγειλε 5.000 αντίστοιχα οχήματα από τη BrightDrop, παράρτημα της General Motors, καθώς και 1.100 Ford E-Transit από την εταιρεία του μπλε οβάλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι κινήσεις αυτές της μεγάλης αμερικανικής εμπορικής αλυσίδας έρχονται σε συνέχεια του δραστικού περιορισμού της κερδοφορίας της λόγω της διαρκούς αύξησης της τιμής των ορυκτών καυσίμων - η οποία κάνει τις κατ' οίκον παραδόσεις όλο και πιο δαπανηρές. Για τον ίδιο σκοπό, πέρσι η Walmart ανακοίνωσε σε ορισμένους προμηθευτές της ότι θα αυξήσει τις χρεώσεις της για τα έξοδα μεταφοράς των προϊόντων στις αποθήκες της.

Η υπηρεσία παράδοσης των προϊόντων κατοίκων της Walmart ονομάζεται InHome, και η εταιρεία με τις επενδύσεις αυτές φιλοδοξεί να διευρύνει τη διαθεσιμότητα της παράδοσης των προϊόντων από 6 εκατομμυρια νοικοκυριά, που είναι σήμερα, σε 30 εκατομμύρια - επεκτείνοντας την παροχή αυτή σε μεγαλουπόλεις όπως το Λος Άντζελες και το Σικάγο.

Μαζί με την InHome, που παραδίδει κατ' οίκον τρόφιμα και προϊόντα super market, η Walmart διαθέτει και την υπηρεσία Express Delivery που κάνει την παράδοση των προϊόντων σε δύο ώρες ή λιγότερο. Παράλληλα, θέλει να αναπτύξει και τη συνδρομητική υπηρεσία Walmart+, όπου με μια ετήσια συνδρομή οι καταναλωτές διαθέτουν απεριόριστες παραδόσεις προϊόντων καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου. Και για όλα αυτά, χρειάζεται όλο και περισσότερα vans.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ