Συγκρίνουμε: Peugeot 2008 VS VW T-Roc

VW T-Roc VS Peugeot 2008

Γερμανός ή Γάλλος; Μπορεί το VW T-Roc να «χτυπήσει» το απόλυτο Best Seller SUV της ελληνικής αγοράς, το Peugeot 2008; Δίνουμε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα. 

H κατηγορία των SUV ανθεί. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων επενδύουν συνεχώς στο συγκεκριμένο segment παρουσιάζοντας συνεχώς νέες προτάσεις που καλύπτουν, πλέον, ένα μεγάλο εύρος αναγκών με κόστος αγοράς για κάθε βαλάντιο. Φυσικά, τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις αποσπούν οι compact επιλογές που συνδυάζουν τις αρετές ενός SUV μοντέλου (αυξημένη απόσταση από το έδαφος, καλύτερα στοιχεία άνεσης και πιο ευρύχωρα εσωτερικά) σε ένα προσιτό πακέτο απόκτησης.

Ειδικά στο πεδίο των πωλήσεων, αυτή τη στιγμή η Peugeot με το 2008 έχει καταφέρει να έχει στο πορτφόλιό της το πρώτο σε πωλήσεις SUV στην Ευρώπη, καθώς επίσης και το πρώτο στην Ελλάδα. Πολύ κοντά στο 2008 σε ό,τι αφορά στις Ευρωπαϊκές του πωλήσεις, έρχεται να τοποθετηθεί το VW T-Roc, που είναι το δεύτερο σε ταξινομήσεις, ενώ και στη χώρα μας βρίσκεται ψηλά στην προτίμηση του κοινού. Παρακάτω συγκρίνουμε τα δύο μοντέλα, θέλοντας να δούμε ποιο από τα δύο έχει τα περισσότερα εχέγγυα ώστε να συνεχίσει αυτή την πορεία κορυφής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Design και ποιότητα κατασκευής σε πρώτο πλάνο

Peugeot 2008

Στο αισθητικό κομμάτι έχουμε να κάνουμε με δύο εκ διαμέτρου αντίθετα μοντέλα. Η πρόταση της VW διατηρεί τη συγκρατημένη και κοινότυπη γερμανική αισθητική στο σύνολό της, με μοναδική -ίσως- ευχάριστη πινελιά τη σχεδίαση του πίσω τμήματος που ακολουθεί έναν κουπέ σχεδιασμό με αυξημένη κλίση στο τελείωμα της οροφής. Από την άλλη, το 2008 έρχεται με ένα πιο φρέσκο design, πλήρως εναρμονισμένο με τα νέα πρότυπα της Peugeot. Κομβικό σημείο αποτελεί η μεγάλη εμπρόσθια μάσκα με κάθετα LED που παραπέμπουν στις «νυχιές» του Λέοντα, η οποία χαρίζει στο γαλλικό μοντέλο έναν πιο ευδιάκριτο δυναμισμό.

VW T-Roc
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημείο υπεροχής του Peugeot 2008 αποτελεί και το εσωτερικό. Σε αυτόν τον τομέα, το T-Roc παρουσιάζει έναν συνολικά λιτό χαρακτήρα με χρήση σκληρών πλαστικών στο σύνολο της καμπίνας και μέτριο φινίρισμα σε αρκετά σημεία. Αντιθέτως, οι Γάλλοι επιδεικνύουν μια πιο ποιοτική πρόταση κατασκευής με αφρώδη υλικά και «σημαία» το ταμπλό Digital i-Cockpit. H εργονομία και στα δύο μοντέλα δεν προβληματίζει.

Τα μήκους 4,3 μέτρων αμαξώματα προσφέρουν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικούς χώρους σε κάθε περίπτωση, με τους χώρους αποσκευών να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία (434 λτ. για το 2008, 445 λτ. για το T-Roc. Ωστόσο, λόγω της coupe αισθητικής, το T-Roc «χάνει» πόντους σε επίπεδο άνεσης για τους πίσω επιβάτες.

vw t-roc

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H «μάχη» των 3κύλινδρων τούρμπο 

Peugeot 2008

Στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους, τα VW T-Roc & Peugeot 2008 εφοδιάζονται με μικρού κυβισμού τούρμπο κινητήρες 1,0 και 1,2 λίτρων αντίστοιχα. Στην περίπτωση του γερμανικού compact SUV, o 1.000άρης τρικύλινδρος TSI συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και αποδίδει 110 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής (τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα & επιτάχυνση 0-100 σε  10,8 δλ.). Οι Γάλλοι, από τη δική τους πλευρά, εφοδιάζουν το 2008 με τον 1,2 PureTech ισχύος 100 ίππων και 205 Nm ροπής στις 1.750 στροφές ανά λεπτό (0-100 σε 10,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα). Το κιβώτιο είναι και εδώ 6τάχυτο μηχανικό. Στην πράξη, το μοτέρ της Peugeot είναι πιο ελαστικό στις χαμηλές στροφές, κάτι που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Από την πλευρά του μοντέλου της Volkswagen, ο κινητήρας είναι αντίστοιχα "πρόθυμος" στο να ανεβάσει στροφές, αν και από πλευράς λειτουργίας εμφανίζεται λιγότερο πολιτισμένος. Στο πεδίο της κατανάλωσης, σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, το 2008 1,2 PureTech 100 PS εμφανίζει χαμηλότερη κατανάλωση κατά 0,6 λτ./ 100 χλμ. και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2 και έτσι αποκτά ένα ακόμη συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του T-Roc, αφού δεν πληρώνει ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

VW T-roc
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο δρόμο, το γαλλικό SUV παρουσιάζει μια ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, με έμφαση στον τομέα της άνεσης, αν και γενικά το 2008 δεν θα δυσανασχετήσει -πάντα κατά τα δεδομένα της κατηγορίας- και στη γρήγορη οδήγηση. Θετικά στοιχεία αποτελούν, επίσης, η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (170 χλστ. έναντι 161 χλστ. που έχει το SUV της VW), αλλά και το αμεσότερο σύστημα διεύθυνσης του γαλλικού SUV. Από την άλλη πλευρά, το T-Roc στο δρόμο εμφανίζεται ουδέτερο, σταθερό και παραδοσιακά "γερμανικά" στιβαρό. Η ρύθμιση της ανάρτησής του είναι λίγο πιο σφιχτή από ό,τι αυτή του 2008.

Συμπέρασμα

Peugeot 2008

H τιμή εκκίνησης του Peugeot 2008 τοποθετείται στα 19.000 ευρώ και του VW T-Roc στα 20.950 ευρώ. Το γαλλικό SUV διατίθεται με καλύτερο επίπεδο βασικού εξοπλισμού, στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας, απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας και διατίθεται με 5ετή εγγύηση. Έτσι, σε συνδυασμό με την καλύτερη οδική συμπεριφορά και την ποιότητα κατασκευής του, παίρνει σαφές προβάδισμα έναντι του μοντέλου της VW στη σύγκρισή μας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Peugeot 2008

Κινητήρας: Βενζίνης, 1,2 λίτρα, 100 PS, 205 Nm
Μετάδοση: Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 10,9 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 188 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,4 λτ./100 χλμ., 122 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.300/1.770/1.530 χλστ., 2.605 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.276 κιλά
Χώρος αποσκευών: 434 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 19.000 ευρώ-0 ευρώ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
VW T-Roc

Κινητήρας: Βενζίνης, 1,0 λίτρα, 110 PS, 200 Nm
Μετάδοση: Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 10,8 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 185 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 6,0 λτ./100 χλμ., 136 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.234/1.819/1.5.75 χλστ., 2.590 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.294 κιλά
Χώρος αποσκευών: 445 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 20.950 ευρώ- 87 ευρώ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ