Πρώτη επαφή με το MG ZS 1,5 με 106 ίππους στην Ελλάδα

MG ZS

Οδηγούμε το δημοφιλές SUV της γνωστής μάρκας στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.

Η MG ήρθε και στην Ελλάδα και ήδη τα μοντέλα της βρίσκονται στις εκθέσεις αυτοκινήτων σε όλη την Επικράτεια ώστε να τα δουν από κοντά οι Έλληνες καταναλωτές, να τα οδηγήσουν και ίσως να τα παραγγείλουν και να τα παραλάβουν άμεσα καθώς είναι ετοιμοπαράδοτα.

Ο εισαγωγέας της MG στην Ελλάδα είναι ο όμιλος Συγγελίδη, ο οποίος όπως φαίνεται «κέρδισε» το στοίχημα στην αγορά καθώς κατάφερε να φέρει στη χώρα μας την πιο δημοφιλή κινεζική μάρκα στην Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της νέας μάρκας από τα στελέχη του ομίλου Συγγελίδη, που δεν είναι άλλα από τους κ.κ. Δημήτρη Καβούρη, Παναγιώτη Τορνάρο και Γιάννη Καραβά, αναλύθηκαν εκτενώς όλα τα προτερήματα των μοντέλων της MG ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε όπως αποδείχθηκε στην τιμή πώλησης, αλλά και στην πολύ μεγάλη εργοστασιακή εγγύηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 χλμ.) αποτελεί ένα ισχυρό «χαρτί» έναντι του ανταγωνισμού, πέραν της χαμηλής τιμής πώλησης, καθώς οι Έλληνες καταναλωτές θα αισθάνονται σίγουρα μια ασφάλεια για τη νέα μάρκα που επανεμφανίζεται στην Ελλάδα μετά από σχεδόν 14 χρόνια και τόσο το εργοστάσιο όσο και ο όμιλος Συγγελίδη θα καλύπτουν όποια βλάβη προκύπτει χωρίς απολύτως καμία χρέωση.

Από την άλλη μεριά ένα πραγματικά άνετο B-SUV μοντέλο όπως είναι το ZS με τιμή εκκίνησης τις 18.950 ευρώ, υπερπλήρη εξοπλισμό και 7ετή εγγύηση (ή 150.000 χλμ.) δεν πρόκειται να βρει κανείς σε άλλη μάρκα οπότε για πολλούς το νέο μοντέλο της MG ίσως αποτελέσει μονόδρομο.

Εμείς κατά την διάρκεια της παρουσίασης της MG στην Ελλάδα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα το ZS με τον κινητήρα του 1,5 λίτρου με 106 ίππους στην έκδοση Luxury που κοστίζει 20.550 ευρώ, διαθέτει υπερπλήρη εξοπλισμό και πέραν του χαμηλού κόστους κτήσης, αποδείχθηκε ότι έχει και χαμηλό κόστος χρήσης με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται σε μόλις 6,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε μόλις 104 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιθετική σχεδίαση

Οι σχεδιαστές του MG ZS κατάφεραν να κατασκευάσουν ένα κομψό B-SUV που δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα και επιπλέον να διαθέτει το δικό του μοναδικό στιλ που δεν μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο.

Στο εμπρόσθιο μέρος κυριαρχούν οι full LED προβολείς και η μεγάλη μάσκα, στην οποία δεσπόζει το ιστορικό σήμα της MG. Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα διακρίνουμε κάποιες γωνίες οι οποίες δίνουν ένα διαφορετικό σπορ τόνο στο αυτοκίνητο, ενώ επίσης ευδιάκριτοι είναι και οι προβολείς ομίχλης.

Από το πλάι κάνουν έντονη την παρουσία τους τα προστατευτικά πλαστικά κατά μήκος όλου του αμαξώματος, τα οποία αποτελούν χαρακτηριστικό των SUV, οι ράγες οροφής όπως επίσης και οι όμορφες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Στο πίσω μέρος το λογότυπο της MG βρίσκεται σε περίοπτη θέση, ενώ ιδιαίτερα θετικό είναι το αποτέλεσμα των λεπτομερειών που φαίνονται στον προφυλακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Hitech εσωτερικό

Η καμπίνα επιβατών του MG ZS αποτελεί πραγματικά μια ευχάριστη έκπληξη για τον οδηγό και τους επιβάτες, καθώς αρκετοί θα είναι εκείνοι που θα πουν ότι το εσωτερικό θα είναι ανάλογο της τιμής. Βέβαια κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση και η MG έχει δώσει τον καλύτερό της εαυτό ώστε η καμπίνα επιβατών να είναι hitech, άνετη και να διαθέτει κορυφαία ποιότητα κατασκευής και συναρμογής.

Άλλωστε ένας εντυπωσιακός ψηφιακός πίνακας οργάνων με όμορφα γραφικά και μια έγχρωμη οθόνη αφής 10,1 ιντσών με συνδεσιμότητα Apple CarPlay/Android Auto, μαγνητίζουν τα βλέμματα των επιβατών, οι οποίοι πραγματικά θα εντυπωσιαστούν από την value for money επιλογή του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

Όσον αφορά στους χώρους το MG αποδείχθηκε ιδιαίτερα γενναιόδωρο καθώς μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 448 λίτρων δείχνει ότι είναι ευρύχωρος για τις αποσκευές τους.

Στον τομέα του εξοπλισμού το MG ZS παρά την χαμηλή τιμή αγοράς διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης, αλλά και ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

1.500άρης κινητήρας βενζίνης με 106 ίππους

Κάτω από καπό του MG ZS που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην παραλιακή λεωφόρο βρίσκονταν ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου και απόδοσης 106 ίππων και 141 Nm ροπής, ο οποίος διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός χειροκίνητου 5τάχυτου κιβωτίου, το οποίο διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του αλλά και για την αίσθησή του.

Στην πράξη ο κινητήρας αποδείχθηκε πρόθυμος να κινήσει με άνεση το αμάξωμα του MG ZS, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί έναν κινητήρα που προσδίδει σπορ επιδόσεις. Άλλωστε ο χαρακτήρας του συγκεκριμένου μοτέρ είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και όχι οι επιδόσεις. Από την άλλη μεριά βέβαια το MG ZS από στάση χρειάζεται 10,9 δευτερόλεπτα για να αγγίξει τα 100 χλμ., ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 175 χλμ./ώρα. Επιδόσεις καθόλου άσχημες για ένα άκρως οικονομικό B-SUV μοντέλο με 7 χρόνια εγγύηση, υπερπλήρη εξοπλισμό με τιμή εκκίνησης τις 18.950 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ευχάριστο και άνετο

Στη σύντομη επαφή που είχαμε με το MG ZS θα λέγαμε ότι το αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο στην άνεση και την χρηστικότητα, χωρίς όμως να υστερεί στον τομέα της ασφάλειας. Ο οδηγός αμέσως θα αντιληφθεί ότι το MG ZS αποτελεί ένα αυτοκίνητο που θα μεταφέρει με απόλυτη ασφάλεια, άνεση και οικονομία την οικογένειά του, ενώ αν χρειαστεί τότε επίσης με απόλυτη ασφάλεια το ταχύμετρο μπορεί να ξεπεράσει τα 170 χλμ./ώρα.

Στις στροφές της παραλιακής λεωφόρου το αμάξωμα του MG ZS λάμβανε κάποιες φυσιολογικές κλίσεις, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν προβληματίζουν τον οδηγό αλλά ούτε και εξελίσσονται σε κάτι επικίνδυνο.

Μέσα στην πόλη το MG ZS μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών είτε κινείται είτε βρίσκεται σταθμευμένο, καθώς αποτελεί ένα όμορφο και διαφορετικό αυτοκίνητο που όπως φαίνεται ενδιαφέρει τους Έλληνες καταναλωτές όχι μόνο λόγω εμφάνισης αλλά και τιμής και πολυετούς εγγύησης.

Πέραν των βλεμμάτων το MG ZS αποδείχθηκε ευκολοοδήγητο και άνετο, ενώ οι μαλακές αναρτήσεις απορροφούν όλες τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος διατηρώντας έτσι την ησυχία στην καμπίνα επιβατών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.498 κ.εκ. βενζίνη, 106 PS/6.000 σ.α.λ., 141 Nm/4.000 σ.α.λ.
Μετάδοση: 5άρι μηχανικό, στους εμπρόσθιους τροχούς
Επιδόσεις: 10,9 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 175 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 6,6 λτ./100 χλμ., 149 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.323/1.809/1.653 χλστ.
Βάρος: 1.231 κιλά
Χώρος αποσκευών: 446 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 18.950 ευρώ / 104 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ