Οδηγούμε στην Ίμπιζα της Ισπανίας τα νέα SEAT Ibiza και Arona

SEAT Arona

Η SEAT ανανέωσε τα δύο πιο εμπορικά της μοντέλα, όχι για να τα ξανασυστήσει από την αρχή, αλλά για να τα φέρει στο σήμερα με περισσότερη ουσία, καλύτερα υλικά και πιο σύγχρονη τεχνολογική διάθεση, χωρίς να αλλάζει τη φιλοσοφία τους.

Η ισπανική εταιρεία περνά σε μια πιο επιθετική φάση ανανέωσης των βασικών της μοντέλων, επενδύοντας σε στοχευμένες βελτιώσεις που μετρούν στην καθημερινότητα στο κατάλληλο timing. Ibiza και Arona παραμένουν οι δύο πυλώνες της γκάμας, με την ένεση φρεσκάδας να μην περιορίζεται σε μερικές επιφανειακές λεπτομέρειες σχεδίασης.

Δεν είναι τυχαίο ότι αυτά τα δύο μοντέλα έχουν αγαπηθεί ιδιαίτερα και από την ελληνική αγορά, χτίζοντας τα τελευταία χρόνια ένα σταθερό κοινό που εκτιμά την πρακτικότητα, την ευκολία και την απλότητα χρήσης τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
seat

Η μάρκα «κουμπώνει» επάνω τους καλύτερα υλικά, δυνατή ψηφιακή εμπειρία και μια ξεκάθαρη γκάμα κινητήρων TSI, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη διάθεσή τους από τον Ιανουάριο του 2026. Η πρώτη μας επαφή έγινε εκεί όπου το όνομα «Ibiza» έχει άλλη βαρύτητα, στο ομώνυμο νησί, με αστικές διαδρομές και περιφερειακούς δρόμους που αναδεικνύουν τον χαρακτήρα τους.

Φρεσκάδα και ωριμότητα

Η SEAT δεν επιχείρησε να επανεφεύρει τον τροχό ως προςτην εμφάνιση, φρόντισε όμως να καθαρίσει τις γραμμές και να ενισχύσει τον χαρακτήρα των μοντέλων. Με πιο ώριμη σχεδιαστική ταυτότητα, το Ibiza και το Arona δείχνουν αμέσως αυτό που εκπροσωπεί το καθένα, το πρώτο ως ένα νεανικό και «ζωηρό» hatchback που θέλει να μοιάζει αυτοκίνητο ακόμα και παρκαρισμένο, το δεύτερο ως ένα αστικό SUV με «γεμάτη» παρουσία και λογική «πάμε και λίγο παραπέρα εκτός πόλης».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
SEAt IBIZA

Στο Ibiza το μάτι πέφτει κατευθείαν στο νέο εμπρός μέρος. Η εξαγωνική μάσκα με πλέγμα διαμαντιού και ματ/γυαλιστερό φινίρισμα δίνει μια elegant εμφάνιση, ενώ οι νέοι, λεπτότεροι προβολείς Full LED πλαταίνουν οπτικά το πρόσωπο του αυτοκινήτου, χαρίζοντας τεχνική φωτεινή υπογραφή και πιο ενιαία εικόνα. Η γραμμή της οροφής και οι πλευρικές γραμμές «σπρώχνουν το βλέμμα» προς τα πίσω, εκεί όπου ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και η σκουρόχρωμη ζώνη γύρω από την πινακίδα δίνουν ένα πιο σύγχρονο, σπορτίφ τελείωμα.

Η έκδοση FR ενισχύει διακριτικά τη σπορ ταυτότητα, με μαύρους καθρέφτες, σκούρα λογότυπα και λεπτομέρειες στις επιφάνειες που προσφέρουν μια δυναμική αύρα στο μοντέλο χωρίς υπερβολές. Στον τομέα των ζαντών συναντάμε διαστάσεις από 15 έως 18 ίντσες, με τις επιλογές να περιλαμβάνουν τέσσερα νέα σχέδια, δύο στις 17 και δύο στις 18 ίντσες, όλα με μαύρο φινίρισμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
SEAt IBIZA

Στόχος ήταν η ενίσχυση της δυναμικής εικόνας του μοντέλου, ενώ τα νέα χρώματα (Liminal, Oniric και Hypnotic) φρεσκάρουν την παλέτα και δίνουν περισσότερη προσωπικότητα. Μπορούμε να πούμε ότι είναι το πιο ώριμο Ibiza μέχρι σήμερα, αλλά δεν έχει χάσει τον νεανικό του παλμό.

Το Arona, από την άλλη, ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, απλώς προσαρμοσμένο στον SUV χαρακτήρα του. Η νέα μεγαλύτερη εξαγωνική μάσκα και ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας τονίζουν τις αναλογίες, ενώ οι λεπτότεροι προβολείς Full LED, τοποθετημένοι ψηλότερα, διαμορφώνουν πιο επιβλητική φυσιογνωμία.

SEAT ARONA
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος δεν αποτελούν μια απλή αισθητική πινελιά, αλλά δίνουν στο Arona έναν πιο «έτοιμο για όλα» χαρακτήρα, ακόμη κι αν οι περισσότερες διαδρομές του ιδιοκτήτη θα είναι στην πόλη και όχι σε χωματόδρομο.

Στο πίσω μέρος, οι πιο καθαρές γραμμές, ο μαύρος διαχύτης και η χειρόγραφη επιγραφή προσθέτουν λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν χωρίς να κουράζουν το μάτι ή να «χαλάνε» την καθαρότητα των γραμμών. Οι ζάντες, πλέον έως και 18 ιντσών σε νέα σχέδια, υποστηρίζουν οπτικά το ύψος του αμαξώματος, ενώ οι επιλογές διχρωμίας στην οροφή (Midnight Black ή Manhattan Grey) δίνουν επιπλέον περιθώριο εξατομίκευσης.

Αισθητικά, τα δύο μοντέλα καταλήγουν να υπηρετούν ακριβώς αυτό που υπόσχονται. Το Ibiza παραμένει «ζωηρό» και νεανικό, σαν να σε προκαλεί να το οδηγήσεις, ενώ το Arona αποπνέει αυτοπεποίθηση και ισορροπία, μέσα από ένα οικογενειακό πρίσμα που δεν χάνει τη σύγχρονη εικόνα του.

Ποιοτική αναβάθμιση

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η πρώτη αίσθηση είναι ότι τα Ibiza και Arona έχουν ωριμάσει. Όχι με φανφάρες, αλλά με ουσία. Πιο μαλακά υλικά, πιο «ήσυχη» αισθητική και προσεγμένες υφές δημιουργούν μια καμπίνα που δείχνει προσεγμένη, σύγχρονη και πιο ευχάριστη στην καθημερινότητα. Η μαύρη επένδυση οροφής και οι καθαρές οριζόντιες γραμμές κάνουν το ταμπλό να δείχνει πιο «δεμένο» οπτικά, ενώ τα LED στοιχεία γύρω από τους πλευρικούς αεραγωγούς δίνουν μία διακριτική, μοντέρνα πινελιά χωρίς να επιδιώκουν εντύπωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
SEAt IBIZA

Στο Ibiza, η λογική παραμένει οδηγοκεντρική. Το νέο μαύρο φινίρισμα των επιφανειών, τα ανασχεδιασμένα καθίσματα και τα ανάγλυφα υφάσματα στις πόρτες δίνουν βάθος και καλύτερη αίσθηση ποιότητας. Ταυτόχρονα το τιμόνι με το διάτρητο δέρμα έχει ωραία αίσθηση, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαβάζεται χωρίς προσπάθεια και η συνολική εργονομία παραμένει απλή, «λογική» και ανθρώπινη.

Στην έκδοση FR, τα στάνταρ bucket καθίσματα προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη, δίνοντας τον σπορ τόνο που περιμένεις, ενώ και τα επίσης στάνταρ driving modes του SEAT Drive Profile ενισχύουν τον συνολικό σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου.

SEAt IBIZA
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Arona ακολουθεί το ίδιο «μονοπάτι», με διαφορετική όμως λογική. Η θέση οδήγησης είναι ψηλότερη, τα υλικά έχουν καλύτερη υφή στο άγγιγμα και οι επιφάνειες δείχνουν πιο στιβαρές, υποστηρίζοντας τον χαρακτήρα SUV. Στην έκδοση FR εκτός από το σκούρο λογότυπο και τους μαύρους καθρέφτες έξω, στο εσωτερικό συναντάμε στάνταρ τα bucket καθίσματα και τα οδηγικά προγράμματα που κάνουν την έκδοση να ξεχωρίζει, χωρίς να γίνεται επιθετική αισθητικά.

Η ψηφιακή εμπειρία παραμένει σε υψηλό επίπεδο και στα δύο μοντέλα, με στάνταρ πίνακα οργάνων 8 ιντσών και προαιρετικό Digital Cockpit 10,25 ιντσών υψηλής ευκρίνειας, που προβάλλει καθαρά όλες τις βασικές πληροφορίες χωρίς να κουράζει το βλέμμα.

SEAT ARONA

H οθόνη του infotainment (8,25 ιντσών στάνταρ, 9,2 ιντσών προαιρετικά) λειτουργεί γρήγορα και διαισθητικά, ενώ χάρη στο Full Link μέσω Apple CarPlay και Android Auto ο οδηγός συνδέεται άμεσα με τις εφαρμογές του κινητού χωρίς καλώδια. Ο χειρισμός μέσω του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών βοηθά στο να μένει το βλέμμα στον δρόμο, ενώ η ασύρματη φόρτιση 15W με σύστημα ψύξης αυξάνει την εργονομία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, το νέο SEAT Sound System με έξι ηχεία, subwoofer και ενισχυτή 300W προσφέρει ήχο υψηλής ποιότητας, ενώ ο φωνητικός βοηθός ενεργοποιείται με το «hola, hola» και χειρίζεται βασικές λειτουργίες

SEAT ARONA

Σε επίπεδο πρακτικότητας, και τα δύο παραμένουν πιστά στο DNA τους. Το Ibiza, με 355 λίτρα χώρου αποσκευών, παραμένει από τα κορυφαία στην κατηγορία του, με διπλό δάπεδο και άγκιστρα πρόσδεσης, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν ικανοποιητικό χώρο για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Το Arona προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία πρόσβασης και περισσότερη άνεση στους πίσω, ταιριάζοντας καλύτερα σε όσους θέλουν ένα μικρό SUV με καθημερινή ευελιξία αλλά και ελευθερία για τα Σαββατοκύριακα, με το πορτμπαγκάζ να βρίσκεται στα 400 λίτρα.

SEAT ARONA
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνολικά, η εικόνα της καμπίνας και στα δύο μοντέλα έχει ανέβει επίπεδο. Πιο ποιοτική ατμόσφαιρα, περισσότερη τεχνολογική ωριμότητα και λειτουργίες που απλώς δουλεύουν.

Με πετυχημένη συνταγή

Η SEAT δεν άλλαξε τη γκάμα κινητήρων των Ibiza και Arona, αλλά διατήρησε ό,τι δούλευε και εστιάζει ακόμα μια φορά στην καθημερινή αποτελεσματικότητα. Οι γνώριμοι TSI παραμένουν στο επίκεντρο, έχοντας αποδείξει την αντοχή και τη γραμμικότητά τους, με μικρές βελτιώσεις στη διαχείριση καυσίμου και στις εκπομπές, χωρίς να θυσιάζεται η ζωντάνια που χαρακτηρίζει τα δύο μοντέλα.

SEAt IBIZA

Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1.0 MPI των 80 ίππων, αποκλειστικά για το Ibiza, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Είναι η πιο απλή και προσιτή επιλογή για όποιον κινείται αποκλειστικά μέσα στην πόλη, με ήπιους ρυθμούς.

Από εκεί και πάνω, τα μηχανικά σύνολα και οι συνδυασμοί είναι ίδιοι και για τα δύο μοντέλα. Ο τρικύλινδρος με τους 95 ίππους συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται επαρκής για το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών, ιδιαίτερα σε ρυθμούς πόλης ή προαστίων. Ο ίδιος κινητήρας στην έκδοση των 115 ίππων με 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι DSG είναι το σημείο ισορροπίας ολόκληρης της γκάμας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
SEAT ARONA

Για όσους ζητούν περισσότερη δύναμη, ο 1.5 TSI των 150 ίππων είναι η πιο αποδοτική επιλογή, που συνδυάζεται αποκλειστικά με DSG, το οποίο έχει επαναρυθμιστεί για καλύτερη και πιο ραφιναρισμένη αίσθηση, ενώ αξίζει αν σημειωθεί ότι οι αυτόματες εκδόσεις συνοδεύονται με paddles αλλαγής ταχύτητας πίσω από το τιμόνι. Ο συγκεκριμένος κινητήρας μετατρέπει το Ibiza σε ένα πραγματικό hot hatch, ενώ στο Arona κουμπώνει πιο φυσικά, χαρίζοντας ελαφριά αύρα grand touring στις καθημερινές μετακινήσεις.

Γνώριμη οδική συμπεριφορά

Στο δρόμο, το Ibiza εξακολουθεί να πατάει σαν ένα σωστό hatchback, με χαμηλό κέντρο βάρους, δεμένη αίσθηση και σωστή πληροφόρηση στον οδηγό, ειδικά στην έκδοση FR με τον 150άρι κινητήρα όπου και οδηγήσαμε.

Οι αναρτήσεις (γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτος πίσω άξονας) έχουν ρυθμιστεί έτσι ώστε να κρατούν το αυτοκίνητο σταθερό και να προσφέρουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση. Στις γρήγορες καμπές δείχνει πρόθυμο, βάζει τη μούρη εκεί που του λες και έχει αυτή την ελαφριά σπιρτάδα που κάνει το μικρό SEAT ευχάριστο τόσο στο καθημερινό πήγαινε-έλα, όσο και σε πιο ζωηρές συνθήκες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
SEAt IBIZA

Παρά το πιο «σφιχτό» του setup, η ποιότητα κύλισης δεν κουράζει. Οι ανωμαλίες των αστικών διαδρομών φιλτράρονται σωστά και μόνο στις πολύ έντονες λακκούβες θα νιώσεις λίγο παραπάνω αντιδράσεις από την ανάρτηση.

Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, δεν νιώθεις ποτέ ότι πλέει και, σε συνδυασμό με τα προγράμματα Eco/Normal/Sport/Individual, προσαρμόζει τον χαρακτήρα του Ibiza στο στιλ του οδηγού. Είναι το αυτοκίνητο που «κουμπώνει» στον άνθρωπο που απολαμβάνει ακόμη την οδήγηση, χωρίς να θυσιάζει άνεση και πρακτικότητα.

SEAt IBIZA
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Arona ξεκινά από την ίδια τεχνική βάση, όμως ο χαρακτήρας του είναι αλλού. Η ψηλότερη θέση οδήγησης, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το ελαφρώς πιο μαλακό σετάρισμα της ανάρτησης του δίνουν μια πιο ήρεμη και χαλαρωτική συμπεριφορά.

Εκεί όπου το Ibiza σε «τσιγκλάει» λίγο να στρίψεις, το Arona είναι σαν να σου λέει «χαλάρωσε, θα φτάσουμε άνετα και ατσαλάκωτοι». Στην πόλη απορροφά καλύτερα τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες, περνά πιο άνετα πάνω από σαμαράκια και προσφέρει καλύτερη ορατότητα.

SEAT ARONA

Σε ανοιχτό δρόμο, πατάει με τρόπο που ταιριάζει στον SUV ρόλο του, όντας σταθερό στις ευθείες, ουδέτερο στις αλλαγές λωρίδας και με προοδευτικές αντιδράσεις στο όριο. Δεν έχει τη δυναμική αύρα του Ibiza, αλλά αν το δεις ως οικογενειακό καθημερινό αυτοκίνητο με crossover ύφος, θα εκτιμήσεις ότι είναι πιο ξεκούραστο, πιο φιλικό και πιο άνετο στις κακοτεχνίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ξεκάθαρα, μιλάμε για δύο οδηγικές συμπεριφορές με κοινή φιλοσοφία αλλά διαφορετικές προτεραιότητες. Το Ibiza είναι ο «ζωηρός μικρός» που αγαπά τους δρόμους με στροφές και δίνει πιο άμεση αίσθηση στον οδηγό, ενώ το Arona, αντίθετα, είναι ο πιο άνετος, πιο ήρεμος και πιο «ώριμος» χαρακτήρας, φτιαγμένος για όσους βάζουν καθημερινή άνεση πάνω από το fun-to-drive.

SEAT ARONA

Με δεδομένο τον διαφορετικό χαρακτήρα τους στον δρόμο, το Ibiza και το Arona ενισχύουν την αίσθηση σιγουριάς με μια πλήρη «ομπρέλα» συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, όπου μεταξύ άλλων συναντάμε adaptive cruise control, φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα τυφλού σημείου, lane assist και αυτόματη εναλλαγή σκάλας. Στόχος δεν είναι να αναλάβουν την οδήγηση, αλλά να υποστηρίξουν τον οδηγό διακριτικά, μειώνοντας το άγχος και αυξάνοντας τα περιθώρια ασφάλειας σε πραγματικές συνθήκες.

Τα νέα SEAT Ibiza και Arona θα διατίθενται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, την εισαγωγική, τη Style και τη FR, ακολουθώντας μια ξεκάθαρη και απλή λογική στη διαμόρφωση της γκάμας. Περισσότερα για τη βασική έκδοση θα ανακοινωθούν μέσα στον Νοέμβριο, ωστόσο οι άνθρωποι της μάρκας τονίζουν πως θα είναι πλουσιότερη από τη σημερινή, με τη Style να συνεχίζει να καλύπτει με άνεση τις καθημερινές ανάγκες των περισσότερων οδηγών. Στην κορυφή, η FR απευθύνεται σε όσους αναζητούν πιο έντονο χαρακτήρα, διαφορετική αισθητική και μια πιο οδηγοκεντρική διάθεση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
SEAT ARONA

Στο Arona, η Style εστιάζει στην ουσία, προσφέροντας από την πρώτη μέρα όλα όσα χρειάζεται ένας σύγχρονος οδηγός. Υφασμάτινες επενδύσεις θυρών, ζάντες 16 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο καθημερινής χρηστικότητας.

Για όσους θέλουν κάτι παραπάνω, η FR δίνει στο Arona πιο σπορ ταυτότητα και διαφορετική αίσθηση τόσο στην καμπίνα όσο και στον δρόμο. Κάμερα οπισθοπορείας, περιμετρικοί αισθητήρες, bucket καθίσματα, διζωνικός κλιματισμός Climatronic, επιλογή οδηγικών προφίλ και οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες FR (όπως το laser cut έμβλημα στην κολόνα Β και το σκούρο λογότυπο πίσω) ανεβάζουν τον πήχη σε εμφάνιση και αίσθηση. Στα προαιρετικά συναντάται ακόμη πλουσιότερη εικόνα και τεχνολογία, με ζάντες 17 ή 18 ιντσών, μεγαλύτερη οθόνη 9,2 ιντσών και σύστημα εισόδου/εκκίνησης χωρίς κλειδί.

SEAt IBIZA
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο Ibiza η φιλοσοφία παραμένει αντίστοιχη, με έμφαση στο στυλ και την εξατομίκευση. Η Style προσφέρει καλή ποιότητα υλικών και άνεση στην καθημερινή χρήση, ενώ η FR διαφοροποιείται πιο έντονα, υιοθετώντας σπορ λεπτομέρειες και εξοπλισμό όπως bucket καθίσματα, αισθητήρες μπροστά και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και οδηγικά προφίλ, συνοδευόμενα από μαύρες πινελιές και σκούρες απολήξεις.Παράλληλα, προαιρετικά στοιχεία όπως η πανοραμική ηλιοροφή, το Climatronic και το μεγαλύτερο infotainment 9,2 ιντσών επιτρέπουν στον οδηγό να διαμορφώσει το Ibiza στο ύφος που επιθυμεί, από πιο σπορ μέχρι πιο premium.

Στο δια ταύτα

Μπορεί να μην μιλάμε για επανάσταση ή ολική επανασύσταση, αλλά για τη σωστή αναβάθμιση στην ώρα που ήταν απαραίτητο ενός επιτυχημένου διδύμου. Δεν υπάρχουν φανφάρες, ούτε «νέα ξεκινήματα», αλλά το σαφές μήνυμα ότι το Ibiza και το Arona συνεχίζουν ακριβώς από εκεί που σταμάτησαν, απλώς με περισσότερη ωριμότητα. Πιο καθαρή σχεδίαση, πιο ποιοτική καμπίνα, ώριμη τεχνολογία και γνώριμοι, αποδοτικοί TSI συνθέτουν μια ανανέωση με ουσία και νόημα.

SEAT ARONA
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Ibiza παραμένει σημείο αναφοράς στην κατηγορία για πρακτικότητα και αίσθηση οδήγησης, ενώ το Arona συνεχίζει ως μία από τις πιο λογικές αστικές επιλογές για όσους ζητούν μεγαλύτερους χώρους και ευκολία στην καθημερινότητα. Τα δύο μοντέλα, όπως αναφέραμε θα είναι διαθέσιμα στη χώρα μας τον Ιανουάριο του 2026, όπου θα επανέλθουμε με πλήρη δοκιμή σε ελληνικό δρόμο, με τις τιμές τους να ανακοινώνονται το επόμενο χρονικό διάστημα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: SEAT ARONA 1.0 TSI 95 PS

  • Κινητήρας: 999 κ.εκ. Βενζίνη, 95 PS/5.000-5.500 σ.α.λ., 175 Nm/1.600-3.500 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
  • Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 11,1 δλ., 182 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,2-5,9 λτ./100 χλμ., 119-132 γρ./χλμ.
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.164/1.780/1.538 χλστ., 2.566 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.118 κιλά
  • Χώρος αποσκευών: 400 λίτρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: SEAT ARONA 1.0 TSI 115 PS

  • Κινητήρας: 999 κ.εκ. Βενζίνη, 115 PS/5.500 σ.α.λ., 200 Nm/2.000-3.500 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
  • Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 9,9 δλ., 195 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,2-5,8 λτ./100 χλμ., 119-132 γρ./χλμ.
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.164/1.780/1.538 χλστ., 2.566 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.213 κιλά
  • Χώρος αποσκευών: 400 λίτρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: SEAT ARONA 1.0 TSI 115 PS DSG

  • Κινητήρας: 999 κ.εκ. Βενζίνη, 115 PS/5.500 σ.α.λ., 200 Nm/2.000-3.500 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
  • Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 9,9 δλ., 195 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,5-5,9 λτ./100 χλμ., 126-139 γρ./χλμ.
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.164/1.780/1.538 χλστ., 2.566 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.231 κιλά
  • Χώρος αποσκευών: 400 λίτρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: SEAT ARONA 1.5 TSI 150 PS DSG

  • Κινητήρας: 1.498 κ.εκ. Βενζίνη, 150 PS/5.000-6.000 σ.α.λ., 250 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
  • Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 8,3 δλ., 212 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,6-6 λτ./100 χλμ., 127-136 γρ./χλμ.
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.164/1.780/1.538 χλστ., 2.566 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.268 κιλά
  • Xώρος αποσκευών: 400 λίτρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: SEAT ΙΒΙΖΑ 1.0 MPI 80 PS

  • Κινητήρας: 999 κ.εκ. Βενζίνη, 80 PS/6.300 σ.α.λ., 93 Nm/3.700-3.900 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
  • Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 15,3 δλ., 175 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,2-5,7 λτ./100 χλμ., 119-128 γρ./χλμ.
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.070/1.780/1.447 χλστ., 2.564 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.111 κιλά
  • Χώρος αποσκευών: 355 λίτρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: SEAT ΙΒΙΖΑ 1.0 TSI 95 PS

  • Κινητήρας: 999 κ.εκ. Βενζίνη, 95 PS/5.000-5.500 σ.α.λ., 175 Nm/1.600-3.500 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
  • Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 11 δλ., 190 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,0-5,7 λτ./100 χλμ., 113-127 γρ./χλμ.
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.070/1.780/1.447 χλστ., 2.564 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.144 κιλά
  • Χώρος αποσκευών: 355 λίτρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: SEAT ΙΒΙΖΑ 1.0 TSI 115 PS

  • Κινητήρας: 999 κ.εκ. Βενζίνη, 115 PS/5.500 σ.α.λ., 200 Nm/2.000-3.500 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
  • Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 9,9 δλ., 200 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,0-5,8 λτ./100 χλμ., 113-130 γρ./χλμ.
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.070/1.780/1.447 χλστ., 2.564 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.168 κιλά
  • Χώρος αποσκευών: 355 λίτρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: SEAT ΙΒΙΖΑ 1.0 TSI 115 PS DSG

  • Κινητήρας: 999 κ.εκ. Βενζίνη, 115 PS/5.500 σ.α.λ., 200 Nm/2.000-3.500 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
  • Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 9,9 δλ., 200 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,2-5,8 λτ./100 χλμ., 117-131 γρ./χλμ.
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.070/1.780/1.447 χλστ., 2.564 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.178 κιλά
  • Χώρος αποσκευών: 355 λίτρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: SEAT ΙΒΙΖΑ 1.5 TSI 150 PS DSG

  • Κινητήρας: 1.498 κ.εκ. Βενζίνη, 150 PS/5.000-6.000 σ.α.λ., 250 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
  • Επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα 8,1 δλ., 220 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
  • Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,5-6 λτ./100 χλμ., 125-134 γρ./χλμ.
  • Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.070/1.780/1.447 χλστ., 2.564 χλστ. μεταξόνιο
  • Βάρος: 1.231 κιλά
  • Χώρος αποσκευών: 355 λίτρα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ