Δοκιμάζουμε το προσιτό Nissan Qashqai 1.3 DiG-T Ηybrid με τους 140 ίππους

Nissan Qashqai

Σε τιμή έκπληξη διατίθεται πλέον το best-seller μοντέλο στην κατηγορία των SUV.

Ένας από τους ιδρυτές της κατηγορίας SUV, που δεν είναι άλλο από το Nissan Qashqai προσφέρεται τώρα στην Ελληνική αγορά σε άκρως δελεαστική τιμή κάτω των 25.000 ευρώ εντείνοντας τον ανταγωνισμό στην κατηγορία και προκαλώντας «πονοκέφαλο» σε ανταγωνιστικά μοντέλα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Πιο συγκεκριμένα οι τιμές διάθεσης του Nissan Qashqai με το ήπιο υβριδικό σύστημα και των βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρου και απόδοσης 140 ίππων στην έκδοση Elite ξεκινούν από τα 24.990 ευρώ ενώ η αμέσως πλουσιότερη έκδοση Premium κοστίζει πλέον 27.990 ευρώ.

Πέραν της μειωμένη τιμής διάθεσης του Nissan Qashqai θα αποτελούσε παράλειψη να μην αναφέρουμε και τα φορολογικά οφέλη που προσδίδει το ιαπωνικό μοντέλο στους κατόχους του καθώς ο μικρός σε χωρητικότητα κινητήρας «μεταφράζεται» σε πολύ χαμηλό τεκμήριο διαβίωσης ενώ οι χαμηλές εκπομπές CO2 προστατεύουν τους ιδιοκτήτες τους από πιθανές φορολογικές αλλαγές...

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στο κόστος χρήσης το Nissan Qashqai αποτέλεσε μια έκπληξη καθώς η μέση κατανάλωση κατά την διάρκεια της δοκιμής μας κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες (χαμηλές θερμοκρασίες, βροχή) κατάφερε να κυμανθεί σε περίπου 5,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα τιμή που δύσκολα συναντά κανείς σε ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο SUV της συγκεκριμένης κατηγορίας όπου και ανήκει ενώ τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε μόλις 100,1 ευρώ.

Nissan Qashqai

Διαχρονική σχεδίαση

Το Nissan Qashqai διέθετε από την πρώτη γενιά των μοντέλων του διέθετε μια ξεχωριστή σχεδίαση η οποία με το πέρασμα των ετών εκσυγχρονίστηκε και σίγουρα είναι πιο νεανική και σπορ.

Η σχεδιαστική ομάδα στην τρίτη γενιά του Qashqai καθώς κατάφερε να δημιουργήσει ένα μοντέρνο μοντέλο με διαχρονική σχεδίαση που δεν έχει αποκόψει τους δεσμούς του με το παρελθόν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δεσμοί με το παρελθόν συνεχίζονται με τη V-Motion μάσκα στο εμπρός μέρος, ωστόσο αυτή τη φορά πλαισιώνονται από τα αιχμηρά λεπτά LED φωτιστικά σώματα και έναν νέο προφυλαχτήρα, τα οποία συνολικά δίνουν ένα επιθετικό look.

Ο δυναμισμός τονίζεται ακόμη περισσότερο στο πλαϊνό μέρος με την έντονη νεύρωση στο κάτω μέρος των θυρών, ενώ πίσω συναντούμε μια πιο επίπεδη σχεδιαστική λογική με προεξάρχον στοιχείο τα νέα φωτιστικά λεπτότερα σώματα, το όνομα του μοντέλου που πλέον κοσμεί ολογράφως την πόρτα του χώρου αποσκευών αλλά και στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα.

Εν αρχή ην η άνεση

Στην καμπίνα επιβατών οι σχεδιαστές αποφάσισαν ότι πρέπει να την επανασχεδιάσουν και να υιοθετήσουν μια πιο μοντέρνα σχεδιαστική φιλοσοφία με αναβαθμισμένη αισθητική και βέβαια με αρκετή τεχνολογία.

Στην έκδοση της δοκιμής υπήρχε όλο το ψηφιακό πακέτο, με τον πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών η οποία έχει πλούσιες δυνατότητες διασύνδεσης και εξ αποστάσεως ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω του NissanConnect, όντας επίσης συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay ενώ προσφέρει την δυνατότητα σύνδεσης έως και επτά συσκευών μέσω του εσωτερικού Wi-Fi.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο εξοπλισμός άνεσης διαθέτει τα πάντα ενώ αυτό που πραγματικά θα απολαύσουν οι επιβάτες του Nissan Qashqai είναι οι άνετοι χώροι που έχουν στην διάθεσή τους. Μάλιστα ακόμη και μετά από ένα πολύωρο ταξίδι οι επιβάτες του Qashqai θα εξέλθουν από την καμπίνα χαλαροί και χωρίς να είναι «πιασμένοι» ή εκνευρισμένοι από την έλλειψη χώρου

Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, η χωρητικότητά του κυμαίνεται από 479 λίτρα τιμή που ικανοποιεί τις ανάγκες της μέσης οικογένειας ενώ το πλάτος και το μήκος του ενισχύουν την πρακτικότητά του.

Nissan Qashqai

140 ίπποι με πολύ καλή λειτουργία

Ο υπετροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρου της Nissan είναι γνωστός αλλά στην έκδοση της δοκιμής μας συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα και αποδίδει 140 ίππους με μέγιστη ροπή 240 Nm από τις 1.650 έως τις 4.000 σ.α.λ. με αποτέλεσμα ο οδηγός να μην χρειάζεται να καταφεύγει συχνά στον επιλογέα του 6ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Ο κινητήρας διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του και ο οδηγός έχει στην διάθεσή του 3 προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal και Sport) που προσαρμόζουν ανάλογα τόσο την αίσθηση του γκαζιού και γενικότερα του κινητήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην λειτουργία Eco μειώνεται αισθητά η απόκριση όμως αντίστοιχα μειώνεται και η κατανάλωση του καυσίμου η οποία μπορεί να πέσει ακόμη και κάτω από τα 5,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. με τη βοήθεια και της ήπια υβριδικής τεχνολογίας.

Στο πρόγραμμα Sport η απόκριση είναι πολύ άμεση με αποτέλεσμα την ενίσχυση των επιδόσεων αλλά και αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου σε πάνω από 7,4 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

Nissan Qashqai

Έμφαση στην άνεση και την οικονομία

Το νέο Nissan Qashqai αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη και οδηγικά καθώς εμφανίζεται ιδιαίτερα στιβαρό και άνετο καταρρίπτοντας το κατεστημένο που είχαν δημιουργήσει τα μοντέλα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Ωστόσο το σημείο αναφοράς κατά την κίνηση του Nissan Qashqai αποτελεί η κορυφαία ποιότητα κύλισης που διαθέτει το ιαπωνικό μοντέλο θυμίζοντας άλλα πολύ πιο premium μοντέλα πολύ πιο ακριβά από το Qashqai.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το Qashqai παραμένει απόλυτα σταθερό και ασφαλές ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες άνω των 160 χλμ./ώρα ακόμη και αν πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Παράλληλα ο θόρυβος του αέρα που προκαλείται από την κίνηση έχει σχεδόν εξαλειφθεί σε σχέση με τα προγενέστερα μοντέλα.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι έντονες ενώ αν ο οδηγός έχει επιλέξει το πρόγραμμα Sport η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης είναι άμεση όπως επίσης και του κινητήρα.

Μέσα στην πόλη το Qashqai κινείται με απόλυτη άνεση και αποδείχθηκε ευκολοοδήγητο ενώ η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.

Εκτός δρόμου το Qashqai κινείται με απόλυτη άνεση καθώς τα 180 χλστ. απόστασης εξασφαλίζουν την ασφάλεια κίνησης του πατώματος ακόμα και σε πιο κακοτράχαλα σημεία χωρίς δυσκολίες. Πάντως μην ξεθαρρεύεστε καθώς η έλλειψη τετρακίνησης θα διαπιστωθεί όταν είναι αργά…

Nissan Qashqai
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.332 κ.εκ. βενζίνη, 140 PS/5.500 σ.α.λ., 250 Nm/1.650 - 4.000 σ.α.λ.
Μετάδοση: 6άρι μηχανικό, στους εμπρόσθιους τροχούς
Επιδόσεις: 10,2 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 196 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 6,2 λτ./100 χλμ., 143 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.425/1.835/1.625 χλστ.
Βάρος: 1.330 κιλά
Χώρος αποσκευών: 479 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 24.990 ευρώ / 100,1 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ