Peugeot 208: 4 λόγοι που το κάνουν best-seller

Peugeot e-208

Tο νέο Peugeot 208 μονοπωλεί το ενδιαφέρον στη μικρή κατηγορία καταγράφοντας τα υψηλότερα μερίδια αγοράς που έχει πετύχει ποτέ γαλλικό μοντέλο τα τελευταία 20 χρόνια. Ποια είναι, όμως, τα συστατικά αυτής της επιτυχίας; 

1. Ξεχωριστή σχεδίαση

Μεγαλύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο από το προηγούμενο 208, το μοντέλο της νέας γενιάς παρουσιάζει ένα εντελώς ξεχωριστό αμάξωμα, που διακρίνεται για το αθλητικό του παρουσιαστικό και τις χυτές του γραμμές. Πλευρικά, το νέο 208 ξεχωρίζει από το τραβηγμένο προς τα πίσω παρμπρίζ που αφήνει χώρο για το μακρύτερο και σμιλευμένο καπό. Για να τονιστεί ακόμα περισσότερο η σπορ εμφάνιση, οι άκρες των φώτων με τη μεγάλη κλίση εναρμονίζονται οπτικά με τη γραμμή του πίσω φτερού. Οι εκδόσεις GT Line και GT διαθέτουν μαύρο γυαλιστερό επενδύσεις στα φρύδια των φτερών: Mε αυτό τον τρόπο το αμάξωμα δείχνει πιο αεροδυναμικό και οι τροχοί μεγαλύτεροι. Στις κορυφαίες αυτές εκδόσεις, οι ζάντες των 17΄΄ εφοδιάζονται με διακοσμητικά που αφενός παρέχουν τη δυνατότητα εξατομίκευσης και αφετέρου βελτιώνουν την αεροδυναμική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άμεσα αναγνωρίσιμο, το εμπρός μέρος συνδυάζει αρμονικά την αισθητική της χαρακτηριστικής εισαγωγής αέρα όλων των Peugeot με τη γνωστή πλέον φωτεινή ταυτότητα της μάρκας: Τα Full LEDφωτιστικά σώματα με τις 3 χαρακτηριστικές «νυχιές» (ανάλογα με την έκδοση). Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει σχεδιαστεί σαν ενιαίο τμήμα που περικλείει την τέλεια ενσωματωμένη μάσκα με το εμβληματικό λιοντάρι της Peugeot στο κέντρο της. Ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία των Peugeot 3008/5008/508, το πίσω μέρος του νέου 208 ξεχωρίζει από τη μαύρη γυαλιστερη διακοσμητική φάσα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του πορτμπαγκάζ ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα με τις 3 «νυχιές».

2. Το μοναδικό στην κατηγορία του με ψηφιακό πίνακα οργάνων

Εμπνευσμένο από concept car, το νέο 208 εφοδιάζεται με το νέας γενιάς, Peugeot i-Cockpit, που αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της φίρμας, και έχουν ήδη εκτιμήσει πάνω από 5 εκατομμύρια οδηγοί. Όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα αναγνώσιμες, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ανάλογα με τις προδιαγραφές του εξοπλισμού, ο 3D πίνακας οργάνων στο i-Cockpitεμφανίζει πληροφορίες που μπορούν να διαβαστούν σε δύο επίπεδα.

Στο άνω ψηφιακό τμήμα οι πληροφορίες παρουσιάζονται σε μορφή ολογράμματος. Τα δεδομένα εμφανίζονται δυναμικά, κοντά ή πιο μακριά στα μάτια του οδηγού ανάλογα με τη σημασία ή την επείγουσα ανάγκη, αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα αντίδρασης κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο. Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό και πάνω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, βρίσκεται η οθόνη αφής των 5, 7 ή 10 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 208

3. Με τεχνολογίες από μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών

Με το σύστημα Drive Assist, το νέο 208 δείχνει το δρόμο προς την ημι-αυτόνομη οδήγηση χάρη στα τελευταίας γενιάς, κορυφαία για την κατηγορία, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης :

•Ενεργό Cruise Control με λειτουργία Stop & Go σε συνδυασμό με κιβώτιο EAT8 το οποίο ενημερώνει και ρυθμίζει την απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.

•Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης θέσης στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane positioning assist), όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας (συνδεδεμένο με το ACC Stop & Go).

•Πλήρης υποβοήθηση στάθμευσης (Full Park Assist) με πλευρικούς αισθητήρες (με το κιβώτιο EAT8AGB).

•Τελευταίας γενιάς σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης (Αctive Safety Brake)  για τον εντοπισμό πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα, ενεργό με ταχύτητες από 5 έως και 140 χλμ./ώρα. Προειδοποιεί τον οδηγό για τον κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης (Forward collision warning).

•Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας (ή του δρόμου) (ActiveLane keeping assist) που διορθώνει την πορεία με ταχύτητα κίνησης πάνω από τα 65 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

•Σύστημα ελέγχου απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver attention alert), που αναγνωρίζει τα σημάδια απόσπασης της προσοχής του οδηγού κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών, με ταχύτητα πάνω από 65 χλμ./ώρα. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό με μικρές δονήσεις στο τιμόνι.

4. Σε βενζίνη, ντίζελ και ηλεκτρικό

Το νέο 208 βασίζεται πάνω στην τελευταίας γενιάς πλατφόρμα του ομίλου PSA, που φέρει την ονομασία CMP (Common Modular Platform). Όπως φανερώνει και η ονομασία της, η νέα πλατφόρμα CMP μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις διαστάσεις και τις παραλλαγές των κινητήρων. Με δυνατότητα να δέχεται όλους τους τύπους κινητήρων, παρέχει στους πελάτες την ευκαιρία να επιλέξουν: κινητήρα εσωτερικής καύσεως (βενζίνη / diesel) ή ηλεκτροκινητήρα.

Στα μοτέρ εσωτερικής καύσης, το γαλλικό μικρό μοντέλο εφοδιάζεται με πλήρη γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 6.d και κινητήρων diesel που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές euro 6.d-temp. Οι κινητήρες PureTech 100hp και 130hpείναι οι μοναδικοί στην κατηγορία του 208 που διατίθενται και με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (EfficientAutomatic Transmission) των 8 σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

3-κύλινδροι κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.2 λτ.:

•PureTech 75 S&S με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων

•PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

•PureTech 100 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8)

•PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8)

4-κύλινδρος κινητήρας diesel χωρητικότητας 1.5 λτ.:

•BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

Peugeot 208

Το νέο Peugeot 208 προσφέρεται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, τοποθετώντας το έτσι στο επίκεντρο του τεχνολογικού ενδιαφέροντος της εποχής μας. Για την κίνηση του φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων & 260 Nm ροπής, νούμερα τα οποία χαρίζουν στο αμάξωμα επιτάχυνση 0-100 σε 8,1 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία των 50 kWh εξασφαλίζει αυτονομία κίνησης 340 χιλιομέτρων (με βάση το νέο αυστηρό πρωτόκολλο μέτρησης WLTP), μια τιμή ρεκόρ για τα δεδομένα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Η μπαταρία του e-208 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ