WRC: Ο αειθαλής Loeb κέρδισε το Ράλλυ Μόντε Κάρλο στα 47 του!

Sebastien Loeb

Ιστορική στιγμή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ καθώς ο Sebastien Loeb ήταν ο μεγάλος νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο!

Ο πρώτος νικητής στην υβριδική εποχή του σπορ έγινε παράλληλα και ο μεγαλύτερος σε ηλικία οδηγός που κατέκτησε τη νίκη σε γύρο του WRC, στα 50 χρόνια ύπαρξής του.

Μία επιτυχία που ήρθε μετά από μία συναρπαστική μάχη με έναν άλλο Sebastien, τον Ogier. Οι δύο οδηγοί που έχουν κατακτήσει μαζί 17 παγκόσμιους τίτλους (!), έκαναν εντυπωσιακή επανεμφάνιση, παρότι και οι δύο έχουν ανακοινώσει πως θα τρέξουν σε επιλεγμένα ράλλυ φέτος. Επισκίασαν όλους τους υπόλοιπους και επί τρεις ημέρες άλλαζαν θέσεις στην κορυφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Παρασκευή ανήκε στον οδηγό της M-Sport Ford, το Σάββατο στον οδηγό της Toyota Gazoo WRT. Κι ενώ όλα έδειχναν πως ο Ogier θα είχε το πάνω χέρι μέχρι τέλους, η ατυχία του χτύπησε την πόρτα. Ο 38 ετών οδηγός είχε κλατάρισμα στην προτελευταία ειδική διαδρομή κι ενώ την ξεκίνησε με προβάδισμα 24’’6, την ολοκλήρωσε υστερώντας κατά 9’’5. Διαφορά που δεν μπόρεσε να καλύψει στην power stage.

Έτσι ο Loeb έφτασε στην 80η νίκη του σε 181 ράλλυ και έσπασε και το ηλικιακό ρεκόρ. Το ερώτημα πλέον είναι, σε πόσα ακόμα ράλλυ θα τρέξει μέσα στο 2022;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Ogier έφτασε πολύ κοντά αλλά δεν πήρε τη ένατη νίκη του στο Μόντε Κάρλο και επίσης, πρέπει να αποφασίσει σε πόσα ράλλυ θα τρέξει φέτος.

Το Top-3 συμπλήρωσε ο Ουαλός Craig Breen, επίσης της M-Sport, όμως στη βαθμολογία τρίτος είναι ο Kalle Rovanpera, αφού στους 12 βαθμούς της τέταρτης θέσης στη γενική κατάταξη, πρόσθεσε άλλους 5 επικρατώντας στην power stage.

Αξιοσημείωτη ήταν η πρώτη νίκη του Gus Greensmith σε ειδική διαδρομή ενώ η μεγάλη απογοήτευση ήταν η Hyundai που δεν μπόρεσε να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο, ο Thierry Neuville έμεινε έκτος ενώ οι Ott Tanak και Oliver Solberg εγκατέλειψαν.

H κατάταξη:

Η βαθμολογία οδηγών:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βαθμολογία κατασκευαστών:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ