WRC: Νίκη για Neuville στο Ράλλυ Βελγίου (video)

Thierry Neuville

Μία νίκη-οξυγόνο στην προσπάθειά του να παραμείνει στο παιχνίδι διεκδίκησης του φετινού παγκόσμιου τίτλου του WRC, πέτυχε στο Ράλλυ Υπρ Βελγίου ο Thierry Neuville!

Η Κορεάτικη ομάδα μετάτρεψε το όγδοο ράλλυ του 2021 σε μονόλογο, αφού είχε καπαρώσει την κορυφή από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή. Αρχικά με τον Ott Tanak, στη συνέχεια με τον Breen κι από το μεσημέρι της Παρασκευής, με τον Neuville σε ρόλο «οδηγού».

Οι οδηγοί της πήραν 15 από τις 19 ειδικές διαδρομές που ολοκληρώθηκαν, αφήνοντας τους αντιπάλους τους της Toyota σε ρόλο κομπάρσου. Χρειάστηκε όμως να εφαρμοστούν εντολές από τη διοίκηση της Hyundai που στην πορεία της σεζόν που διανύουμε, είχε σπαταλήσει πολλές ευκαιρίες για νίκη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Thierry Neuville

Έτσι διατηρώντας απόσταση ασφαλείας από τα Yaris, οι Neuville και Breen είχαν εντολή να κινηθούν δίχως να πιέζουν ο ένας τον άλλο. Έτσι ήρθε και η νίκη, με τον Βέλγο να κερδίζει έδαφος βαθμολογικά και την ομάδα του, να έρχεται πιο κοντά στην Toyota στη βαθμολογία των κατασκευαστών (στους 41 β.).

«Είχαμε πολλή πίεση πριν έρθουμε εδώ. Όμως όλο το τριήμερο ένιωθα άνετα πίσω από το τιμόνι και πως μπορούσα να βασιστώ στην ομάδα και το αυτοκίνητό μου. Ήταν επίσης πολύ ευχάριστο που έδωσα στον Martijn (σ.σ. Wydaeghe, ο νέος του συνοδηγός) την πρώτη του νίκη και μάλιστα εδώ στο Βέλγιο. Έπρεπε αυτή να είχε έρθει νωρίτερα αλλά ήμασταν άτυχοι», είπε ο μεγάλος νικητής, που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά από πέρυσι στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τελική διαφορά ανάμεσα στα δύο Hyundai i20 WRC μετά από σχεδόν 300 χιλιόμετρα δράσης σε γρήγορες ασφαλτοστρωμένες διαδρομές ήταν στο μισό λεπτό. Όσο για τον Μπριν, έτρεχε μόλις για δεύτερη φορά στην άσφαλτο με το i20 Coupe. Και ήταν το δεύτερο συνεχόμενο ράλλυ που τερμάτισε δεύτερος (μετά την Εσθονία), ανεβάζοντας έτσι τις μετοχές του ενόψει 2022.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Kalle Rovanpera, που ήταν 13 δευτερόλεπτα μακριά και οριακά μπροστά από τους δύο τιμ μέιτ του, Elfyn Evans και Sebastien Ogier. O Γάλλος ήλπιζε να είναι αυτός στο βάθρο όμως ένα κλατάρισμα ενώ μαχόταν στις διαδρομές μέσα στην πίστα Spa-Francorchamps, τον κράτησε πίσω. O πρωταθλητής εξακολουθεί να απολαμβάνει διαφορά 38 πόντων και να είναι φαβορί για έναν ακόμα τίτλο, που αν έρθει θα είναι ο όγδοος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Sebastien Ogier

Ο Tanak ήταν διεκδικητής της νίκης ώσπου το πρωί του Σαββάτου αναγκάστηκε να αλλάξει λάστιχο στο Hyundai του και έχασε έδαφος. Όσο για τη λίστα με τις εγκαταλείψεις, εκεί βρέθηκαν ο Takamoto Katsuta της Hyundai και ο Adrien Fourmaux της M-Sport που διέλυσαν τα αγωνιστικά τους αλλά και οι Gus Greensmith (M-Sport) and Pierre-Louis Loubet (Hyundai) που έστειλαν τα δικά τους σε χαντάκια.

Η τελική κατάταξη:

  1. T Neuville / M Wydaeghe BEL Hyundai i20 2hr 30min 24.2sec
  2. C Breen / P Nagle IRL Hyundai i20 +30.7sec
  3. K Rovanperä / J Halttunen FIN Toyota Yaris +43.1sec
  4. E Evans / S Martin GBR Toyota Yaris +49.6sec
  5. S Ogier / J Ingrassia FRA Toyota Yaris +55.8sec
  6. O Tänak / M Järveoja EST Hyundai i20 +3min 46.5sec
Thierry Neuville
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Η βαθμολογία οδηγών:
1 S. Ogier 162
2 E. Evans 124
3 T. Neuville 124
4 K. Rovanperä 99
5 O. Tänak 87

Η κατάταξη σε ομαδικό επίπεδο:
1 Toyota Gazoo Racing World Rally Team 348
2 Hyundai Shell Mobis World Rally Team 307
3 M-Sport Ford World Rally Team 135
4 Hyundai 2C Competition 36

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ