«Ο Leclerc δεν αξίζει το πρωτάθλημα» -Ποιος βγάζει στη σέντρα τον οδηγό της Ferrari

Leclerc

Ο πρωταθλητής της F1 το 1997 δεν στάθηκε επιεικής απέναντι στον Charles Leclerc μετά το οδηγικό του σφάλμα στο GP Γαλλίας, λέγοντας πως λάθη σαν αυτό είναι η βασική διαφορά του από τον Max Verstappen στη μάχη του τίτλου.

Ο Jacques Villeneuve υποστηρίζει ότι η μεγάλη βαθμολογική διαφορά 63 βαθμών του Verstappen στην κορυφή του πρωταθλήματος, από τον Leclerc, οφείλεται στο γεγονός ότι ο Ολλανδός αλάνθαστα μεγιστοποιεί και αξιοποιεί κάθε ευκαιρία, την ώρα που -με λάθη σαν του GP Γαλλίας- ο Μονεγάσκος δείχνει ότι ακόμη δεν αξίζει να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής.

Villeneuve
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό ήταν κάτι που, άλλωστε, παραδέχθηκε και ο ίδιος ο Leclerc, ασκώντας δριμεία αυτοκριτική στον εαυτό του για την απώλεια του ελέγχου της Ferrari F1-75 στον 18ο γύρο του αγώνα του Paul Ricard, που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει και να χάσει μια πολύ πιθανή νίκη, και μαζί τους 25 βαθμούς της.

«Κανείς δεν είναι τέλειος», έγραψε ο Καναδός στην ιταλική Corriere dello Sport, «αλλά ο τίτλος πάντοτε καταλήγει σε εκείνον που κάνει τα λιγότερα λάθη. Η ανασφάλεια του Leclerc εξελίσσεται σε μείζον θέμα για όλη την ομάδα, διότι ενώ ένας ανασφαλής πρωταθλητής μπορεί να γίνει σπουδαίος οδηγός, δεν θα είναι ποτέ σπουδαίος ηγέτης. Ο Verstappen έχει τεράστιο προβάδισμα τώρα και οδεύει με άνεση προς τον δεύτερο τίτλο του».

Ο Villeneuve συμπλήρωσε, μιλώντας σε ολλανδική ιστοσελίδα: «Στο Paul Ricard, ο Leclerc και ο Verstappen είχαν τον ίδιο ρυθμό. Μόνο που ο Leclerc έκανε άλλο ένα λάθος που δεν θα έπρεπε να είχε κάνει, κι αν κάνει τόσα λάθη δεν αξίζει να γίνει πρωταθλητής. Στην Αυστρία ο Charles άντεξε πολύ καλά στην πίεση, αλλά στη Γαλλία έκανε το λάθος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

»Αυτή είναι η θεμελιώδης διαφορά από τον Verstappen, ο οποίος ποτέ δεν κάνει λάθη. Όταν χάνει από τον Leclerc o Max τερματίζει δεύτερος, περιορίζοντας τη ζημιά. Με τον τρόπο αυτό, έχουμε ένα πρωτάθλημα με δύο μονοθέσια λίγο ως πολύ ισάξια, αλλά η Red Bull έχει τεράστιο προβάδισμα. Είναι το τέλειο παράδειγμα για το πώς να χάσεις ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα», κατέληξε ο Καναδός.

Πάντως, η Ferrari έχει ήδη αφήσει πίσω της το λάθος του Leclerc στο Paul Ricard, και αφοσιώνεται πλήρως στο επερχόμενο GP Ουγγαρίας το προσεχές τριήμερο (30-31/7). Ο διευθυντής της ομάδας, Mattia Binotto, είπε σχετικά: «Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην μπορούμε να κερδίσουμε τους υπόλοιπους 10 αγώνες. Είμαι πολύ αισιόδοξος, βάσει του αυτοκινήτου που διαθέτουμε.

»Ξέρουμε ότι το βασικό μας σχέδιο είναι καλό, και επίσης καταφέραμε να εξελίξουμε το μονοθέσιο πολύ καλά. Η ομάδα πήρε ορισμένες πολύ γενναίες αποφάσεις το χειμώνα, φέρνοντας καινοτομίες που δουλεύουν στην πράξη. Και τώρα εισάγουμε ανασχεδιασμένο δάπεδο, που βελτιώνει την απόδοση και περιορίζει τις αναπηδήσεις», κατέληξε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο διευθυντής της Ferrari F1, Mattia Binotto, μαζί με τον Charles Leclerc έπειτα από το οδηγικό σφάλμα και την εγκατάλειψη του Μονεγάσκου στο GP Γαλλίας.
Ο διευθυντής της Ferrari F1, Mattia Binotto, μαζί με τον Charles Leclerc έπειτα από το οδηγικό σφάλμα και την εγκατάλειψη του Μονεγάσκου στο GP Γαλλίας.

Από την άλλη, ο διευθυντής του GP Ολλανδίας και πρώην πιλότος Jan Lammers υποστηρίζει ότι το πρόβλημα της Ferrari δεν βρίσκεται τόσο στον Leclerc, όσο στη λειτουργία της ομάδας. «Υπάρχει ένα ποσοστό αλήθειας στα λεγόμενα του Binotto ότι μπορούν να κερδίσουν τους επόμενους 10 αγώνες, αλλά το μόνο που λείπει είναι η επίγνωση της ευθύνης από τη Ferrari. Μπορείς να τη δεις στον Leclerc, και είναι αξιοθαύμαστη, αλλά έχει γίνει πλήθος λαθών από τη Ferrari», τόνισε ο Ολλανδός.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ