Θωμάς Κρασώνης: Ένας Έλληνας στο EuroNASCAR

Thomas Krasonis

Η μεγάλη στιγμή έφτασε για τον Θωμά Κρασώνη, καθώς ήρθε η ώρα για την πρεμιέρα της αγωνιστικής σεζόν του 2024 στο EuroNASCAR.

Όλα ξεκινούν από τη Βαλένθια και την πίστα Ricardo Tormo που φιλοξενεί το πρώτο αγωνιστικό διήμερο της σεζόν. Φέτος, ο Κρασώνης τη θα συμμετάσχει και στις δύο κατηγορίες του EuroNASCAR, την EuroNASCAR 2 και την EuroNASCAR PRO, με την ομάδα με την οποία το 2023 έκανε το μεγάλο βήμα στην αγωνιστική καριέρα του, την Marko Stipp Motorsport.

Ο Θωμάς θα οδηγήσει φέτος σε όλες τις πίστες του Πρωταθλήματος την Chevrolet Camaro με τον αριθμό «46», ακολουθώντας ένα πλήρες πρόγραμμα με στόχο να μεγιστοποιήσει τον χρόνο του στην πίστα και να διεκδικήσει και τους δύο τίτλους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι κατατακτήριες της κατηγορίας PRO, η Superpole για τους δέκα πρώτους της κατάταξης, οι κατατακτήριες της κατηγορίας «2» αλλά και οι πρώτοι αγώνες διεξάγονται σήμερα, Σάββατο 13 Απριλίου. Αυτός της PRO στις 3 μ.μ. (ώρα Ελλάδος), ενώ αυτός της κατηγορίας «2» στις 6.30 μ.μ. Αύριο, Κυριακή 14 Απριλίου, θα έχουμε τους δεύτερους αγώνες κάθε κατηγορίας, όμως με αντίστροφη σειρά. Συγκεκριμένα, στις 11.30 π.μ. θα δοθεί η εκκίνηση του δεύτερου αγώνα για την EuroNASCAR 2, ενώ θα ακολουθήσει στις 3.30 μ.μ. ο αγώνας της EuroNASCAR PRO. Όλη τη δράση του αγωνιστικού διημέρου της Βαλένθια μπορείτε να την παρακολουθήσετε μέσα από το κανάλι του EuroNASCAR στο YouTube.

Κατά τη διάρκεια του χειμώνα ο Θωμάς Κρασώνης ακολούθησε ένα εντατικό πρόγραμμα προετοιμασίας, προκειμένου να είναι πανέτοιμος για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Πέραν της καθημερινής εκγύμνασης σε επαγγελματικό επίπεδο, η προετοιμασία περιελάμβανε την παρουσία του Έλληνα οδηγού στα World Series του New Smyrna Speedway στη Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών. Ήταν η δεύτερη χρονιά του στην συγκεκριμένη αγωνιστική εβδομάδα, με τα αποτελέσματα να πιστοποιούν ότι η δουλειά που έγινε τον χειμώνα ήταν σημαντική, με τερματισμούς στην πρώτη δεκάδα των αγώνων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα τέλη Μαρτίου βρέθηκε στο Βέλγιο και την πίστα του Zolder, όπου πραγματοποίησε δοκιμές ενόψει της νέας σεζόν. Ακολούθησε η παρουσία του στην οβάλ πίστα του Venray, όπου είχε την ευκαιρία να οδηγήσει στα V8 Oval Series και να εξοικειωθεί περισσότερο με τις συνθήκες που επικρατούν σε αυτού του είδους τις αγωνιστικές διαδρομές.

Ο ταλαντούχος οδηγός είπε σχετικά: «Το 2024 ξεκινά για εμάς με υψηλές προσδοκίες. Η ανανέωση της συνεργασίας με την Marko Stipp Motorsport τον περασμένο Δεκέμβριο ήταν το πρώτο βήμα. Τους μήνες που προηγήθηκαν δούλεψα σκληρά σε καθημερινό επίπεδο μαζί με την έμπειρη ομάδα επαγγελματιών γυμναστών, προκειμένου να είμαι πανέτοιμος για να ανταποκριθώ στις αυξημένες απαιτήσεις της συμμετοχής μου σε δύο Πρωταθλήματα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Φέτος πήραμε την απόφαση να συμμετάσχουμε και στις δύο κατηγορίες του EuroNASCAR. Ο λόγος ήταν διττός. Αφενός θέλουμε να κάνουμε όσα περισσότερα χιλιόμετρα μπορούμε, προκειμένου να βελτιώσουμε περαιτέρω το αγωνιστικό μας επίπεδο. Αφετέρου, επιθυμία μας ήταν να έχουμε εξ’ ολοκλήρου το αγωνιστικό αυτοκίνητο με τον αριθμό 46, προκειμένου να μπορούμε να δουλέψουμε επισταμένα πάνω στο set up, κάτι που δεν ήταν εφικτό όσο το αυτοκίνητο το μοιραζόμασταν με άλλον συναθλητή, αγωνιζόμενοι μόνο στην PRO».

Ο Θωμάς πρόσθεσε: «Υπάρχει ένα πενταετές πλάνο που ακολουθώ με στόχο να γίνω οδηγός της σειράς NASCAR Cup Series στις ΗΠΑ. Η ομάδα μου μου έχει δώσει όλα όσα χρειάζομαι για να παλέψω για τους στόχους μου, γι' αυτό και της έχω πλήρη εμπιστοσύνη. Έχουμε αποκτήσει μια εξαιρετική χημεία με όλη την ομάδα, και αυτό είναι κάτι που με βοηθάει πολύ».

Το πρόγραμμα του 2024

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αγωνιστική σεζόν ξεκινά το λοιπόν από το Circuit Ricardo Tormo της Βαλένθια, το οποίο θα φιλοξενήσει για δέκατη φορά το NASCAR GP Ισπανίας. Το NASCAR GP Ιταλίας θα είναι ο δεύτερος αγώνας της σεζόν, καθώς θα διεξαχθεί στο Autodromo di Vallelunga στις 18-19 Μαΐου. Η πίστα Brands Hatch θα φιλοξενήσει το NASCAR GP Μ. Βρετανίας στις 8-9 Ιουνίου, ενώ τρεις εβδομάδες αργότερα, στις 29-30 Ιουνίου, το ολοκαίνουργιο OVAL GP θα διεξαχθεί στο Raceway Venray, το οποίο έχει μήκος μισού μιλίου, σηματοδοτώντας την επιστροφή του NASCAR Whelen Euro Series σε οβάλ πίστα για πρώτη φορά από το 2019. Θα είναι ο μοναδικός αγώνας NASCAR Oval εκτός των ΗΠΑ.

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, η δράση συνεχιστεί στις 31 Αυγούστου και την 1η Σεπτεμβρίου στο Autodrom Most για την πέμπτη έκδοση του NASCAR GP Τσεχίας. Αυτό το συναρπαστικό Σαββατοκύριακο θα ολοκληρώσει την κανονική σεζόν και θα καθορίσει τις κατατάξεις πριν από την είσοδο στα Playoffs, αφού όλοι οι οδηγοί «πετάξουν» τα δύο χειρότερα αποτελέσματά τους. Το EuroNASCAR θα ξεκινήσει τα Playoffs στη Γερμανία για τους ημιτελικούς στις 21-22 Σεπτεμβρίου στην Motorsport Arena Oschersleben. Η σεζόν θα ολοκληρωθεί στο Βέλγιο στο Circuit Zolder στις 12-13 Οκτωβρίου. Η θρυλική πίστα στο δάσος του Limburg θα φιλοξενήσει για έβδομη φορά τους τελικούς του EuroNASCAR με τέσσερις αγώνες από τους οποίους θα προκύψει ο πρωταθλητής καθώς και οι νικητές των κυπέλλων και των τροπαίων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αλλαγές του 2024

Η νέα αγωνιστική σεζόν φέρνει μια σειρά από αλλαγές στο EuroNASCAR. Σε μια συνεχή προσπάθεια να προσφέρει στους οπαδούς και τους αγωνιζόμενους την καλύτερη «Pure Racing» εμπειρία και ψυχαγωγία, το EuroNASCAR θα έχει τη δυνατότητα να αυξήσει τη διάρκεια του αγώνα, προσθέτοντας σε αυτόν τους γύρους που ολοκληρώνονται πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Έτσι, ένας αγώνας 18 γύρων με τρεις γύρους υπό το Αυτοκίνητο Ασφαλείας θα γίνει αγώνας 21 γύρων. Στους αγώνες έχει επίσης προστεθεί ένα χρονικό όριο 45’ +1 γύρος για το EuroNASCAR PRO και 40’ + 1 γύρος για το EuroNASCAR 2.

Να σημειωθεί ότι τα φετινά αγωνιστικά αυτοκίνητα του EuroNASCAR βελτιώθηκαν περαιτέρω στο τεχνικό κομμάτι, προκειμένου να είναι ακόμα πιο γρήγορα στις στροφές, ενώ οι περσίδες του καπό και ο νέος αεραγωγός οροφής θα βελτιώσουν τη διαχείριση της θερμοκρασίας τόσο στο χώρο του κινητήρα όσο και στο κόκπιτ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ