Στο φως η έρευνα της FIA για το Abu Dhabi – Τι αναφέρει για Masi και την εγκυρότητα του αποτελέσματος;

Abu Dhabi

Σχεδόν τρεις μήνες χρειάστηκε η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για την ολοκλήρωση και τη δημοσίευση της έρευνας για όσα διαδραματίστηκαν στους τελευταίους γύρους του Abu Dhabi.

Στη δημοσίευση των ευρημάτων της έρευνας που πραγματοποιήθηκε μετά και το επεισοδιακό φινάλε της περσινής σεζόν προχώρησε η FIA.

Σχεδόν τρεις μήνες από τη στιγμή που η καρό σημαία στο Grand Prix του Abu Dhabi έπεσε χρίζοντας πρωταθλητή τον M. Verstappen, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού αναγνωρίζει και επισήμως το γεγονός ότι ο M. Masi παραβίασε τους κανονισμούς της Formula 1 καλώντας το safety car να αποχωρήσει από την πίστα πριν την ολοκλήρωση ενός επιπλέον γύρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά το γεγονός, βέβαια, ότι η FIA αναγνωρίζει το λάθος του αλυτάρχη του αγώνα, εκτιμά ότι οι αποφάσεις του πάρθηκαν καλή τη πίστει και με σκοπό το τελευταίο Grand Prix να μην ολοκληρωθεί πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Στη συνέχεια, η έκθεση της FIA αναφέρεται τις ενέργειες της Mercedes, καθώς και το γεγονός ότι οι αγωνοδίκες απέρριψαν το αίτημα της γερμανικής ομάδας ώστε να αλλάξει η τελική κατάταξη του αγώνα.

Μάλιστα, η έκθεση σημειώνει το γεγονός ότι η Mercedes ενώ είχε δικαίωμα να καταφύγει στο Διεθνές Εφετείο της FIA δεν τον έπραξε, γεγονός που καθιστά το αποτέλεσμα του αγώνα στο Abu Dhabi έγκυρο και οριστικό.

Η έκθεση της FIA ολοκληρώνεται με τις αλλαγές στους κανονισμούς που πραγματοποιήθηκαν ώστε στο μέλλον να μην υπάρχει ο κίνδυνος επανάληψης ανάλογων περιστατικών και της παρερμηνείας των αθλητικών κανονισμών που διέπουν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανεξαρτήτως… περιεχομένου, πάντως, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητο Αθλητισμού επέλεξε το πρώτο αγωνιστικό σαββατοκύριακο του φετινού πρωταθλήματος για τη δημοσίευση των ευρημάτων μια έρευνας που ξεκίνησε λίγες ημέρες μετά το τέλος του τελευταίου αγώνα της περσινής σεζόν.

Αντιστοίχως, στο πόρισμα της επιτροπής της FIA δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά στις συνομιλίες ανάμεσα στον M. Masi και ιθύνοντες τόσο της Red Bull Racing όσο και της Mercedes, οι οποίες κρίνοντας εκ του αποτελέσματος επηρέασαν τις αποφάσεις του αλυτάρχη του αγώνα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ