Σε τροχιά πρωταθλήματος και πάλι η Ferrari

Ferrari

Η ριζική αλλαγή των τεχνικών κανονισμών της Formula 1 το 2022 δίνει στη Scuderia μια σπάνια ευκαιρία να επιστρέψει στον πρωταθλητισμό, και η ομάδα του Maranello υποστηρίζει ότι το νέο της μονοθέσιο έχει ήδη αρκετές καινοτομίες.

Η Ferrari ήταν η πιο βελτιωμένη ομάδα του 2021 σε σχέση με πέρσι, και εισάγοντας στα μονοθέσιά της το Φθινόπωρο την υβριδική μονάδα ισχύος που προορίζει για του χρόνου κατάφερε να κερδίσει τη μάχη με τη McLaren για την 3η θέση στο φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ωστόσο, το σημαντικότερό της όφελος είναι ότι εξέλιξε μέσα στην πίστα και στους αγώνες τη μονάδα ισχύος, την οποία θα βελτιώσει περαιτέρω ενόψει της τελευταίας της ομολογκασιόν, για το μονοθέσιο του 2022. H παρουσίαση του τελευταίου έχει προγραμματιστεί για το μέσον του Φεβρουαρίου, λίγο πριν την έναρξη των χειμερινών δοκιμών της νέας σεζόν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η Ferrari -υπό τον αγωνιστικό διευθυντή Mattia Binotto- άλλαξε πολλά στη δομή, στη νοοτροπία και στην οργάνωσή της και θα ολοκληρώσει την αναβάθμιση του προσομοιωτή στο Maranello από τις αρχές του έτους. Όλα αυτά κάνουν τους τιφόζι αισιόδοξους ότι η ιταλική ομάδα θα ξαναγίνει ξανά πρωταγωνίστρια της F1, στην ουσία μετά από το 2008.

Ο Binotto είπε, για το μονοθέσιο του 2022: «Το αυτοκίνητο και η μονάδα ισχύος του 2022, πιστέψτε με, έχουν πολλές τεχνολογικές καινοτομίες. Ο τρόπος με τον οποίο όλη η ομάδα των μηχανολόγων μας προσέγγισε το νέο σχεδιασμό και τους κανονισμούς του 2022 ήταν σίγουρα πολύ πιο ανοιχτόμυαλος από το παρελθόν. Μπορώ να το διαπιστώσω και ο ίδιος βλέποντας το αυτοκίνητο, την εξέλιξή του, και τις καινοτομίες που έχουμε εφαρμόσει».

Εξηγώντας περαιτέρω τις καινοτομίες αυτές, ο Ιταλός συνέχισε: «Ο κινητήρας είναι σημαντικά διαφοροποιημένος σε σχέση με τον φετινό, με εξαίρεση το υβριδικό σύστημα. Αυτό το χρησιμοποιήσαμε ήδη το 2021, καθώς προβλέπαμε πώς θα ήταν με τους κανονισμούς του 2022.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

»Θα υπάρξουν, ωστόσο, αλλαγές και στο υβριδικό σύστημα για το 2022, βάσει και των νέων κανονισμών που επιβάλλουν περισσότερους αισθητήρες για καλύτερη περιφρούρηση. Αλλά το γενικότερο σύστημα είναι παρεμφερές με αυτό με το οποίο αγωνιζόμασταν στο τέλος του 2021».

»Τα υπόλοιπα, ειδικά ο κινητήρας εσωτερικής καύσης [V6 1.6 Turbo], πρέπει να πω ότι είναι σημαντικά αλλαγμένα. Έχουμε νέα καύσιμα, με 10% εθανόλη, και αυτό έχει αλλάξει αρκετά την καύση του μίγματος. Χάνουμε περίπου 20 ίππους, που σημαίνει ότι η καύση έχει αλλάξει αρκετά, οπότε υπάρχουν πολλές ευκαιρίες εξέλιξης του κινητήρα».

Ο Binotto κατέληξε μιλώντας για τη βασική αλλαγή του 2022, το σχεδιασμό του σασί: «Ήμασταν πιο ανοιχτόμυαλοι. Διότι δεν είναι μόνο το περίβλημα, αλλά και όσα μπορείς να κάνεις κάτω από αυτό, σχετικά με τη χωροταξία, την ανάρτηση, τη συνολική αρχιτεκτονική σε συνδυασμό με τη μονάδα ισχύος. Πιστεύω ότι η ομάδα βρήκε αξιοσημείωτες καινοτομίες και το συνολικό σχέδιο που αυτό τον καιρό ολοκληρώνουμε είναι αρκετά διαφορετικό από το 2021».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ