Παράνομοι μέχρι και οι… καθρέπτες στο μονοθέσιο της Mercedes

Mercedes AMG W13

Μετά τη Red Bull και η Ferrari αμφισβητεί τη νομιμότητα του αεροδυναμικού σχεδιασμού του μονοθεσίου της Mercedes εστιάζοντας στους… καθρέπτες της W13.

Επεισοδιακή αποδείχθηκε η πρώτη ημέρα του δεύτερου κύκλου των χειμερινών δοκιμών στο Bahrain. Κι αυτό γιατί η απόφαση της Mercedes να συμμετάσχει σε αυτές με την πλήρως ανασχεδιασμένη W13 προκάλεσε αμηχανία στους βασικούς ανταγωνιστές της, οι περισσότεροι εκ των οποίων αμφισβήτησαν εμμέσως πλην σαφώς τη νομιμότητα των αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν στις ανθρακονημάτινες επιφάνειες του γερμανικού μονοθεσίου.

Η πρώτη ομάδα που μπήκε σε αυτή τη διαδικασία ήταν η ομάδα της Red Bull Racing, με τον C. Horner να δηλώνει ότι το μονοθέσιο της Mercedes παραβιάζει τους κανονισμούς της Formula 1, εστιάζοντας στον σχεδιασμό των sidepods, δηλαδή των πλευρικών εισαγωγών αέρα της W13, τα οποία εν μια νυκτί συρρικνώθηκαν αν δεν εξαφανίστηκαν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε εδώ το μονοθέσιο του Latifi να τυλίγεται στις φλόγες στις δοκιμές του Bahrain

Βέβαια, η ίδια η αυστριακή ομάδα έσπευσε να διαψεύσει το γεγονός ότι ο C. Horner σχολίασε τη νομιμότητα του μονοθεσίου της Mercedes στον Τύπο, αν και το… κακό είχε ήδη γίνει, προκαλώντας την αντίδραση ακόμα και του ίδιου του T. Wolff.

Μετά τη Red Bull Racing και τα καυστικά σχόλια για το μονοθέσιο της Mercedes, σειρά είχε η Scuderia Ferrari, η οποία δια στόματος του M. Binotto εξέφρασε και εκείνη αμφιβολίες για τον αν οι σχεδιαστικές λύσεις που έχουν εφαρμοστεί στην W13 είναι σύννομες με τους κανονισμούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O Ιταλός, ωστόσο, δεν στάθηκε στην ουσιαστική απουσία των sidepods από το μονοθέσιο της Mercedes αλλά στους… καθρέπτες, ο σχεδιασμός των οποίων -σύμφωνα πάντα με τον M. Binotto- πραγματοποιήθηκε με τέτοιον τρόπο ώστε να μεγιστοποιήσει τα αεροδυναμικά οφέλη και όχι για να υπηρετήσει τον σκοπό για τον οποίο τοποθετούνται οι καθρέπτες σε ένα μονοθέσιο.

Ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Ferrari σημείωσε ότι αν οι ομάδες μπουν στη διαδικασία να σχεδιάζουν τους καθρέπτες με σκοπό την αεροδυναμική βελτιστοποίηση, τότε τα μονοθέσια στο μέλλον θα μοιάζουν περισσότερα με διαστημόπλοια.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ