Ο Sainz αιδιόδοξος για τη Τζέντα, παρά τα προβλήματα της Ferrari

Carlos Sainz Ferrari SF-23 GP Bahrain 2023

Ο Carlos Sainz εξήγησε τα προβλήματα του νέου μονοθεσίου της Scuderia στο ξεκίνημα της F1 2023, αλλά τόνισε πως το προσεχές GP Σαουδικής Αραβίας θα είναι πιο ευνοϊκό για την ιταλική ομάδα.

Θυμίζουμε ότι στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν, στο GP του Μπαχρέιν, ο Ισπανός έμεινε εκτός βάθρου καθώς η SF-23 παρουσίασε πολύ έντονη φθορά και προβλήματα διαχείρισης των ελαστικών, ενώ ο Charles Leclerc βρισκόταν στην τριτη θέση -αρκετά μακριά από τη Red Bull RB19 του κυρίαρχου Max Verstappen- πριν εγκαταλείψει από πρόβλημα στα ηλεκτρονικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τις δοκιμές εξέλιξης που έγιναν στο Μπαχρέιν μία εβδομάδα πριν από το πρώτο GP φαινόταν ότι η πρωταθλήτρια Red Bull είχε ένα σχετικό πλεονέκτημα, αλλά το αποτέλεσμα του αγώνα στο Sakhir ήταν ένα «σκωτσέζικο ντους» για τους τιφόζι.

Και ίσως πιο απρόσμενο και πικρό για εκείνους ήταν το γεγονός ότι ο Sainz δέχθηκε ανήμπορος την προσπέραση από τον Fernando Alonso, με την Aston Martin AMR23, χάνοντας την τρίτη θέση του βάθρου - καθώς ο πρώτος είπε ότι αν πίεζε να αμυνθεί από τον πολύπειρο συμπατριώτη του, δεν θα του έμεναν ελαστικά για να τερματίσει τον αγώνα.

Παρόλα αυτά, η πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν έχει ίσως την τραχύτερη άσφαλτο από σχεδόν όλες της πίστες της σεζόν, που σημαίνει ότι καταπονεί ιδιαίτερα τα ελαστικά. Αντιθέτως, το σιρκουί της Τζέντα έχει πολύ πιο ήπια άσφαλτο, και αυτή η παράμετρος θα βοηθήσει τη Scuderia το προσεχές τριήμερο, στο δεύτερο αγώνα της χρονιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Πιστεύω ότι θα είμαστε πιο ανταγωνιστικοί, διότι η άσφαλτος σου επιτρέπει να πιέσεις περισσότερο, η φθορά της γόμας είναι λιγότερη» είπε ο Sainz, ενόψει του αγώνα της Τζέντα. «Έχουμε μόνο ένα δείγμα γραφής, του Μπαχρέιν, με αυτά τα μονοθέσια. Ήμασταν εκεί για επτά ημέρες, και είναι ξεκάθαρο ποιά είναι τα προβλήματά μας στην πίστα.

»Ας δούμε τώρα ποιό είναι το πρόβλημα στη Τζέντα, όπου είναι διαφορετική η άσφαλτος. Αν και είσαι λίγο πιο περιορισμένος σχετικά με τα εμπρός ελαστικά. Ίσως αυτό μας βοηθήσει, ίσως συμβεί το ίδιο [με το Μπαχρέιν], δεν ξέρουμε, αλλά θέλω να είμαι αισιόδοξος», συνέχισε ο Sainz.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο 27χρονος, πάντως, δεν πιστεύει ότι η Ferrari έμεινε στάσιμη από πέρσι με τη νέα SF-23, παρότι διευρύνθηκε η υστέρησή της από τη Red Bull: «Προοδεύσαμε σε όλους τους τομείς σε σχέση με πέρσι, οπότε δεν ισχύει ότι είμαστε χειρότεροι. Για την ακρίβεια, βελτιωθήκαμε σε δύο-τρεις τομείς: στην ταχύτητα στην ευθεία, στις εκκινήσεις και στα pit-stops. Τα αδύναμα σημεία είναι η φθορά των ελαστικών, και το γεγονός ότι η Red Bull είναι ταχύτερη από πέρσι», κατέληξε ο Μαδριλένος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ